Meis, ik heb weinig ervaring met ovu tests maar is het niet zo dat de controle streep en de test streep even donker moeten zijn?? Ik zeg al, ik weet er niet veel van. Maar er zijn hier genoeg meiden die je wel kunnen helpen. Ik heb wel 1 advies: KLUSSEN!!
Hey.. Nee je test is nog niet positief! Nu door blijven testen.. De test is pas positief als ie gelijk is aan de controlestreep of donkerder!
@vlinder... Pff balen meid dat het je ongi bent geworden. Volgens mij maak je met een lf van 11 dagen wel een kans hoor. Onder de 10 wordt de kans kleiner geloof ik. Weet het ook niet zeker, je hoort natuurlijk verschillende verhalen. @ghf, succes met hond meid! de rest van de dames, succes met testen.. of neit natuurlijk! we gaan voor roze!
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14. 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje) Rooosje (3e ronde, 3e kindje) Babbel81 (14e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) Happy tree 6eronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) Datumloos: Aantal: 63 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief onderstaand bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties. __________________
Bedankt dames.. Ik test nog even door, nog genoeg op voorraad. Bedankt voor jullie raad.. Vind het lastig he. Hopen voor een knaller! Grappig dat sommige meiden alweer met zw testen bezig zijn en andere nog een eitje moeten spotten!
Vind het toch altijd maar wonderlijk dat we denken van alles te voelen voordat we überhaupt maar overtijd zijn. En hoe je zelf zo voor de gek kan houden.. Hier nog niks geen klachten of kwaaltjes. Wel een gevoel dat het raak is. Ik heb mijn ei zo duidelijk gevoeld. Maar ja dan moeten het zaadje en eitje nog bij elkaar komen haha! Nog een week wachten.. Ik heb wel een leuk weekend voor de boeg. Zaterdag eerst shoppen met ons gezinnetje. Eens kijken of we nog iets leuks kunnen vinden. Voor mijn dochtertje ben ik altijd snel klaar maar dan wij nog. Dan s avonds hebben we een housewarming van vrienden. Zondag zijn mijn man zijn opa en oma 55 jaar getrouwd en hebben we een brunch in een heel leuk restaurantje met de hele familie. Als verrassing gaan we eerst nog s ochtends een familiefoto maken en die krijgen ze dan cadeau. Het wordt wel een gezellige dag! Vind het ook wel fijn dat er allemaal leuke dingen zijn dan hou ik me er een stuk minder mee bezig. Mijn man is bijna nog erger en die vind het heel erg spannend.. Maar ja ronde 2 pas dus ik maak mezelf maar niet blij met een dode mus! @ Vlinder -> Wat super jammer dat je toch ongesteld bent geworden! Maar ja zoals je al had gezegd kan je nu een aantal dingen doen die je niet kon als je wel zwanger was geweest. Hopelijk is nu snel raak! Liefs!
he balen zeg!! hopelijk volgende maand wel op roze. maar ja elke maand niet is gewoon weer ... 11 dagen is net het minimale, rand gevalletje zeg maar.
@ Bloempjuh: Gefeliciteerd met de opa en oma van je man! Geniet van je weekend!! Ja vreemd he, dat we elke keer weer vanalles voelen voor NOD. Ik heb dat vooral de eerste 3 maanden gehad (omdat ik het zoo graag wilde) Nu ben ik rustiger. Het voordeel van ongi worden is mijn bruiloft en de daaropvolgende huwelijksreis over 2 weken. Als ik zwanger ben kan ik niet drinken (niet dat ik dat zo ontzettend belangrijk vind, maar t valt wel op) en ik zou ongerust zijn dat t fout zou gaan tijdens de huwelijksreis....lijkt me vreselijk.
Is dit naar aanleiding van mijn berichtje, vorige mand wist ik het namelijkok een week voor nod zeker en het was ookz o ik heb inmiddels al een zoontje dus weet ook hoe het voelt om zwangerte zijn, Ik vind dat je moet oppassen met zulke opmerkingen je kan mensen daar mee kwetsen, ikw ilde dit toch even kwijt!!
Hey meiden Vlinder13 knuff meid wat jammer dat je ongi bent geworden.... Hier de klusperiode zo goed als voorbij maar goed voor de zekerheid vanavond toch nog even een keer extra hoor. Priscil ik zou zeggen klussen hoor. Die van mij wordt nooit even donker of donkerder dan de teststreep en toch is het mijn ei ...... Wil andere theorien niet voor de kop stoten maar zo staat het bij mij ervoor.... Mamavand ik denk niet dat Bloempjuh het zo bedoelde hoor. Meer een constatering dat je er zo mee bezig kan zijn en anders niet.... Volgens mij bedoelde ze het voor zichzelf...... Tja ook ik verwonder mij erover dat ik zo met mijn lichaam bezig ben.... Ik heb nu steken links van mijn lichaam en mijn tiet rechts doet pijn.... denk ik nu al????? maar het kan...ik ga me eerst niet gek maken met kwaaltjes.
