NOD 16-31 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mikjez, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    als het wel zo is dan supersupersuper gewenst hoor daar niet van maar ik ben nu zo ban om teleurgesteld te worden volgende week durf niet eens te testen

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

voor de vragers,
    foto kan iknog niet plaatsen me cam is stuk me schoonzuje zou ze me toe sturen!!

ik heb op 18 april me msirkaam gehad(eerste dag dat ik begon te vloeien)

Ik wist zeker dat ik zwanger was omdat ikypthomen had die ik normaal nooit heb,
    kijk ik heb bijv voor dat ik ongie word altijd zin in zoetigheid, als je op gegeven moment alles een beetje in de gaten houd weet je wat je gebruiken zijn.
    Nu eet ik al ruim een week geen snoep of chocolade heel apart eet normaal kilo's , nu kan ik er wel van kotsen!!!
    Vreemd dus!!!
    Ik had last van misselijkheid wat ik nooit heb zere borsten dat kende ik al helemaal neit!!

Maar bovenal mijn gevoel dt zei dat ik zwanger was en dat het goed zou zijn!!!!

En dat laatste betekened heel veel voor mij, aangezien ik vorgie mand voelde dat het niet goed was namelijk!!!
    Bedankt voor aallee felicitaties ik hoop hier ook nog heel veel roze ik heb het start shot gegeven hoop dat er vele volgen duim voor jullie allemaal

3. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    bij deze wil ik je van harte feliciteren en ik geef je veel plakkers mee;)

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mamavand: Mij zegt gevoel zegt ook veel maar merk dat ik niet durf te hopen en uit te spreken :( .. Hopelijk blijft je beebje plakken meis!

Welp: Jeetje dat is inderdaad wel erg snel, zo zie je maar.. een zwangerschap kun je niet plannen:)

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vlinder, balen meid.
    Hopelijk brengt de volgende ronde jou een mooie positieve test!

Troela, mijn temp.kaartjes zijn altijd vrij duidelijk, maar ik weet wel dat dat niet bij iedereen zo is.
    Als ik zo naar jouw kaartje kijk dan zie ik er nog geen eisprong in.
    Hoe was je ovutest vanavond?

Priscil, het lijkt er wel op he dat je ei er nu aankomt.
    De test wordt al echt veel donkerder!

happy Tree, veel succes deze ronde!

Kwaaltjes voelen, ik voel altijd dat ik ongesteld ga worden.. ook als ik zwanger blijk te zijn :)
    Dus dat is niet echt een graadmeter :D:D

MamavanD, van harte gefeliciteerd!
    Ik wens je een fijne zwangerschap!

Welkom Welp!

6. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    dat een zwangerschap niet te plannen is kan ik zeker over mee praten......

maar hoe voelen jullie je op het moment??

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Welp: Uhh.. ik heb altijd vanaf mijn eisprong tot mijn menstruatie verschillende klachtjes. Steekjes in borsten en gevoel dat er wat gebeurd in mijn buik. Pas een paar dagen voor NOD voel ik wel al aan of ik ongesteld ga worden of niet.
    Spannend he! Heb jij al symptomen?

8. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    ik heb mijn eisprong dus overduidelijk gevoeld dat was 6 mei mijn man en ik hadden onbewust die dagen ervoor en die zelfde dag veel geklust heb zelfs mijn innesteling gevoelt zelfde gevoel als bij mijn zoontje en toen was het ook raak.

dat was afgelopen maandag vanaf die dag steeds menstruatie krampen, spierpijn in borsten opgeblazen gevoel buik, nat gevoel beneden:) als je begrijpt wat ik bedoel.
    opvliegers, chagie arme mannen hier in huis,veel steekjes in liezen,
    veel plassen, gevoel grote boodschap moeten maar niet moeten, en gisteravond vreselijke darmkrampen en diarree sorry,
    ohhh ja en ineens verkouden was ik bij mijn vorige zwangerschappen ook.

mijn ik blijf in mijn hoofd houden dat het niet kan ben tenslotte met icsi zwanger geraakt.

9. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    ben je al lang bezig om zwanger te worden soepkip?

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Welp: Dat zijn behoorlijk wat klachtjes! Waarom was er bij jullie icsi nodig? Sorry heb er geen verstand van...
    Wij zijn nu een half jaar bezig. Vanaf december. In januari zwanger maar ben heel vroeg het vruchtje verloren...
    Hopelijk is het snel weer raak!

