@inikkes om eerlijk te zijn als mijn vriend en ik vrijen dan denk ik op dat moment niet aan de reden waarom... nu gaat het meestal ook gewoon nog vanzelf en niet omdat het moet.. verder zijn we er ook niet zo heel veel mee bezig ja als we samen zijn... en ik ben ook nog niet zwanger dus ik weer niet of dat nou echt werkt er niet mee bezig zijn
@K2tjuh: Ik snap wat je bedoeld. Wij hebben ook alleen sex wanneer we zin hebben, hoor. Wij hebben wel afgesproken om er in die zin niet zoveel mee bezig te zijn dat sex een "moet" wordt. Daar ben ik zelf ook wel alert op. Sex moet wel een feestje blijven. Ik vraag het me ook weleens af of het nou echt helpt, maar het lichaam is een vreemd iets. Geestelijk en lichamelijk "moet" op 1 lijn zitten, zeggen ze. We zullen het allemaal zien, haha. Het is wel spannend, of niet? @Lilzus: Oh, gelukkig ben ik niet de enige, haha. Ben ik, denk ik, sowieso niet. Maar toch wel fijn om het ook echt te horen, haha.
@inikkes het is absoluut spannend ik had vandaag voor het eerst helder slijm en op internet gezocht wat dat kon beteken vruchtbaarheid en voor het eerst in de maanden hebben we om die reden sex gehad maar om eerlijk te zijn was het net zo fijn als alle andere keren hoor...
Anni, Princess en Meissie we lopen alle 4 gelijk op, hi hi Hier sexen als we er zin in hebben, maar stiekum ben ik er toch meer mee bezig dan als ik zou willen. Ik weet dat ontspanning en zo heel belangrijk is. Er komt toch echt meer bij kijken dan op het juiste moment sexen. Anders was het toch bij iedereen binnen no time raak... Maar ja, dat zijn juist de factoren die we niet in de hand hebben, denk ik. Dus gaan we gewoon 14 dagen op het wachtbankje. En ja als deze netzo hard gaan als de afgelopen twee weken dan zijn we er zo, hi hi (toch duurden de 14 dagen daarvoor ellen lang) iNikkes, ja dat herken ik. Bij mijn vorige zwangerschap en vmk klopte het ook. Maar merk dat ik nu ik weer wil wel alle darmkrampjes als 'hé een darmkramp' ervaar... Als er ook verstopping, gevoelige borsten en vroeg klaarwakker bij komen, tja dan gaan mijn alarmbellen rinkelen... Mamavand, duim voor een smile voor jou! Fijne avond. Swoele zomernacht, hi ih
dat probleem heb ik dus ook ik ben er veel te veel mee bezig van oh nu is mijn Eisprong ongeveer dus NU moeten we sex hebben mn Man zijn ook al van dat moet je niet doen je moet er plezier in hebben als het lukt lukt het en anders maar niet het komt waneer het komen moet!!.. Dus Ik probeer er nu echt minder mee bezig te zijn dat het een Plezier blijft en Geen Moeten wordt!! Groetjes
wij hebben er met ons zoontje ruim 14 maanden over gedaan, toen ik de 13 e maand zo kwaad en gefrustreerd was dat ik weer ongie was had ik zo iets van nou dan maar even niet dan komt m tijd wel. ik heb die maand dus ook nergens opgelet wel een ovu test gedaan op aanraden van de gyn om te kijken of ik een ei sprong had. en je raad het nooit was meteen zwanger. vorige maand had ik ook zo iets van nou we zien wel het komt van zelf wel en ja hoor weer meteen zwanger.helaas een ma nu ben ik best gestresst en denk steeds wat als het nog heel lang gaat duren nu., en moet zeggen dat ik er nu nog niet weer aan toe ben om het weer los te laten wannneer dat komt dat zien we wel en ik hoop natuurlijk dat ik et deze maand niet los hoef te laten en dat ik gewoon zwanger ben maar dat zou natuurlijk wel te mpoi voor woorden zijn als ik meteen weer zwanger zou zijn! Maar je weet nooit, maar sex is bij ons hoe dn ook voor de fun en nooit voor een kindje, als we geen zin hebben dan doen we het dus ook niet!! Vind dat namelijk zelf niet prettig en als we bezig zijn en beide zin hebben dan denken we er beide niet eens meer aan! Liefs ammavand
mamavand, klein vraagje...hoe kun je t nu loslaten en er niet mee bezig zijn terwijl je wel een ovutestje deed toen??? dan weet je toch op welke dag hoe en wat en wel en niet? dan ben je er toch zoiezo ook mee bezig lijkt me???? vertel me eens hoe je dat moet doen hihi ben nieuwsgierig
Meiden.. ik heb even bijgelezen. Ik denk vandaag mijn ei te hebben gehad. Het is nog even afwachten. De ovulatietesten zijn net niet positief. Gister zat hij er tegen aan maar heb dus geen knaltest gehad (zoals ik al eerder had geschreven). Ach.. Vanaf morgen officieel op de wachtbank!!! Soms gaat de tijd soms best snel! We kunnen er lang of kort over praten maar je weet nooit wanneer het jou tijd is om zwanger te worden. Ik geloof in het lot. Teveel mensen om me heen gezien die lang hebben moeten wachten op een zwangerschap en dat ze sowieso een hoop shit over zich heen krijgen. Dan denk ik ... dan zijn ze vast snel zwanger maar sta er dan van te kijken dat het niet lukt of keer op keer mis gaat! Inikkens: Ja kwaaltjes zijn herkenbaar hoor! Ben vrij snel zwanger geworden en wist toen ook zeker dat het zo was, om die reden ook 2 dagen voor NOD getest. Helaas is niet een vmk geworden. De maanden erna had ik ook allerlei kwaaltjes en ben ongesteld geworden. Ondanks dat, denk ik dat als ik zwanger ben, ik meteen het wel of niet zeker weet. Na je ei kun je sowieso steekjes etc voelen in borsten en liezen.
