NOD 16-31 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mikjez, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hey meiden..

Ik heb rond CD 13 een positieve test, altijd maar een dag een LH piek. Wat ik niet meer had verwacht is dat ik nog een knal test zou krijgen maar natuurlijk vanmorgen nog wel getest en wat denk je.... een KNALTEST! Op zich wel leuk maar mannetje en ik zien elkaar nu amper door onze wisselende diensten dus ik weet niet of het er nog van gaat komen...
    Zo ff verder lezen en ik denk dat mijn NOD een dagje verplaatst..

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Soepkip, spannend hoor! Hopelijk kunnen jullie nog een gaatje vinden om te klussen. Ik heb meestal ook maar 1 dag een knal test. Ben benieuwd deze maand...

3. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hey dames,

ff vanaf de camping, iedereen heel veel succes met klussen en wachten, want de eerste zitten al op het wachtbankje.

wat betreft ovutesten, ik moet de eerste echte nog krijgen in mijn leven, dacht eergisteren al een ei te voelen, maar dan zou ik uitkomen op een cyclus van 25 dagen, zou natuurlijk kunnen gezien de onregelmatigheid, maar dan zou hij nu ineens korter worden, wat ik op zich niet erg vind. we hebben toch voor de zekerheid maar geklust..haha

zijn er al mensen met een goed voorgevoel, of tekenen. ik heb van de week gedroomd dat ik een positieve test had, leek zo echt dat ik toen ik wakker werd teleurgesteld was..haha, maar laten we hopen dat dat een goed teken was.

ik ga in ieder geval duimen voor heel veel roze!!

liefs

4. djori

djori Lid

26 apr 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Soepkip, Johannal. Hier ook heel herkenbaar ook. Verschrikkelijk! Ik maak ook altijd de opmerking dat je daar niet over moet beginnen omdat het mensen mischien niet lukt. Ik zeg er wel altijd bij dat wij genieten van ons leven zonder kinderen, waarvan de meesten om ons heen wel van overtuigd zijn. Ik vind het al moelijk genoeg om zelf zo graag te willen terwijl het niet lukt. Ik ben er veel te veel mee bezig voor mijn gevoel en dan is het juist fijn er in gezelschap niet aan te hoeven denken.
    @ Priscil, tof dat het allemaal goed verlopen is. Toi toi toi!
    @ K2tjuh, ik hoop echt voor je dat het raak is want doorzichtig slijm wil idd zeggen dat je in de vruchtbare tijd zit.
    @ Gesina, klussen moet echt genieten blijven en een “moetje” want dat werkt niet. Wij klussen nu wel doelbewust (Ik verwacht overmorgen mijn eitje) maar bij ons is het doelbewust klussen nog steeds op en top genieten gelukkig.
    @ Mammavand, dat hoor je zo vaak, als je het “loslaat” lukt het vaak vrij snel maar als je dat weet en ik weet dat ik er te veel mee bezig ben is het toch moeilijk om daadwerkelijk die knop om te zetten. Onbewust hoop je dan toch, ik laat het los dus het lukt nou vast wel en ben je er stiekem toch weer mee bezig.
    @ Puck, heel herkenbaar, ik heb een ovulatie van 28-29 dagen en merk het aan mezelf wel wanneer ik vruchtbaar ben. Ik voel geen eisprong of zoiets maar mijn afscheiding spreekt boekdelen.

Vanavond weer lekker klussen en hopen dat het raak is deze maand!

Succes allemaal!!

5. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    @ anni, hier ook eergisteren spierpijn in de buik gevoel, zonder ze echt anders te hebben gebruikt bij mijn weten… Maar ja dat heb ik wel vaker!
    @ vlinder, leuke vooruitzichten. Mocht de ongi komen heb je in ieder geval genoeg positieve vooruitzichten. En ontspanning voor de volgende ronde… Vrijdag de dertiende!
    Zon kwam hier net door, ik enthousiast parasol boven de zandbak, zon weg. Oeps.
    @ mamavand, wat goed dat je toen zo ineens een week over tijd liep. Zo bijzonder dat het de vorige keer direct weer raak was, helaas mocht het niet blijven plakken. Ja, het Lot bepaald. Dan moet het ook maar zo zijn. Nee het mysterie kunnen we niet ontrafelen, maar goed ook denk ik…
    @ k2tjuh, bijzonder dat je je ei hebt gevoeld. Nu 14 dagen wachten of is je lf korter of langer normaal….
    @mupkuh, wanneer verwacht je de knaltest deze cyclus?
    @ trotsemamavan2, veel plezier op de camping. Ik duim voor een mooi wondertje.
    @ djori. Succes met het klussen vanavond!
    @all, hier lekker twee dagen ontspannen. Een extra mamadag en geen afspraken op de agenda. Heerlijk, alle rust om de bevruchting eventueel een plek te laten geven, hi hi
    En eindelijk tijd om die huishoudelijke dingen die me blijven irriteren van het lijstje af strepen…
    Maar verder totaal geen vreemde voortekenen, dus ga gewoon uit van een ongi op zondag 22 mei!

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Trotsemamavan2, lees dat je vanaf de camping schrijft. Hopelijk zit je niet in Brabant want dan zit je nu denk ik in de regen :(

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ LieveKylian, had je berichtje even gemist ;) Ik hoop mijn test rond dag 14 te hebben. Dus dat is nog 5 dagen. Ik begin er morgen mee :D Hoop voor je op een bevruchting, duim, duim ;)

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb wel wat vage klachten,
    Ik heb af en toe een vlaag van misselijkheid, me buik rommelt heel erg.
    Ben vresselijk moe, en beetje krampjes en steken net of ik ongie ga worden maar dat kan haast niet want dan ben ik een week te vroeg.
    Oh ja en weer deze maand heel opmerkelijk, ik hoef niets te hebben van zoetigheid!!!
    Dit had ik met de zwangerschap van me zoontje ook en ook met me miskraam vorige maand.
    Maar ik heb besloten dat ik pas ga testen op 21 mei en niet al de 16e wil zeker weten dat ik het niet allemaal in me hoofd haal omdat ik het graag wil na me ma!!
    Dus nog twee weekjes geduld ik meende trouwens wel bijna zeker te weten dat ik vorgge week maandag mijn ei heb gehad!!
    Dus dan zou het zo raar nog niet wezen die steekjes in mijn buik!!
    Maar ik ga me zelf niet gek maken.
    ZIjn er nog meer dames met klachten??

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mamavand, spannend! Wil misschien toch wel iets zeggen dat je geen zoetigheid wil...

10. k2tjuh

k2tjuh Lid

13 apr 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lievekylian Ik heb geen idee hoelang het normaal duurt heb nog nooit ook maar een teken van mijn ei gehad en nu dan dat slijm. Maar uitgaande van mijn gemiddelde cyclus moet ik nog 20 dagen wachten op mijn ongi. Dus ik kan niet meer doen dan afwachten.

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mupkuh: Ja.. we duiken zo nog maar even de koffer in, dit is dan onze laatste kans dus ik hoop dat morgen de ovutest weer negatief is.. Dat zal me een hoop rust geven! (afgelopen dagen ook geklust hoor maar het voelt vreemd als je test eindelijk positief is en je dan niks meer kan doen.

Mamavand: Spannend meis! Hoop voor je dat het raak is!

Lievekylian: Heerlijk dat je je even kan ontspannen suc 6 met de huishoudelijke klusjes!

Djori: Herkenbaar.. dat er teveel mee bezig zijn *zucht*

Trotsemamavan2: Hoop dat je snel een positieve ovutest hebt, geeft een hoop duidelijkheid! Wat een sober weer voor op de camping! Heb zelf geen voortekenen gehad. De maand dat ik zwanger werd wel gedroomd dat ik zwanger was en toen was dat ook zo. Hoop dat ik deze maand ook zo'n droom krijg als jij! :D

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ K2tjuh, zie dat je nu in je 4e rondje zit. Dus denk dat je cyclus wat korter is deze ronde. Neem aan dat je met dat slijm eiwit bedoelt? Flink klussen ;)

