NOD 16-31 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mikjez, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik klus om de dag, dan weet ik zeker dat het met de kwaliteit goed zit.
    Dan zou het toch raak moeten zijn zou je denken? :D

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Troela: Ja ik wordt daar ook onzeker van. We hebben rondom ei iedere dag geklust, het meest ideale is om de dag of 2 dagen. Zo waren we ook begonnen maar mijn ei kwam 2 dagen later dus uiteindelijk maar weer iedere dag. *zucht* ;)

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Anni: Laten we het hopen!

Ik moet werken dit weekend, savonds een verjaardag. Verder dus geen ''leuke'' dingen.

4. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    @Bloempjuh, Heb al vaker testen gebruikt. toen iknog niet tempten. Maar ging dan uit van een lf van 14 dagen.. Maarja ws heb ik die helemaal niet. nu met tempen zie ik dat ik dat ik een korte lf heb. Dus heb ik altijd verkeerd getest! best stom haha. En dus misschien wel altijd verkeerde geklust! We zien wel wat dr nu uit komt!
    Nou volgende maand weer naar de gyn, dan gaan we de hsg foto bespreken. Maarja weet al dat ze werken. Geen idee wat hij nu wil.

@soepkip. jaa inderdaad.. zo nog even aan de klus en dan morgen de temp weer afwachten! Heb vandaag niet meer kunnen testen, morgen ochtend weer even kijken :) En hoe voel jij je?

@welp. spannend meid! Succes met nog even in de spanning zitten!

@hier.. Vind het ook wel lastig met klussen. Zoveel mogelijk om de dag.Vriendlief, heeft wel goeie kwaliteit, maar neit allemaal even snel. Dus elke dag is niet goed geloof ik. Maarja rond de ei sprong ben ik bang dat ik hem mis.

Nou slaaplekker dames!

5. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    hey schatties bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!!! doet me goed;)
    ik zie dat de eerste roze op de lijst al verschenen is, whuhuuuuuuuuuuu gefeliciteerd!!!

lievekylian:
    ja ik had mn lijstjes netje meegnomen, had een boekkie waar ik al mijn lijstjes in plak en ovutestjes ook, maar toch zei de ha je bent nog jong en dan helpen ze je int ziekenhuis toch niet eerder, als ik je nu door stuur zeggen ze daar precies t zelfde ga nog ff maar paar maandjes oefenen...stomme is dat ik dus gezegt heb dat we vanaf nov gestopt zijn met de pil, ik wou eig dat ik daar stiekum een beetje over had gelogen maarja daar heb ik nu niks aan...
    en ik kan wel naar een andere ha gaan in zn vakantie ofzo maar in mijn dossier staat gewoon nov ben ik bang dus dat heeft geen zin...ach ik wacvht gewoon netjes deze zomer ff af en als t na de zomer nog niet raak ik ga ik gewoon terug en dan moet ie maar eens ff goed naar mij luisteren haha;)
    ben wel afgelopen maand begonnen met t slikken van tarwekiem olie en dat bevorderd de doorbloeding van de baarmoeder ofzo en schijnt goed te helpen bij mensen met een koerte(re) lf.
    had t ff gegoogled en kwam ook daarmee op oa op dit forum terecht en daar stond dat ook dus moet goed komen denk ik dan maar...op naar de volgende ronde!!;)

succes ladiesss

6. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Nou ik ben me toch een partij boos geweest vannacht. Gister knalposi ovutest. Dus vriend kwam al wat later thuis van het werk, maar dacht nog even de kroeg in te duiken. Komt hij om 3.00 uur even lekker aanmodderen met zijn zatte kop. Nou van klussen is het dus ook niet meer gekomen. Was echt boos. Gelukkig is de kans nog niet bekeken, maar moet dadelijk werken tot 17.00 en hoop er dan nog even o te duiken. Al moet ik zelf zeggen dat ik nou niet kan zeggen dat ik het zin heb om gezellig te maken. Ow wat erg!!! Maar ja die paar dagen die zo belangrijk zijn en dan doe hij dit net NU.

Wil zo graag alle kansen benutten en anders het weer een maand afwachten. Zucht. Wat willen we toch graag

@Soepkip: Dus het is bij ons toch uiteindelijk om de dag geworden. Daarvoor hebben we wel de avond geklust, dus straks nog maar even Hoop dat mijn eitje niet al te vroeg springt. Mijn temp was vanmorgen in ieder geval nog niet gestegen. Gaf me weer wat hoop deze ochtend.