Waren jullie lang bezig voor de icsi?

11. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    rot zeg om te horen hoop dat het een beetje beter met je gaat nu en dat je het een plekje hebt kunnen geven.

wat icsi is:
    Zwanger worden door Intracytoplasmatische sperma-injectie: ICSI

Na IVF luidde ICSI, waarbij de zaadcel rechtstreeks in de eicel werd geïnjecteerd, een nieuwe revolutie in binnen de vruchtbaarheidsbehandelingen. Dit keer voor mannen. Mannen met zeer zwak zaad, kunnen met ICSI toch een genetisch eigen kind voortbrengen. Hun vrouw moet daarvoor wel IVF ondergaan. Dat is de prijs.
    De techniek van ICSI brengt potentiële risico’s met zich mee. Zo wordt er bij de bevruchting een gaatje in de eicel gemaakt. Een voorwerp van buiten, de glazen naald, komt eventjes de eicel binnen. En met de spermacel komt er ook een beetje van de vloeistof binnen waarin het zaad wordt bewaard. Of dat alles op de lange termijn gevolgen heeft voor de baby, is nog niet bekend. Op de korte termijn lijkt dit geen risico’s op te leveren.
    Een potentieel risico van ICSI is de paradox van de erfelijke onvruchtbaarheid die erdoor in het leven is geroepen. Immers, mannen met een erfelijke vorm van zwak zaad kunnen die afwijking nu doorgeven aan hun zonen. Lang niet bij alle mannen is de onvruchtbaarheid erfelijk. Maar bij sommigen ontbreken kleine stukjes van het Y-chromosoom. Of hun zonen dat ook hebben, en of ook zij daar onvruchtbaar door zullen zijn, moet blijken als de kinderen volwassen zijn. Hoe dan ook gaat het hier om een heel kleine kans. En omdat voor de eventuele afwijking al een remedie (ICSI) voorhanden is, zullen aanstaande ouders zich hierdoor in de praktijk niet snel laten weerhouden om ICSI te laten doen. Een ander, klein maar reëel risico van ICSI is de verhoogde kans op een geslachtsgebonden chromosoomafwijking: meisjes die een vrouwelijk chromosoom missen, of jongetjes die er een te veel hebben. Deze kinderen zijn meestal onvruchtbaar. De kans op zo’n afwijking is verdubbeld: van drie op de duizend naar zes op de duizend. Dat is nog altijd een heel kleine kans.

dat is dus de reden mijn man heeft langzaam,zwak,misvorm zaad kort gezegt daarom ook de miskramen via de natuurlijke weg.

voor we hierachter kwamen waren we drie jaar bezig

12. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    jeetje welp dat is nogal wat!! toch super dat jullie een mooie zoon mochten krijgen hierdoor!!
    @soepkip; ik had hetzelfde als jou, eind nov begonnen en in januari ook een vmk! hopelijk mogen we nu allemaal op roze!!

13. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    we gaan heel hard duimen
    ik was er niet mee bezig maar nu deze week zo loopt kan ik niet wachten tot ik kan testen :)

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Bedankt voor je uitleg Welp! Jeetje dus dit zou een extra wonder voor jullie zijn. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten om te testen!

Ik hoop dat we de lijst ROZE gaan kleuren!!!! :D

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Priscil: Heb jij al een knaltest? :D

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!!

13.
    Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje)
    Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje)

14.

15.
    Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje)

16.
    Andrea85 (7e ronde, 1e kindje)
    MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje)
    Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie)
    Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje)
    iNikkens (2e ronde, 1e kindje)

17.
    Jade86 (4e ronde, 1e kindje)
    Johannal (1e ronde, 2e kindje)
    Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje)

18.
    Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje)
    Lotte30 (5e ronde, 1e kindje)
    Jessy82 (1e ronde, 2e kindje)
    Welp (1e ronde, 2e kindje)

19.
    MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje)
    Kessher (1e ronde,1e kindje)
    0903 (5e ronde, 1e kindje)
    Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje)

20.
    Mikjez (1e ronde, 1e kindje)
    Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje)
    Aloha (1e ronde na MA,1e kindje)
    Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje)

