@ Kicks je mag wel een kleurtje hoor... je mag op groen en ik hoop daarna snel op roze! @ soepkip: haha lief van je dat je toch nog iets positiefs probeert maare ik denk het niet @ all Grrrrrrrrrrr%^&(#$*%^ ik ben even helemaal klaar met werken met mensen die niet gewoon doen wat ik van ze verwacht (heus geen hoge verwachtingen hoor maar gewoon je werk goed doen en op tijd!) Loop al de hele week mensen achter hun kont aan dat ik het werk wil hebben en ondertussen gaat het zoooo traag.... pffffff Ik doe toch ook gewoon wat er moet gebeuren en binnen de afgesproken tijd.... ja maar ja maar Aaaaarghhh$%^*$#^@ zoo he he dat lucht een beetje op.
@ Kicks: Geeft niks hoor meid. @ alle andere meiden: Het is weer retespannend hier! De eerste meiden kunnen (binnenkort) al testen! Ik hoop op heel veel roze deze maand!! @ Kinderwens: Balen dat je ongi bent geworden! Dikke knuffel! Ik kan a.s. zondag testen maar dat doe ik niet. Ik heb zelf het gevoel dat ik gewoon ongi word binnenkort hoor. Ondanks dat ik me opgeblazen voel, alsof er een ballon in de onderbuik opgeblazen wordt. Ik wacht wel geduldig af....
Nou ik snap echt helemaal niks meer van mijn lijf.. Nu heb ik weer eggwhiteslijm wat je in draden kan trekken.. Nog een ei? Dat kan toch niet? We klussen deze maand om de dag dus ik hoop dat ik mijn ei niet heb gemist! He jakkes al eentje op rood! Kon gisteravond wel janken! Er waren 3 meiden van de zwangerschapsgym van mijn dochtertje kondigden tegelijkertijd aan op hyves dat ze een tweede verwachten. Ik wil oook!!! Liefs!
Kicks geeft niks hihi!! Misschien ist een voorteken dat je strax alsnog gewoon mooi op roze mag!!! Soepkip jaaaaa ik weet t hahaha moet zeggen dat ik deze maand voor t eerst geen moeite mee heb NIET eerder te testen want weetje steeds die witte testen word je ook niet vrolijk van... En ik denk maar zo OF vrijdag word een dag dak wakker word en dan ist gewoon weer maandelijkse bezigheden OF vrijdag word misschien wel 1van de leukste dagen in mijn leven hoop t laatste, maar ga voor nu ff uit van t eerste!! Weet zo ff niet wie t zei maar iemand zei dat ze een opgeblazen gevoel had alsof er een balon in de buik zat! Ik heb dat ook!!! Laten we hopen dat dat wat goeds betekend!
Ik zit ook al ongeveer een week op de wachtbank, hihi. En ik zit er sowieso nog 5 dagen. Pfff, ik tel de dagen af. Ik zie dat er al 1 iemand op rood staat! Echt jammer!
Hier ook op de wachtbank en dat wachten duurt zooooooooo lang! Pfffff.. ik voel me de afgelopen twee dagen echt ZW... maar durf niet te hopen> Straks maak ik mezelf weer blij met een dood vogeltje.....
pfff ik baal, heb een positieve ovutest maar zie mijn mannetje vandaag niet meer. Gisteren wel geklust en op zijn vroegst morgenavond weer. Mis ik dan nu net mijn ei?
Johannal, balen zeg van die temp.daling... Soepkip, weltrusten en succes met je laatste nachtdienst! Kicks, welkom hier! En hopelijk mag je snel echt op roze Naomi, mooie ovutest hoor. Ik denk dat je wel goed zit qua klussen. Hier is mijn ei ook onderweg of net geweest. Dus bijna op de wachtbank!