Vlinder13: Je bent de eerste op de lijst, het schiet nu al op! Spannend meis, ga je eerder testen dan NOD? x
Haai meiden Veel die al richting ei gaan of hebben gehad, Vandaag hier ook weer veel slijm gespot dus vanaaf man maar even verleiden... Ben gruwlijk verwend door mijn kleine meid met moederdag...... Iedereen een fijne avond vol klusplezier.........................
@Soepkip: Dat gevoel had ik ook. Eerste maanden had ik dat niet zo, maar bij ronde 3 wist ik het zeker. Alle puzzelstukjes vielen in elkaar als het ware. Alleen mijn test was heel licht positief, waardoor ik het gevoel had dat het niet goed zou gaan. 5 dagen later mondde dat ook uit in een miskraam. Dus ik denk dat onze intuitie en onderbuikgevoel (letterlijk) ons niet in de steek laten...
Goedemorgen meiden, Alles goed hier? Hier beginnen we alweer richtin mijn eitjuh te gaan. Even bedenken wanneer k ga starten met de testen.
Heyy moppies, jaaaa t begin van de lijst is inzicht!!! Vanaf volgende week word t spannend!!! Soepkip; ja idd eind deze week m'n nod...ben benieuwd, voel niet echt veel af en toe wat steekjes maar verder niet dus ga er eig vanuit dat t niet raak is...maar dont give up Hope... maar ga niet eerder testen...vrijdagochtend op z'n vroegst!
@vlinder Ik testen wel op aanraden van de gyn om t kijken wanneer ik een ei had. Maar als wij dan geen zin hadden in sex dan deden we het gewoon niet ookal had ik mijn ei! En ja hoe ik dat deed weet ik niet maar ik kon het wel van me afzeten en loslaten ik was er niet mee bezig wanneer ik ongie moest worden. Dus ik was ookal een week overtijd toen ik erachter kwm dat ik zwanger was. En dat terwijl ik die maanden ervoor wel 4 testen deed voor mijn nod! en hoe ik dat deed weet ik niet!! liefs mamavand
Zijn er mensen met een cyclus van ongeveer 28 dagen waarbij de eisprong volgens ovulatietesten al regelmatig op de 11e dag heeft plaatsgevonden? ik test namelijk niet maar aan mijn lichaam te merken denk ik dat dit toch het geval is. Al snel mogen er weer wat dames testen. Begint nu weer spannend te worden voor veel van jullie. We gaan voor zoveel mogelijk positieve testen! Wens jullie een fijne dag!
Ik heb best een onregelmatige cyclus en ik weet eigenlijk nooit wanneer mijn ei is normaal voel ik hem ook niet maar, gister dacht ik nu echt te merken dat ik een ei had of op komst had. Vanaf volgende maand ga ik ovu testen gebruiken kijken of we daar wat meer mee kunnen... Maar puck1978 ik denk dat je als je een regelmatige cyclus heb je zelf wel ongeveer weet wanneer je je ei hebt of je kan het voelen hoor meerdere verhalen dat het mogelijk is. liefs
Goedemorgen dames! Wat een sombere dag vandaag zeg, had gehoopt op een zonnetje... @Puck1978: Dat zou wel vreemd zijn want dan heb je een lf van 17 dagen? Dat is wel echt het maximale wat goed zou zijn had ik gelezen... Heb je ook ovu-testen gebruikt? @K2tjuh: Oh dat is wel fijn dat je je ei nu waarschijnlijk hebt gevoeld!
mamavand, he potverdikkie hahaha ik denk nu is t geheim van de doos van pandora ontrafeld maar helaas hahaha vind het wel echt goed van je hoor dat je het van je af hebt kunnen zetten...mij lukt dat absoluut niet... ik moet wel zeggen dat ik er deze maand voor t eerst veeeeeeeeeel minder mee bezig ben geweest als de afgelopen maanden en idd ook ik weet niet waaromn haha. ik had een beetje zoiets van ach t komt wel goed weetje en mocht t deze maand niet zo zijn dan kan ik iig eind mei op een afscheidsfeestje dat ik heb van iemand lekker helemaal los gaan...en ik ga begin juni op vakantie en we gaan daarvan ook 2 daagjes vantevoor naar disney dus kan ik iig overal in hahaha probeer er maar t posotieve van in te zien als t niet is gelukt toch?! maar mocht t wel gelukt zijn dan ben ik natuurlijk SUPERRRRRRRBLIJ!!! al ladiez met klachtjes of kwaaltjes hier??!
Ja ik heb spierpijn in mijn buik, dat gevoel. Maar waar dat vandaan komt, geen idee? Verder geen klachten hoor Jij?