NOD 16-31 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mikjez, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    soepkip; ik ga eerder testen wel de 24e omdat we dan een feest hebben met veel drank namelijk:p dus ja wil wel weten waar ik ana toe ben

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hanna: Bedankt voor je pendel! Ik hoop zo dat je gelijk hebt! Dan krijg je van mij persoonlijk een bloemetje :D

Mijn beste vriendin gaat 20 mei trouwen. Ik ben getuige. Heel bijzonder, en ik weet nog niet of ik eerder ga testen. Ik vertrouw op mijn lichaam. Als ik het bijna zeker weet ga ik denk ik wel een testje wagen want wil toch wel een borrel doen haar bruiloft. Als ik zwanger zou zijn dan wil ik dat niet..

3. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Ik ga niet eerder testen, eerder later als 't duiveltje er nog niet is. Twijfel wanneer mijn ei was, gok toch later en toen lag er niets klaar en nadien ook niets!

Helaas een tweede ongi, jammer. Op naar de eerste roze!

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63

Begrijp ik hier uit goed dat de kans klein is dat er een bevruchting plaats heeft gevonden?

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

zie weer rode dames meiden sterkte en veel geluk de volgende ronde!!!

6. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Luteale fase

De gemiddelde luteale fase is 14 dagen. (varierend van 10-16 dagen)
    Het wordt ook DPO genoemd. (Dagen na ovulatie, Days Past Ovulation)
    Een korte luteale fase duurt minder dan 11 dagen en kan geassocieerd worden met `Luteale fase insufficiëntie`. (LI) Als je eitje bevrucht wordt en je hebt luteale fase insufficiëntie, kan je een vroege miskraam hebben. LI kan gemakkelijk worden gecorrigeerd, afhankelijk van de oorzaak, bijvoorbeeld met vitamine B6, progesteron crème en/of Clomid. (Verhoogt het progesteronnivo door het verbeteren van de folliculaire ontwikkeling).
    De lengte van de luteale fase kan worden gemeten met hormoonspecifieke bloedtests of door middel van het bijhouden van je basale lichaamstemperatuur.

7. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    ik denk niet dat ik eerder ga testen, maar omdat ik nooit duidelijk mijn ei heb. en ook een onregelmatige cyclus. ga ik denk ik op dag 28 testen, dat zou denk ik voor mij 2 dagen voor nod zijn. tenzij ik er echt geen goed gevoel bij heb, net als de andere maanden...

ben erg beniewd wie als eerste op roze mag.. ik duim me gek hier. het begint nu inderdaad spannend te worden.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga zeker niet eerder testen.
    Ik maak mezelf alleen maar gek... dus ik ga het gewoon niet doen :)

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik ga ook niet eerder testen.
    Anders krijg ik net als vorige keren zo'n strrralend witte test te zien.
    Nou, laat mij dan nog maar wat extra dagen wachten hoor :)
    Al is het wel ontzettend vervelend, dat wachten....

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hier ook zwaaar vermoeden al weer zwanger te zijn, ik ga pas testen de 21 ste heb ik zeker weten (als ik zwanger ben) een mooie test in handen!!
    maar de sypthomen zijn weer zo duidelijk!!!
    Kan haast niet missen!!
    Maar we zien wel we wachten geduldig af!! als ik maandag nog niet ongie ben weet ik zelf wel genoeg!!
    Liefs mamavand

11. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    trotsemamavan2:
    thna voor de info;) mijn LF is dus eig altijd 11 dagen, valt dat dan nog onder een korte LF? ik ben hiermee naar mn HA geweest maar die zegt gewoon etjes wachten tot je 1 jaar aant klussen bent en dan pas stuur ik je door...en dan kijken ze daar wel of dat zorgwekkend is of niet...maarja als ik nu al weet dat dat eig net een extra middeltje nodig heeft...dan kan ik nog wel wachten tot nov maar dan heeftdat eig geen zin of wel?

ALL:
    nou lieverds zoals ik al voorspelde ben ik helaas niet de eerste die op roze mag:( had graag jullie lijstje een beetje opgefleurd maar de duiveltjes zijn net langsgeweest...
    dus ik schuif weer door...maar kom nog wel af en toe ff spieken bij jullie wie er WEL op roze zijn gegaan hihi, heel veel succes lieve meiden!!!en thnx dat ik op jullie lijstje mocht;)

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Balen vlinder!

