NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14. 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) Meissie2008 (6e ronde, 2e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) 22. Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) Datumloos: Aantal: 58 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief onderstaand bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties.
@soepkip, Zeker een hele opluchting. Maandag moet ik een nieuwe afspraak maken bij de gyn, die waren vanmiddag al weg ( ben alleen bij de rontgen geweest) Ben benieuwd wat het vervolg word. Oh meid! Snap wel hoe je je voelt hoor! Ik probeer het ook altijd te vermijden. Zei dan vaak dat we dr nog helemaal niet mee bezig waren.. ( maar ondertussen) Misschien komt het door je naderende ei sprong.. Als ik in die periode zit ben k ook alttijd erg chaggo, misschien kan dat er ook mee te maken hebben! Nou iig veel plezier vanavond!
Priscil: Thanx meis!.. (ik hoop ook dat het mijn nadere ei komt) Ik vroeg me nog af.. Hebben ze tijdens het onderzoek je ei gezien? Maart: Sterkte nog met je mk!
@soepkip; tje weet ook hoe je je voelt hoor! en dat is erg vervelend he?! Je mag best ff sjaggie zijn en nergens zin in hebben! Waarom vragen mensen toch altijd door he?! ik probeer meestal gauw het onderwerp te veranderen...soms moeilijk maar dan begrijpen ze de hint wel. We waren laatste ook op verjaardag van een vriendin van me, en daar zitten ook 2 stellen bij die allebei al zwanger zijn en nog een vriendin met ook 1 kindje net als wij. Ze vroegen dus aan ons allebei....en wanneer komt de 2e? en we zeiden allemaal dat we daar nog niet mee bezig waren. wist van mezelf natuurlijk dat het een leugen was maar later stiekum verteld aan die vriendin dat we bezig waren en hun dus ook al 8 maand bezig! mensen blijven er toch vaak naar vragen en zeggen dat toch vaak teurg dat ze er nog niet mee bezig zijn.... maar snap je gevoel volkomen... lekker klussen vanaaf hier voor jullie mede klussers ook veel plezier!!! liefsss
ben benieuwd naar je test morgen Nee heb ik niet gezien, ook niet bij na gedacht om naar te vragen. Weet ook niet of je dat op een rontgen foto kan zien. Kon wel mooi mijn baar moeder en eileiders zien. En zag al mijn botten zitten. Opzich heeft dat wel weer wat.
Thanx meiden! Voel me inmiddels al wat beter.. Fijne avond en tot later (Tenwoordig is het eerste wat ik doe als ik thuis kom, kijken op ZP)
@ Maart: Dikke knuffel meid! Hoop dat je snel zwanger mag zijn van een plakbeeb! @ Soepkip: Je gevoel is voor mij heel herkenbaar! Vooral rond de eisprong en naderende ongi heb ik het sterk (zou door de hormonen kunnen komen) Veel plezier vanavond! @ Priscil: Fijn dat het onderzoek is meegevallen en dat alles oke is! Succes bij de gyn! @ klussers: Have fun
@ Maart meid dikke knuff zie dat je een mk hebt gehad. Hopelijk mag je 29 mei weer op roze..... @ Soepkip denk dat je ei nadert hoor..... Maar vind mensen soms zo onbeschoft om dat te vragen.... Kreeg laatst ook de vraag en toen heb ik keihard gezegd misschien zijn er ook wel mensen waar het niet bij wil lukken en dat ze daar eens rekening mee moeten houden. Diegene schrok enorm waarna ik zei dat wij niet bezig waren maar dta ze gewoon er om moeten denken wat ze zeggen..... @ priscil fijn dat je hcg goed is gegaan en pijnloos. Nu op naar een plakbeeb.... Ja wij zijn weer aan de klus begonnen........ Meissie2008 ik denk dat je wel goed geklust hebt hoor als ik het zo lees........ enne je hebt je antwoord gekregen wat betreft die smiley.......
