Nou kicks we willen allemaal wel een roze kleurtje Nou hier zijn de slijmpies aan wezig.. en paar vage ovu testen. Ze lijken lichter als gister, en gister was die nog niet positief.. Pff ik heb nog nooit ene knal test gehad. Hoe ken dat toch? Gister wat krampjes rechts onder in de buik.. en vandaag links onder in de buik. Toch vandaag mijn ei?
hier nog steeds geen knal ovu test, maar de eerste moet ik nog krijgen, dus ik weet nog steeds niet zeker of ik op het wachtbankje zit, bij een cyclus van 28 dagen zou ik nu het wachtbankje opgaan, maar bij 30 en meer moet ik nog ff wachten.. dus we klussen vrolijk verder!! zag wel al iemand op rood!! balen zeg!! heel veel succes iedereen op het wachtbankje! vlinder volgens mij ben jij de eerste spannend hoor! hopelijk gaat er nu veel roze komen.
Priscil: Welk merk gebruik je? Als je test met te geconcentreerde urine dan kan je test negatief uitvallen.
Hoi meiden, Zo te voelen is mijn ei geweest, maar vanavond voor de zekerheid nog even aan de klus Priscil1986, ik heb ook lang niet elke maand een mooie positieve ovutest gehad, maar wel een mooi ei steeds. Je kan de piek natuurlijk net steeds missen... Beroep, ik werk in het basisonderwijs. Leuke baan!
ik weet bijna zeker dat ik vorige week maandag me ei gehad heb,dus zou ik inpreciepe as mandag op mijn nod zitten nou we wachten af, ik hoop voor alle meiden veel roze
Hee meiden, Heb alles vluchtig door gelezen van de laatste 2 dagen maar wat hebben we allemaal weer lekker veel gekletst! Goed bezig meiden!!Weet niet meer precies wie, wat gezegd heeft...sorry! Zo kom net van de sportschool.....pfff de 1e keer sinds tijden!Een uur op de hardloopband gelopen. Wel weer lekker hoor al die energie weer ff kwijt kunnen en me gedachten op iets anders richten! In juli krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!!! Jippie!!! Gaan er 1 slaapkamer op vooruit en de buurt is veel leuker!!!ZO'n zin in! Dus kan ik me gedachten ook op iets anders richten dan alleen zwanger worden! Nu dus op de wachtbank! sinds zondag! Morgen nog maar 9 dagen! maar denk dat ik misschien wel eerder ga testen....ff zien hoe geduldig ik dan ben... Zag ook een rode naam;;;Balen meid!! en alle spotters; geniet van het klussen tijdens jullie ei en alle wachtenden met mij....succes!!!!!!!!!!!! Liefsssss
Haai Oeh de eerste op rood knuff meiss wat balen... Hier mijn ei in zicht!!! hij is al positief!!!! Dus vanaaf manlief nog even heel lief en zwoel aankijken
Vandaag even geen energie voor knippen en plakken of een geheugen die het zo voorelkaar krijgt. Ik heb mijn tweede pendel voor augustus binnen, merkt dat het me ontspanning geeft. Niets geen gestress meer over rare kwaaltjes die tussen mijn oren zitten. Gewoon drie maanden rust, heerlijk! (of twee als de ander klopt, hi hi) Helaas de eerste op rood, wie is de eerste voor roze? Werkse deze nacht als je moet. En slaaplekker voor de rest
lievekylia, grappig he hoe die pendels je rust kunnen geven ik heb mijn pendels iig allemaal vor mei juni juli en augustus dus ergens in de zomer moet t dan toch raak zijn denk ik maar pfff nog en dag en een paar uurtjes en ik hoop zooooooooooo dat ik niet ongi word morgen...of vrijdagochtend...wil vrijdag graag samen met mijn mannetje testen en hopelijk heeeeeeeeeeeel blij worden... hmm ben der nog steeds niet gerust op maarja we zien t wel...
@soepkip, ik heb sensitesten en ZWenK testen. Ik had vandaag te weinig gedronken. Nooit geweten dat ze negatief werden als je urine te geconcentreerd is. Wat drink jij dan al zoal op en dag, zo kan ik een beetje een idee krijgen wat normaal is... Sorry beetje gekke vraag. @Hannah, Oh fijn om te horen. ik kan me er altijd nog al druk om maken.. @pendels... ik heb me ook vaak laten pendelen.. Ik had nu al 6 kinderen moeten hebben Hoop dat het bij jullie wel uitkomt! Slaaplekker allemaal!