Dadelijk met mn hond naar de dierenarts. Hij wordt vandaag gecastreerd. Verder druk met BMS'en. En mn ei is nog niet in zicht.

13. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @vlinder; oh nee sh*t meid!!!succes in de volgende ronde

14. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    Jammer Vlinder... hoop de volgende ronde meer succes.

Hier gelukkig nog geen duivels.. hoewel ik wel hoofdpijn krijg en wat buikpijn maarkunnen ook de darmen zijn aangezien ik daar al de hele week last van heb.

15. djori

djori Lid

26 apr 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer voor je vlinder! Als je geen goed gevoel hebt bij het advies van je huisarts, je er niet bij neerleggen hoor. De ene huisarts stuurt makkelijker door als de ander. Tijd is kostbaar en je kunt altijd een second opinion aanvragen. (of als de HA vakantie heeft, naar de vervangende HA gaan).

3 op rood (sterkte meiden en kop op, op naar de volgende ronde) Het wordt echt tijd voor roze letters, ik hoop het zo voor iedereen!

16. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

zoals velen de 2 weken na de eisprong zo ongeduldig moeten wachten, zit ik nog steeds mijn ei te zoeken.

Had vorig keer cyclus van 25 dgn en een positieve ovutest op dag 14. op dag 16 was mijn eisprong. Luteale fase van 9 dgn.
    Nu op dag 9, 12 t/m15 ovutestjes gebruikt, maar helaas alleen maar lichtere streepjes. Mijn temp geeft ook nog geen eisprong aan. wel een keer een piek gehad, maar is toen weer gezakt. zucht:(
    Vruchtbaar slijm heb ik wel voor die piek gehad en heb net die 2 dgn geen ovutestjes gebruikt.

Kun je 100% op die temp vertrouwen???

Ik ga er over een paar uurtjes nog een ovutest tegen aan gooien en dan hoop ik dat ie nu wel donkerder is.

Meiden, heel veel suc6 allemaal. Hier zal het de komende 2 wkn een stuk drukker worden.

17. Puck1978

Puck1978 Actief lid

19 apr 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Hier nog een wachtende op het bankje. De eerste mensen kunnen weer bijna gaan testen en hoop dat de lijst snel roze gaat kleuren.

We gaan er weer een leuk weekend van maken... Zelf heb ik een dagje met een vriendin gepland staan voor zaterdag. Jullie nog wat leuks gepland?
    Goed weekend alvast allemaal!

18. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Vlinder: He meid, wat kl*te!:( Dikke knuffel van mij.

@ Mamavand: Spannend! Ik hoop zo voor je dat het weer raak is, en dat het dan een plakbeeb mag zijn! Nog even afwachten meis...

@ Alle meiden die niet eerder testen: Goedzo meiden! Knap!:)
    Het is moeilijk om niet eerder te testen, maar de kans op een hagelwitte test is groot bij het eerder testen. En we willen geen witte test he? WE WILLEN ROZE!!!!

Ik voel helemaal niks op het moment..... geen buikkramp, geen ballon gevoel in mijn buik, geen rugpijn. Zit nu op dag 29 en mijn gemiddelde cyclus van de afgelopen 3 maanden is 32 dagen. Om mezelf niet gek te maken heb ik in mijn banner een langere cyclus aangehouden. Voorheen begon ik altijd al gek te worden op dag 30. Ik ga dus ook pas woensdag testen mits ik nog niet ongi ben.

Wie o wie is de eerste roze op onze lijst??? spannend hoor!!

19. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Goedemorgen dames, nouja bijna middag alweer!

Net weer getest.. En hij is nu echt donkerder. Komt mijn ei dr nu pas aan dan? temp iestjes gezakt. dus het zal vandaag of morgen wel gebeuren.
    Wat denken jullie.. kan ik dit als positief beschouwen? Vind dit al heel wat... heb nog nooit zo'n donkere test gehad :D
    Bekijk bijlage 150588

20. happy tree

10 mrt 2011
    49
    0
    0
    Duitsland, Sachsen

Ik wil me ook weer graag melden. Ben deze cycles aan de Utogest voor de 2 x. Heb erg veel bloed verloren bij de eisprong, heel raar. Dag voor de eisprong geklust en daarvoor niet omdat ik nog ongesteld was. Erg rare cycles deze keer. Ik denk dus niet dat het bij mij wat wordt deze maand maar ik hoop het natuurlijk wel....

Deel Deze Pagina