Oooohw grrr$%*%&)^%#$&% daar snij je even een onderwerp aan zeg daar heb ik me al zo vaak over opgewonden! Nu valt het nog wel mee maar voor mijn eerste zoontje OMGKon niet eens een keer gewoon buikpijn hebben of mensen zeiden als van: "jajaa????!!!" Ik heb toen een keer onwijze griep gehad met veel overgeven nou toen vond iedereen dat ik zwanger was en dat ik het zelf nog niet wist duhuhh!! Vooral toen ik mijn miskraam heb gehad toen kon ik het echt niet meer hebben. Kwam ik nietsvermoedend bij een vriendinnetje op d'r verjaardag zie ik gelijk babysokje aan de slingers hangen. Niemand die het ziet maar ik meteen! En ooh wat deed dat een zeer moest heel nodig plassen (not) en heb eerst op de wc tot mezelf zitten komen Auw! Nou ja en zo heb ik nog wel 100 verhalen. Overigens hier ook erg chagrijnig en mega prikkelbaar ook al 2 dagen af en aan ruzie met mijn lieve man oh die heeft het ook maar te verduren (maar zelf ook niet heilig hoor haha) Nou ja niet echt gezellig hier dus.... en das wel jammer... Misschien vanavond maar even goedmaken Priscil Oh fijn dat alles goed is gegaan zeg het moet toch een keer lukken zou je zeggen! Ik duim voor je
@ girafje, Bedankt voor je belangstelling! Zie dat je klus week is begonnen! Have fun! @inkerbell, ze zeggen dat je vruchtbaarder bent na een hsg, dus ben benieuwd! Veel plezier deze week hopelijk zwemmen ze deze maand de goed kant op! @johanna, herkenbaar... Succes met alles!
@priscille sterkte weet hoe je je voelt heb ook net een miskraam gehad met 5 weken sterkte en hoop dat je het een plekje kan geven Sterkte ermee liefs mamavand
Even snel een ego reactie. Wel meegelezen, maar geen puf voor knip en plak. Kan het niet op mijn geheugen doen, die is sinds mijn zwangerschap en bv niet de oude meer... Eergisteren flinke streek, sprong? Vandaag opgezette buik, normaal voor tekenen voor ei... Wel doen darmen al de hele maand raar, maar dat besef ik me zojuist komt ook door de koolhydraten. Eet is sinds deze maand weer volledig... Merk wel dat ik het ontspannen wilde doen, maar zelfs tijdens klussen ben ik ermee bezig! Nu aan de borrel voor de ontspanning, hi hi
Toch fijn om de reacties te lezen, vooral dat mijn gevoel herkenbaar is (.. voor een naderende ei..). Net nog getest maar die was negatief. Morgen om 11 uur test ik opnieuw. Wonder boven wonder.. het viel vanavond erg mee! Heb het zelfs onwijs gezellig gehad! Vriendjelief gaf zelfs een compliment dat ik zo gezellig was. Klinkt misschien een beetje raar maar zat niet zo lekker in mij vel. Hopelijk dus van de naderende eisprong. Slaap lekker meiden! PS. Ik wil een kado geven voor iemand die veel voor d'r kiezen krijgt op dit moment,heeft iemand een idee?
@ soepkip; Heerlijk om eens een compliment te krijgen he? juist van je partner!!! Toen mijn moeder was overleden kreeg ik ook een mandje met allemaal ontspannings artikelen; -Kaarsjes -douchegel/badparels -thee -wijn/glazen -voetenmasker -gezichtsmaskers ik vond het erg leuk en lekker om te krijgen! misschien is dit wat! @ego; Zoals ik al eerder had vermeld had ik donderdagochtend een smiiley(cb ovu test) en vrijdagochtend niet. Nu vanochtend nog eens getest en ja hoor weer een smiley! Nu hebben we rond de ei dus woensdagavond en gisterenavond geklust! Vanaaf dan nog maar eens!lekker vaag allemaal! we zullen wel zien! @moederdag; Gisteren al 2 kado's gekregen van me (man) dochter van 2,5 jaar! Dolce en Gabbana geurtje(echt lekker), en werd me verteld dat we morgen naar de Apenheul gaan! Leuk joh! en nu hebben ze nog 1 kado voor me maar die krijg ik morgen pas!!!spannend!!! Fijne zonnige zaterdag allemaal
Goedemorgen meiden, Gisteravond de 1e "donatie" ontvangen van de klusweek Zou vandaag meeting hebben met de meiden van de zwangerschapsclub van mijn dochtertje, maar die gaat niet door. De "organisator" heeft vandaag haar vrijgezellenfeest! Haar moeder belde mij gister op, die hoorde toevallig 's ochtends van haar dochter dat wij vandaag zouden komen. Vind het niet heel erg dat het niet doorgaat, aangezien daar geheid ook de vragen komen wie er al bezig is voor een 2e, want 1 van de meiden is al zwanger van nr 2! Geniet allemaal van het mooie weer!
Goedemorgen meiden! Het is weer prachtig weer dus ik ga zo eens een lange wandeling met de hond maken. En vanavond een BBQ met vrienden. Altijd leuk!
Hoi dames, even vanaf mn fone in de trein. Opweg naart werk tot 2100. Morgen en maandag vrij.. Waarschijnlijk bbqen morgen!! Maandag dagje uit met familie. Waarschijnlijk naar keukenhof!! Ben benieuwd! Geniet allen van het heerlijke weer!!!