@ Troela, stom is dat hé! Ik heb normaal altijd dat slijm. En nu gewoon niks. Misschien is het juist wel een heel goed teken Ik ga voor de zekerheid maar om de dag klussen. En dan zullen we wel zien. Misschien wel een laat eitje Ik heb trouwens ook een korte LF Vorige ronde zelfs weer 10 dagen.
@ jade gefeliciteerd !!!! Hier moeten we nog wel ff wachten maar vandaag zet dat bruinige slijm door stiekem hoop ik dat het een inestellingsbloeding is maar dat gaan we de 29ste zien als ik het zolang vol kan houden.
Jade: Yeah! Van harte geleliciteerd meis!! Hier net terug van verjaardag.. ga vroeg m'n bed in want morgen heb ik weer vroege dienst :S Anni, ik heb dat gevoel ook maar durf niet te hopen. Hopelijk nemen de verschijnselen toe!
Nou zwangere meiden wie van jullie heeft ook spierpijn in de onderbuik? *hoopt op bevestiging* hahaha
Goede morgen meiden! Hier geen spierpijn in de onderbuik! Wel wakker geworden uit een vreselijke nachtmerrie! En zie mijn banner!
Ladies, Hier vanochtend helaas een omowitte test terwijl ik vrijdagmiddag een héél licht tweede roze streepje had . Ik ga er maar vanuit dat ongi onderweg is terwijl ik daar nog geen enkel voorteken van heb .
thanx voor de berichtjes. Ik had alleen vrijdagmiddag getest en nu vanochtend dus. Morgen is NOD dus dan had ik vandaag echt wel iets meer moeten zien . Alleen het rare is, ik voel helemaal niks; geen tekenen van ongi zoals gebruikelijk gerommel in m'n buik en bruinverlies (sorry ) maar ook geen misselijkheid of zere boobies . Dus wel een beetje raar....
misselijkheid hoef je ook niet altijd meteen te krijgen he mestal gebeurt het na 6 weken .... tenminste wat ik gehoord heb en bij mij was dat ook drie keer het geval. meis sterkte en hoop dat de duiveltjes wegblijven en toch dat je posi test
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14. 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) Welp (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje) Rooosje (3e ronde, 3e kindje) Babbel81 (14e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) Happy tree 6eronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) Datumloos: Aantal: 63 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief onderstaand bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties. FF de lijst opgezocht
een goeiemorgen dames! ik zie dat we roze hebben! @jade van harte gefeliciteerd en ik zie dat het je eerste kindje is wat spannend allemaal,geniet van je zwangerschap meid! nou meiden kon gisteravond m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben stiekem toch gaan testen en helaas nog niets! ik zeg nu tegen mezelf er is nu nog niks maar misschien eind volgende week ik heb nu ook geen behoefte meer om te testen tot eind volgende week als ik niet ongi wordt in de tussentijd,nou ja het was het proberen waard zeg ik maar @welp we weten nu waar we aan toe zijn he hahaha @soepkip nachtmerries wat eng zeg...zou het toch iets betekenen? ik ben ontzettend benieuwd en hoop het ontzetten voor je @ilona wat teleurstellend misschien toch opnieuw testen in de loop van volgende week? dat je toch nog effe wacht eens kijken wat er gaat gebeuren?
hey meiden... ook ik nog niet ongi. Gister wat roze op t puntje van mn tampon.. maar vandaag nog niks losgebarste...