13. k2tjuh

k2tjuh Lid

13 apr 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    #453 k2tjuh, 9 mei 2011
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
    @ Mupkuh, om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee het was doorzichtig en slijmerig het is de eerste keer dat ik het mee maak en heb het zo omschreven omdat het er zo uitziet. uiteraard dat we flink geklust hebben. Dus nu maar hopen dat het raak is.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ K2tjuh, denk dat het eiwitslijm is geweest en dan ben je vruchtbaar. Dus goed dat je geklust heb. Zal voor jullie duimen :D

15. k2tjuh

k2tjuh Lid

13 apr 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik duim zelf ook.... hahaha en als het niet lukt gaan we aan de ovu testen beginnen kijken of dat wel duidelijkheid geeft

16. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Goedemiddag dames,

Ik had veel bij te lezen, haha. Het wordt een spannende maand voor ons allemaal.

Verder of ik ook nog kwaaltjes heb. Ik zou zeggen, ja. Maar, de grote maar, haha.. Ik vraag me of het geen schijnzwangerschap is. Ik ben er, naar mijn mening, teveel mee bezig en ik kan het niet zo makkelijk loslaten. Het rommelt in m'n buik, maar niet intensief. Ik heb gewoon veel het gevoel alsof ik "vol" zit, en beetje gedruk, maar geen (pijnlijke) steken. Ik vraag me ook af of het geen hoop is, omdat ik over een week mag testen. Spanning van; 'Ik hoop zo dat het raak is deze maand'.. snappen jullie? ;)

Ik vind het wel fijn om hier te mogen meekletsen. Ik wil m'n verloofde ook niet steeds aan zijn hoofd zeuren en over een eventuele zwangerschap praten, haha. Hij zou het niet eens erg vinden, maar hij wil voor mijn bestwil dat ik er niet teveel mee bezig ben. Hij vindt het rot om te zien als ik teleurgesteld ben.. En ja, dat ben je toch wel een beetje na een negatieve test. Toch? :)

En betreft de ovulatietesten. Ik gebruik ze niet, maar ik zit er weleens aan te denken om ze te gebruiken als het deze maand niet raak is. Maar, daar twijfel ik ook weer over. Ik ben er dan nóg meer mee bezig, en ik heb zo'n regelmatige cyclus. Ik weet rond welke dagen we het beste sex kunnen hebben, en we sexen sowieso om de dag en niet elke dag. Soms laten we er 2 dagen tussen. We hebben gewoon regelmatig en op de goede momenten sex. Ovulatietesten zijn handig, maar voor mij niet echt handig, denk ik. ;)

17. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    hey ladies, zo weer ff bijgelezen hihi, je merkt echt dat t nu steeds drukker word met kletsen he hahaha;)
    hier vandaag al de hele dag buikpijn en erg moe...maargoed heb een beetje druk weekend gehad dus kan ook daardoor komen...wil niet teveel fixeren op onduidelijke dingen...
    die buikpijn is wel verve;end...heb ook een vol gevoel net als innekens!! vreemd...
    ben vandaag ook maar weer eens begonnen met lijn poging 378 hahaha kijken of we er nog ff wat kleine kilootjes af kunnen krijgen dan hoeven we die strax niet mee te dragen;)

liefs dikke knuffel vlinder...

18. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    k2tjuh had je mn pb-tje gehad gisteraaf?!
    niet dat ik ongeduldig ben hoor hahaha maar vroeg t me ff af of ie aangekomen was;)

19. k2tjuh

k2tjuh Lid

13 apr 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vlinder ik heb hem gehad hoor als je hem heb gestuurd maar ben helemaal gebroken dus gaat ff niet zo snel anders ga ik zeker fouten maken en dat wil ik ook niet. Maar je antwoord is onderweg !!! ;)

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Ovutesten, Ben ik echt heel erg over te spreken! Vooral als je wat onzeker bent over je cyclus. Zo weet je iig wanneer je je ei hebt en kun je gericht klussen :D Ik heb ze voor mijn 1e kindje gebruikt en nu ook weer. En zo ben ik tot de ontdekking gekomen dat mij ei telkens een andere dag komt.

Deel Deze Pagina