NOD 16-31 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mikjez, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    @ soepkip,
    Ik werk idd ook in de zorg, gehandicapte zorg! En afgelopen nacht hebben ze me lekker lateb slapen, gelukkig:D
    Bij jou is zo te horen de nacht ook snel gegaan als je een opname krijgt, is wel fijner lijkt mij anders duurt een nacht echt lang, ook al ben je met 2!
    Slaap lekker voor nu, denk ik:D
    Liefs

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Trotsemamavan2, balen hé die regen. Vandaag weer bleeeh:( We duimen gwoon dat we snel weer zon krijgen :D

Ik ga zo maar eens een ovutestje doen. Ben benieuwd of er al een lijn staat.

3. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hier geen regen lekker zonnetje voor zolang t duurt...;)

4. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    @johannal, snap het ook hoor.. Ik hoor ook wel eens, : 'Je moet er niet zo mee bezig zijn, gewoon lekker ontspannen'. Denk altijd mens hou even je mond dicht.. Denk je dat ik na 3 jaar nooit gehad heb flikker maar op, en paar maanden alles van we af heb gezet. Nou dat werkt niet hoor! En aan de andere kant, hoe kan ik dr nou niet mee bezig zijn? Wil toch weten wanneer mijn ei sprong is, en niet bij iedereen loopt dat gelijk :)

@soepkip, dus een dagje later als verwacht? Nou even klussen dan weer op de wacht bank! Hier druk aant testen.. Maar nog geen positieve test. Ben benieuwd waneer die ooit eens komt. Ik ben niet zo lekker, dus mijn temp is niet zo betrouwbaar.... erg jammer! Je heb gelijk hoor, als die ovutesen goed werken, waarom zou je dan tempen. je dan ook precies hoe en wat. Tempen is ook een hoop werk, elke ochtend weer die wekker! pff haha.

@lievekylian, Klinkt als je ei ja. Heb geen idee of je dat kan voelen. Heb het ook wel eens op gezocht, maar kon dr nooit wat over vinden.

@all, er werken veel meiden in de zorg hier toch? Wel grappig om te zien! Ik ook, maar ik heb geen nacht diensten.

fijne dag weer allemaal!

5. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    Hoi hoi,

nog een dikke week... sorry hoor ben zo ongeduldig.
    Soms denk ik echt dat ik al zwanger ben maar ik kan mezelf oook heerlijk gek maken. pffffffff..

wachten, wachten, wachten......

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ohhh irri he dat wachten ik heb sinds gister steeds rare pijntjes en krampjes in me buik en dan dnek ik zou het toch raak zijn, maar ja we moeten nog geduldig wachten mijn nod is de 16 e maar ik heb manlief beloofd niet eerder te testen als de 21 ste, wel grappig als ik dan een posi test zou hebben want dan is ons kleine manneke een jaar op die datum.
    hij is namelijk geboren op 21-05-2010.
    dus wie weet brengt het een beetje geluk we wachten af
    lefs mamavand

7. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    @Djori: Ja, ik vind het een hele mooie eigenschap. Dat helpt mij natuurlijk ook heel veel. Wij zijn elkaars tegenpolen best wel, haha. We vullen elkaar mooi aan. :D

@Soepkip: Mijn verloofde is ook heel geduldig, en is totaal niet bekend met stress. Mijn verloofde is heel rustig, geduldig en bekijkt dingen met de dag (in de positieve zin). Er is in onze relatie veel gebeurd (en dan bedoel ik niet aan ons adres, maar wel samen dingen meegemaakt), maar voor hem nog steeds geen reden om stress te hebben of zich overmatig zorgen te maken. Hij is benieuwd wanneer ik een test doe, en als 'ie negatief is, jammer; volgende ronde! :)

@Dames: Ik had gisteravond iets heel raars, wat ik nog nooit heb meegemaakt.