@ Naomi, omdat je gister geklust hebt ligt er iig een voorraadje klaar voor je ei. Ik zou wel morgen avond voor de zekerheid nog een keertje klussen Ik ben zelf gister begonnen met ovutesten. Gister was de test al best wel donker. Nu net iets minder. Maar toch nog 2 duidelijke strepen. Ik gok op morgen een positieve test Maar heb deze meid eigenlijk nog bijna geen afscheiding gespot
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14. 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje) Rooosje 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) Datumloos: Aantal: 62 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief onderstaand bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties. Ik kom ook maar even binnen vallen hier! Ik heb een miskraam gehad.. en denk dat ik mijn eisprong weer gevoeld heb! Als dat zo is, dan is mijn NOD 19 mei, 1ste ronde na mijn miskraam. Hopelijk meteen weer raak, en dat het deze keer goed gaat natuurlijk! @Naomi, Je bent gewoon op tijd hoor als je gisteren hebt geklust en morgen avond... @ Mupke en Hanne, zet m op
@ Baby90, dank je wel! Jij ook hé! Zal duimen voor een plakbeepje. Ik ben van mijn dochter ook zwanger geraakt na een MK. Dan schijn je extra vruchtbaar te zijn
@Naomi: Zoals de andere dames al zeggen, zit je goed met klussen. Er wordt daarom ook geadviseerd om de dag te klussen, zodat er iedere dag een voorraadje klaar ligt. Dan zit je sowieso steeds goed, als je om de dag sex hebt, wanneer je niet helemaal zeker weet wanneer je ei is.
Oh Mupkuh, ik had dat ook al eens gehoord ja! Ik hoop dat het natuurlijk waar is! Ik heb de afgelopen dagen zoveel gevoeld.. veel in onderbuik en baarmoeder. Geloof ook mijn ei gehad te hebben, tenminste zo voelde het wel! Dus ik weet het niet zeker.. Ik heb ook sommige van die dingen gevoeld toen ik zwanger was. Maar ik had toen ook veel zwaardere borsten, en nu zijn ze juist extreem zacht Ik ga in ieder geval 19 mei even een testje doen!
al weer een rode zie ik helaas nieuwe dames welkom testers succes!!! GA duimen voor jullie en voor me zelf natuurlijk hahahahha, alle meiden op het wachtbankje nog heel veel geduld toe gewenst ohh wat is dit shit he dat wachten
Hoi allemaal heb even een vraagje ik heb de 8e denk ik me ei gehad ben erg prikkelig op de een of andere manier.Hebben jullie er ook soms last van?Het word weer spannende dagen voor iedereen! Groetjes Julia
Kicks: Haha! Welkom meis en hoop dat je snel een postieve test in handen hebt! Johannal: Ja.. Sorry.. Tempen heeft z'n voor en nadelen denk ik zo! Kan me voorstellen dat je gefrustreerd raakt van mensen die hun verantwoordelijkheden niet nemen:x Jade en Vlinder: Hoop dat jullie kwaaltjes duiden op Roze! Naomi: Vervelend meis, ik snap je onzekerheid. Ik denk dat je nog optijd bent hoor morgen, zeker omdat je gister ook geklust hebt! Hanna: Welkom op de wachtbank! Baby90: Welkom meis! Wat verdrietig dat je een MK hebt gehad... Hoop dat je snel weer op de roze wolk zit! Meiden ik ga duimen voor roze!!!
Zo ff snel lees vanavond ff bij .... Voel me al 2 dagen niet helemaal top en dan komt je vriend met zijn opmerking goh schatje het lijkt wel of je dikker wordt ik ben gewoon weer 1.5 kilo afgevallen ..... Mannen hahaha. Ook ik werk in de zorg ben alleen wel er blij dat ik in een cursus zit dus alleen ochyend, dag en avond diensten dat scheelt wel een hoop.
ik ben ook verpleegkundige op longchirurgie.ik was ook regelmatig later ongi wanneer ik nacht had, maar ja op mijn cyclus is nog geen pijl te trekken.. haha