21.
    Princess79 (3e ronde, 1e kindje)
    Lilsuz (voorronde, 1e kindje)
    Gesina (1e ronde, 1e kindje)
    Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje)
    Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje)

22.
    Anni85 (5e ronde, 1e kindje)
    Juultje (4e ronde, 1e kindje)
    LieveKylian (3e ronde , 2e kindje)
    Soepkip (6e ronde, 1e kindje)
    Rooosje (3e ronde, 3e kindje)
    Babbel81 (14e ronde, 1e kindje)

23.
    Ikky100 (1e ronde, 2e kindje)
    Surf (2e ronde, 3e kindje)

24.
    Adriana85 (9e ronde , 1e kindje)
    Troela85 (4e ronde, 1e kindje)
    Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje)

25.
    Hamstertje (7e ronde, 1e kindje)
    Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje)
    Girafje (6e ronde, 2e kindje)
    Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje)
    Puck1978 (4e ronde, 1e kindje)
    Lili81 (1e ronde, 2e kindje)

26.
    Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje)
    Djori (8e ronde, 1e kindje)
    Inkerbell (3e ronde, 1e kindje)
    Happy tree 6eronde, 1e kindje)

27.
    Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje)
    MupKUH (4e ronde, 2e kindje)
    Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje)

28.
    Merelleonie (4e ronde, 1e kindje)
    Debs1 (5e ronde, 1e kindje)
    Semmy26 (3e ronde, 2e kindje)
    Oodie (19de ronde,1ste kindje)
    GFH (5e ronde, 1e kindje)
    Kicks (22e ronde, 1e kindje)

29.
    K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje)
    Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje)
    Maart (1e ronde na MK, 2e kindje)

30.
    Ladys. (1e ronde, 1e kindje)
    Dikkelke (2e ronde, 1e kindje)
    Banjabes (1e ronde, 2e kindje)

31.
    Roompje25 (2e ronde, 1e kindje)
    Niekk (5e ronde, 3e kindje)

Datumloos:

Aantal: 63

Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje

Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief onderstaand bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties.

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    he meiden,

MamavD: Gefeliciteerd! Duim voor je dat deze keer alles goed blijft gaan!

@ Welp: Welkom!

Net banner even aangepast, morgen eindelijk eisprong! Laat mezelf wel lekker op de 25e staan, want tot nu toe heb ik elke keer al een paar dagen voor de NOD al roodverlies. Mag van mezelf dus lekker de 25e testen! Duim voor mezelf dat het mag!!!
    Leuk weekend voor de boeg met een vrijgezellenfeest en zondag een verjaardag!
    Fijn weekend allemaal!

18. k2tjuh

k2tjuh Lid

13 apr 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mamavand gefeliciteerd !!!

nou vandaag bloedverlies nou ja bruinig slijm is het eerder maar goed ik snap er niets van ff afwachten...

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goedenavond!

@Vlinder: Balen meis, succes in de volgende ronde!

@Mamavand: Gefeliciteerd! De eerste roze op de lijst! Whoeehoee! Dat er velen mogen volgen ;)

@Soepkip, Welp, Meissie: Hier precies hetzelfde verhaal.
    Gestopt in November 2010 met de pil, zwanger in maart maar helaas miskraam.
    Hopelijk mogen we deze maand allemaal roze kleuren :)

Meiden, het is WEEEKEND!! :D
    Wie gaat er wat leuks doen?

20. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamavand: Gefeliciteerd. Wat fijn dat je zo snel na je miskraam weer zwanger mag zijn. Ik duim op een plakbeeb. Geniet ervan.

Hanna1974: Mijn ovutest knalde vanmorgen om 11.30. Zo heb ik hem de vorige keer nog niet gehad. Dus vriendlief moet vanavond nog thuiskomen van het werk, maar heb gezegd dat hij me maar lief wakker moet maken. De boodschap was duidelijk haha.

Ik heb nu dus een posi ovutest en dat betekent dus dat mijn eitje binnen 24/48 uur springt.
    Nu hebben we gisteravond nog geklust. En wil eigenlijk de komende 2 avonden ook klussen, MAAR, de kwaliteit van het zaad wordt er ook niet beter op. Maar ben zo bang dat we anders "misschieten". Hoe doen jullie dames dit als je posi ovu test hebt??(voor diegene die ovutesten gebruiken)

Deel Deze Pagina