Gisteren hadden m'n verloofde en ik sex. Het voelde wel een beetje raar, maar niet pijnlijk en hinderlijk. Alsof ik geen "ruimte" had in m'n buik om sex te hebben. :( Vreemd moment, maar goed; het was niet hinderlijk of pijnlijk, dus ik stopte het niet. M'n verloofde was op z'n hoogtepunt, en ik kreeg ineens zo'n ontzettende buikpijn, onder in m'n buik. Ik heb wel 20 minuten in elkaar gelegen van de pijn. Echt krampen en steken. Ik dacht dat ik een grote boodschap moest doen, maar tot heden heb ik nog geen ontlasting gehad, en is de hevige pijn wel weg. Ik heb nu nog kleine steekjes onder in de buik. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Wat denken jullie, dames? Dit is toch wel heel vreemd, of niet? Alsof er even geen ruimte was in m'n buik voor sex. Ik had echt pijn. :$

8. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!!

13.
    Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje)
    Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje)

14.

15.
    Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje)

16.
    Andrea85 (7e ronde, 1e kindje)
    MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje)
    Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie)
    Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje)
    iNikkens (2e ronde, 1e kindje)

17.
    Jade86 (4e ronde, 1e kindje)
    Johannal (1e ronde, 2e kindje)
    Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje)

18.
    Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje)
    Lotte30 (5e ronde, 1e kindje)
    Jessy82 (1e ronde, 2e kindje)

19.
    MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje)
    Kessher (1e ronde,1e kindje)
    0903 (5e ronde, 1e kindje)

20.
    Mikjez (1e ronde, 1e kindje)
    Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje)
    Aloha (1e ronde na MA,1e kindje)
    Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje)

21.
    Princess79 (3e ronde, 1e kindje)
    Lilsuz (voorronde, 1e kindje)
    Gesina (1e ronde, 1e kindje)
    Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje)
    Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje)

22.
    Anni85 (5e ronde, 1e kindje)
    Juultje (4e ronde, 1e kindje)
    LieveKylian (3e ronde , 2e kindje)
    Soepkip (6e ronde, 1e kindje)

23.
    Ikky100 (1e ronde, 2e kindje)
    Surf (2e ronde, 3e kindje)

24.
    Adriana85 (9e ronde , 1e kindje)
    Troela85 (4e ronde, 1e kindje)
    Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje)

25.
    Hamstertje (7e ronde, 1e kindje)
    Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje)
    Girafje (6e ronde, 2e kindje)
    Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje)
    Puck1978 (4e ronde, 1e kindje)
    Lili81 (1e ronde, 2e kindje)

26.
    Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje)
    Djori (8e ronde, 1e kindje)
    Inkerbell (3e ronde, 1e kindje)

27.
    Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje)
    MupKUH (4e ronde, 2e kindje)
    Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje)

28.
    Merelleonie (4e ronde, 1e kindje)
    Debs1 (5e ronde, 1e kindje)
    Semmy26 (3e ronde, 2e kindje)
    Oodie (19de ronde,1ste kindje)
    GFH (5e ronde, 1e kindje)
    Kicks (22e ronde, 1e kindje)

29.
    K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje)
    Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje)
    Maart (1e ronde na MK, 2e kindje)

30.
    Ladys. (1e ronde, 1e kindje)
    Dikkelke (2e ronde, 1e kindje)
    Banjabes (1e ronde, 2e kindje)

31.
    Roompje25 (2e ronde, 1e kindje)
    Niekk (5e ronde, 3e kindje)

Datumloos:

Aantal: 61

Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje

Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief onderstaand bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties.

Ik heb mezelf er ook weer even tussen gezet. :D

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@iNikkens;9878617]
    Idd heel vreemd, ik heb het ook wel gehad maar dit was na mijn zwangerschap net of mijn baarmoeder anders stond en ik had dan ook als me man kwam dat ik daar ontiegelijke pijn van had, maar wat dat nou geweest is weet ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet.
    Maar hoeveelste dag van je cyclus zit je nu dan!
    Heb je verdere kwaaltjes??IVM evnetuele zwangerschap/??
    liefs mamavand

@Dames: Ik had gisteravond iets heel raars, wat ik nog nooit heb meegemaakt.