Pfff hier even een dipje betreft de ovutesten Mijn streepje is weer lichter geworden. Was de eerste ronde ook. Dus of mijn ei is heel laat of heel vroeg. Of hij komt gewoon niet door al het gehoest en gesnotter van de afgelopen weken. We blijven maar gewoon even doorklussen. Dan missen we hem iig niet
Bekijk bijlage 150623 Zo dames net weer even getest.. begint er op te lijken he! ben dr nu al happy mee! Heb ik dan altijd mijn ei op de verkeerde tijd geschat? We zien dan wel weer hoelang de lf duurt. @bloempjuh. Was je van je eerste kindje snel zwanger? Misschien is het nu sne;l raak.. Veel plezier het weekend! @inkerbell. Dankje! We gaan ons best doen.. Moet nu eerst werken Maar we hebben het de afgelopen week netjes om de dag gedaan.. En gister niet.. dus vandaag is wel weer de dag.. Goed om te horen dat jij ook niet altijd een knal test heb. @mupkuh, oh vervelend die onzekerheid. Nog even door testen dus!
Mupkuh, vervelend die onzekerheid! succes! priscil; mooi hoor die ovu testen... anderen succes met klussen, wachten en testen!!! Ik voel mij een beetje vreemd.. na mijn miskraam voel ik van álles.. steken, pijntjes.. etc! Ik denk dus mijn ei gehad te hebben en dat 19 mei mijn NOD is... ik hoop het! Gister in de auto in eens vrij misselijk en licht in mijn hoofd. Ik had een raar en rot gevoel in mijn keel en omstreken mijn maag.. dat maakte me vrij misselijk! heel vaag! Ook tijdens het concert kon ik niet op mijn hakken blijven staan en moest me goed vasthouden(JAJA, VRIENDLIEF HAD KAARTEN BIJ Q-MUSIC GEWONNEN EN MOCHTEN NAAR EEN EXCLUSIEF CONCERT VAN THE SCRIPT, MAN WAT ZIJN HUN LEUK)... Mijn borsten waren de afgelopen dagen érg zacht.. nu nog steeds btw. Ik weet het niet.. zouden dit symptomen zijn? Ik voelde me niet echt misselijk de vorige keer.. althans, niet zo lang en zo erg, voelde me meer ziek. Mijn borsten waren de vorige keer ook duidelijk zwaarder! nu, juist heel zacht. Kan mezelf weer voor de gek houden, wie weet heb ik mijn ei helemaal niet gehad en was t gewoon iets anders... hhh, rot die onzekerheid! Ga zo maar een paar zwangerschapstesten bestellen op internet.. bestel er gelijk 10 ofzo...
Hallo dames, Hier ook weer even een berichtje van mij. Ik had veel bij te lezen, maar vind het lastig om te onthouden en om op de meesten te reageren. @Dames in het rood: Wat vervelend toch weer. Ik duim voor jullie allen dat raak mag zijn de volgende ronde! Verder heb ik 2 dagen intensief last gehad van mijn buik, wat doortrok naar m'n onderrug. Naar aanleiding van m'n vorige berichtje heb ik toch maar een testje gedaan, en was (natuurlijk) negatief. Ik zit ook ruim voor mijn NOD, dus ik geef de hoop nog niet op. Sinds vandaag ben ik eindelijk weer buikpijn-vrij. Het deed me echt pijn. Ik denk dat het allemaal spanningen waren van de afgelopen maand. Veel stress gehad, en 2x 2 verstandskiezen laten trekken bij de kaakchirurg, waarvan de laatste keer niet zo'n succes was. Wanneer ik spanning heb, slaat het direct op mijn buik. Heb dan echt pijnlijke steken! Hoe gaat het verder met de dames hier? En dames die nog niet ongesteld zijn geworden, wat denken jullie? Beetje goed gevoel? Allemaal alvast een fijn weekend. Ik hoop nog even te kunnen komen spieken, maar ik heb vrij gevuld weekend. Groetjes!
Pff jeetje voel jij je even op je teentjes getrapt! Zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik refereerde het naar mezelf en niet naar iemand toe. Ik heb nu alleen maar een gevoel dat ik denk zwanger te zijn. Maar ja pas als je een positieve zw.test in je handen hebt weet je het pas zeker! Of dat nou een week voor je nod is of daarna! Dan kan je nog overal van last hebben. Die rode duivels zetten je dan weer met beide benen op de grond. En ik heb ook al een dochtertje en weet ook hoe is om zwanger te zijn dus deze opmerking slaat echt helemaal nergens op. En hoezo moet ik oppassen met deze opmerkingen omdat ik anders mensen zou kwetsen?
@ Priscil -> Wow je testen worden al duidelijk donkerder zeg! Grappig om zo het verloop te zien. Is het de eerste keer dat je ovutesten gebruikt? Wat vervelend dat jullie al zolang bezig zijn? Zijn er al plannen vanuit de MMM om met zwaarder geschut te werk te gaan? Ik neem aan dat je al bij een gyn loopt? Prettig weekend allemaal meiden!
Wie ow wie wil mij op roze zetten , ja,ja 2 dagen voor nod zo positief als het maar kan zijn!!! BEn ZWANGER EN OHH ZO BLIJ DAT WE NIET ZO LANG HOEVEN TE WACHTEN!!!!
Nou vooruit dan wijt ik het aan de zwangerschapshormonen! Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo snel raak is voor jullie! Dan was je gevoel toch terecht x