@vlinder13: Jammer dat je nu niet meer zekerheid kan krijgen. Is altijd, dat je achteraf denkt had ik dit maar gedaan of gezegd. We verzamelen alle moed en gaan er gewoon voor. Ik ben sinds dec gestopt met de pil en had vorige maand een lf van 9 dgn. Te kort, maar ik ga eerst eens kijken hoe het verder verloopt. Suc6

Nou ik ga werken , zucht helemaal geen zin. Tot straks.

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden bedankt voor jullie liee berichtjes ik wens iederen ook heel veel roze toe en blijf uiteraard mee lezen op dit onderwerp.
    Liefs mamavand

8. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    troela: ik lees net je vraag over waneer het beste klussen het ziekenhuis (fertiliteit) heeft toenderteit als advies aan ons m,ee gegeven te klussen van dag tien tot twintig omde dag.
    en rond oveluatie elke dag ligt aan je cyclus anders dagen aanpassen maar misschien heb je hier wat aan.

succes meiden met wachten.......

;) ik wordt gek hier van het wachten en mijn boobs knallen uit elkaar

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Troela: he wat klote meis! Mannen!!! grrr.... Kan me je frustratie goed voortellen! Je bent nog niet te laat hoor, probeer op je werk je gedachten te verzetten en er weer een beetje zin in te krijgen want anders gaat je vriend het misschien helemaal tegen staan?! Sowieso is je ei ook nog na de sprong vruchtbaar.. en ik geloof dat íe in deze periode van het jaar altijd snachts springt? Bij mij iniedergeval wel. Sterkte! x

Welp: Spannend meis!! :D

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@troela ik kan je goed begrijpen, hij wil toch ook een kindje, en al hij zoveel zuipt is dat ook niet echt bevoordelijk voor zijn zaad!!!
    Mag hij ook wel een beetje jou tegemoet komen, hadden jullie beter samen gezellig avond op de bank kunnen maken!!!

11. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    grrrrr mannen

12. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    @mamavanD, extra spannend zo direct na je MK. Hoop dat het nu gaat gaat :).
    @Jee Welp, voor jou ook al zo spannend. Alle symptomen lijken er te zijn ;).

Mijn NOD is 16/5 (kan iemand mij op de lijst zetten, ben niet zo handig met lijstjes :)). Gistermiddag kreeg ik last van testdrang...op m'n werk....:);). En ja hoor, een héél licht tweede roze streepje. Durf me nog nergens op te verheugen en ga pas morgenochtend weer testen. Tot nu toe nog geen teken dat m'n ongi in aantocht is ;).

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@wwelp wanneeer ga je testen
    ???

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Priscill & Baby90, idd vervelend die onzekerheid. Pfff vermoed geen positest, geen slijm dus geen ei :( Zat te twijfelen of ik nog wat testen ga bijbestellen. Maar misschien moet ik het deze maand maar zijn beloop laten.

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

16. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    ilona: wat een spanning ik hoop op goed nieuws.....ik duim voor je
    maar ook een licht streepje is een streepje:D

mamavand:ik heb gister via sensitest testen besteld hoop ze snel binnen te hebben uitgerekend via die site waneer ik mag testen op zijn vroegst morgen. bij mijn zoontje had ik op 3 weken al positief getest en moest ik voor icsi natuurlijk bloed prikken met al een hcg van 616 dus ben benieuwd nu.

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Mamavand: gefeliciteerd

Voor de volledigheid van het lijstje mag ik op oranje:x

Na een aantal dagen bruin verlies is mijn ongesteldheid vandaag pas goed door gebroken en hoe:$ ik lig in bed met ontzettende buik- en rugpijn. Ik ben echt veeeel erger ongesteld als normaal en daarnet een behoorlijke prop bloedprut:( (sorry) verloren. Ik heb dit een keer eerder gehad en toen had ik ook een miskraam. Alleen was dat later. Weet eigenlijk ook niet of je dit een miskraam kan noemen want ik ben eigenlijk op hetzelfde moment ongesteld geworden als mijn cyclus. Ik ga er vanuit dat de innesteling gewoon is mislukt. Deze schijnt heel vaak te mislukken las ik net ergens. En vrouwen zijn dan inderdaad wel zwanger geweest maar merken dat vaak niet. Sommige vrouwen merken het wel en ervaren het als een vele heftigere menstruatie, ik dus.

Succes voor jullie allemaal. Enne ik op oranje maakt de kans op roze voor jullie alleen maar groter. :cool:

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Balen zeg! Knuffel!

19. djori

djori Lid

26 apr 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Mamavand wat fijn! Van harte gefeliciteers meid!!! De eerste roze naam! Super leuk voor jullie! Geniet van je zwangerschap!

20. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    johanna : balen en sterkte hoop dat je je snel wat beter voelt

Deel Deze Pagina