Gisteren hadden m'n verloofde en ik sex. Het voelde wel een beetje raar, maar niet pijnlijk en hinderlijk. Alsof ik geen "ruimte" had in m'n buik om sex te hebben. :( Vreemd moment, maar goed; het was niet hinderlijk of pijnlijk, dus ik stopte het niet. M'n verloofde was op z'n hoogtepunt, en ik kreeg ineens zo'n ontzettende buikpijn, onder in m'n buik. Ik heb wel 20 minuten in elkaar gelegen van de pijn. Echt krampen en steken. Ik dacht dat ik een grote boodschap moest doen, maar tot heden heb ik nog geen ontlasting gehad, en is de hevige pijn wel weg. Ik heb nu nog kleine steekjes onder in de buik. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Wat denken jullie, dames? Dit is toch wel heel vreemd, of niet? Alsof er even geen ruimte was in m'n buik voor sex. Ik had echt pijn. :$[/QUOTE]

10. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    @Mamavand: Hmm, dan zou je toch wel willen weten wát het is, lijkt me. Ik mag maandag testen, m'n NOD is 16 mei. Ik zit in dag 28 van m'n cyclus (m'n cyclus is 33 dagen).

Ja, gevoelige tepels, maar die heb ik weleens vaker. Ik zou zeggen niet echt misselijk, maar een beetje zeurderig gevoel af en toe. Af en toe steekjes in de onderbuik die van links naar rechts gaan, heel vreemd. Rugklachten heb ik sowieso, loop ook bij de fysio, maar het lijkt nu wel heviger te zijn (onderrug). Verder heb ik geen kwaaltjes, alhoewel ik het bovenstaande ook niet echt als kwaal wil beschrijven, omdat het niets onbekend is voor mij. Behalve de pijn van gisteravond dan. :(

11. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hey meiden,

Ik had gisteravond en vanochtend een soort van krampachtig gevoel down under. En nu is het zomaar in ene verdwenen.. Snap er niks van :( Geen idee wat dat nou weer was.

Wat vind ik dat wachten toch altijd vreselijk! Maar ja niks aan te doen..:)

Liefs!

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@iniikes ik heb nooit last van me borsten dus heel vreemd maar goed we wachten af

13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Heb nog niet bijgelezen.....
    Gisteren nog geklust....lekker spontaan dus romantiek alom haha:p

Ga zo effe bijlezen.....

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Rustig hier vanavond tot nu toe ;). Hier de hele dag geslapen tot 17uur. Toen naar de sportschool geweest en ik ben net thuis.. Nu even douchen en dan mag ik al weer naar mijn werk. Nachtdienst:(.
    Dus meiden.. klets gezellig door dan heb ik tenminste wat bij te lezen vannacht;).
    Gister is mijn ei geweest, nu geen eipijn meer en test is ook negatief.

Nu officieel op de wachtbank! :p

15. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @all, er werken veel meiden in de zorg hier toch? Wel grappig om te zien! Ik ook, maar ik heb geen nacht diensten.

ik werk ook in de zorg, helaas wel alle diensten. heb ook elke keer nachtdienst rond mijn ei, lijkt me ook niet bevordelijk omdat je lichaam toch wat uit zijn doen is.. deze keer lekker vakantie tijdens mij ei.. zou het helpen.... (nu alleen rond innesteling nachtdienst haha)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn ovulatietesten worden donkerder :D:D
    Verder even geen tijd om bij te leze.
    ben nu weer 2 dagen vrij, dus ik haak hier weer aan als jullie het goed vinden!

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goedenavond!

Hier ook even een klein kort berichtje!
    Ben vanmorgen om half 10 begonnen, en had daarna cursus, dus ben echt nét thuis.
    Donderdag ben ik lekker vrij dus dan kan ik even goed overal op reageren :)

Zie dat onze wachtbank er weer aan zit te komen, dus voor nu alvast de NIEUWE WACHTBANK :D
    Daar kan iedereen op!

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier ook in de zorg (verpleegkundige).. En helaas alle diensten. Heel heel heel toevallig bij mij ook iedere maand!! in de nachtdienst rond me ei! Onwijs balen is dat.
    Voordien raakte mijn cylclus ontregeld als ik nachtdiensten had gedraaid maar gelukkig is dat de afgelopen tijd niet meer het geval. I

Wie werkt waar in de zorg? Veelzijdig beroep ;) Ben ook nieuwsgierig naar de andere beroepen hoor!! :p

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Jaaa Anni!! Ik zit aan de zijkant :)

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0