@Dames: Ik heb jullie mening nodig. Ik ben bekend met rugklachten, en loop daarom ook bij de fysio. Alleen ik merk dat m'n rugpijn sinds een aantal dagen heel anders is. Het is alsof het vanuit de steken in m'n onderbuik komt, wat zo doortrekt naar m'n onderrug. Ik zou haast kunnen zeggen dat ik gewoon last van m'n bekken heb. Oefeningen van de fysio willen ook niet echt helpen. Maandag mag ik pas testen, maar wat denken jullie? Een typische zwangerschapskwaal? Het trekt af en toe lichtjes door naar m'n bovenbenen, niet geheel hinderlijk of pijnlijk. Soms voelt het daar een paar seconden zwaar.
Priscil: Haha! Tja.. wat drink ik op een dag.... geen idee eigenlijk maar ben wel bewuster als ik ovutesten gebruik. (ook van zwenk). Ik test niet met ochtend urine. De eerste keer dat ik moet plassen na een grote beker thee. En een uur of acht (savonds) als ik niet teveel gedronken heb maar ook niet te weinig Er is nog iemand op dit forum (ik meen johannal) die stipt optijd test volgens de regeltjes... Pendels: Ik heb me ook laten pendelen.. had ze eerst ook onder mijn handtekening staan maar nu weggehaald omdat ik er niet steeds mee geconfronteerd wil worden Heb ook een pendel voor deze maand.. de tijd zal het uitwijzen. Meissie2008: Lekker dat je weer hebt gesport! Doet een mens goed! Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!! Lekker om met andere dingen bezig te zijn! Inikkens: Heb ik geen ervaring mee meis, hoop dat het een zwangerschapskwaaltje is! Ga je eerder testen dan maandag? Ik voel me op het moment weer redelijk rustig. Ik hoop natuurlijk deze maand zwanger te zijn maar probeer me te focussen op andere dingen dan alleen zwanger worden. Ik doe weer gezellig dingetjes met vriendinnen en durf weer wat verder te kijken dan week tot week want stel dat ik zwanger ben...
@vlinder, snap het ook wel hoor.. Misschien klopt het allemaal wel als je geen medische mankementen vertoond, zoals ik haha! @soepkip oh dankje wel.. Nou zal vandaag eens testen, heb nu weer testjes mee naar me werk, was het gister vergeten. Dus kijken wat er vandaag gebeurt. FF geeft ondertussen mijn ei aan, noujah met een stippelijntje, maar ik geloof ik er niet haha Denk tochvandaag of morgen. Als ik mijn gevoel en slijmpies moet geloven Zit je lekker op het wachtbankje?
Priscil: Nou meis, ik hoop dat FF gelijk heeft! Ben benieuwd wat je testjes aangeven.. Jij bent vroeg wakker, je moet werken zeker? Ik zit heerlijk op de wachtbank Toch iedere keer weer spannend, nu gaat het nog wel maar het duurt ook nog wel even! Werk lekker en laat weten als je een positieve test heb hé!! Liefs
Sorry meis, je schrijft dat je moet werken en ik vraag of je moet werken! Zal wel door de moeheid komen
Goedemorgen meiden, Meissie, leuk dat jullie bijna de sleutel krijgen van jullie nieuwe huis. Spannend hoor. Moet er nog veel aan gedaan worden? INkerbell, fijn je ei in zicht! LieveKylian, wel mooi dat de pendels je rust geven! vlinder, al bijna testen... Spannend! iNikkens, geen idee of dit ook een zwangerscahpskwaal kan zijn... Ik hoop het voor je Soepkip, ik heb ook pendels maar bewust ze niet in mijn onderschrift. De eerste week op de wachtbank gat nog best, maar daarna vind ik het altijd te spannend Vorige cyclus had ik lekker vakantie en toen ging de tijd heel senl. Helaas is dat nu niet meer zo GFH, goedemorgen all, mijn temp is goed gestegen vandaag. Mijn buikpijn is voorbij, dus ei is echt duidelijk geweest. Nu maar weer afwachten. Aan het klussen heeft het iig niet gelegen Fijne dag allemaal!
Hey girlz... ik lees hier steeds dingen over pendelen. Hoe gaat dat in zijn werk? Hier nog geen duivels en nog op het wachtbankje... spannend!!! Voel wel vanalles maar mijn lichaam heeft me bij de vorige zwangerschap ook een paar keer voor de gek gehouden. IK durf niet te hopen ..........