rooosje: raar he dat je het ineens los kan laten heb ook ineens niet meer die testdrang en alles wat ik nu voel denk ik ohhh dat zijn die duiveltjes maar . vreemd maar waar sterkte en hoop toch op goed nieuws voor je volgende week....
@ Jade: Gefeliciteerd meid! @ Johanna: Dikke knuffel meid! @ Soepkip: Hoop dat het een goed voorteken is! Heb zelf vanochtend ineens wat last van steken in mijn heup. Dezelfde steken die ik vanaf 33 weken ook met mijn dochtertje had.... Kan ook van de spierpijn komen van het lopen gister tijdens het vrijgezellenfeest. Was erg gezellig en geslaagd! Was om 11 uur thuis en toen moest er voor de zekerheid nog even geklutst worden. Nu beetje gaar en moet vanmiddag nog op verjaardag.... Straks als kleine meid in bed ligt mooi languit op de bank filmpje kijken! @ wachtbank: Ik kom gezellig bij jullie zitten! @ eispotters: Hoop dat jullie hem snel vinden! @ Ongi: Balen! Succes volgende ronde!
Rooosje: Ja, het viel op dat ik precies vandaag in een een nachtmerrie wakker werd, echt gruwelijk en had met babys en zwanger worden te maken. Herkenbaar hoor dat te vroeg testen! Ik ga denk ik wachten tot mijn NOD.. Maar het kan goed dat ik daar van terug kom!
Girafje, welkom op de wachtbank! Misselijk, hier 2x vanaf week 5.. bofkont die ik ben Soepkip, ook proberen niet eerder te testen? Ik ook niet hoor! Ik heb nu bedacht dat ik op de 27e ga testen mocht het nodig zijn Ik moet wel een dag hebben om naar toe te leven! Zometeen voor de tv: Ajax-Twente! Nog meer voetballiefhebbers hier?
@Ilona PS: Als ik je goed begrijp, kan ik het bij jou nog alle kanten opgaan. Spannend hoor! Hier nog steeds geen rode duiveltjes, ook geen bruinverlies. Wel denk ik de rode duiveltjes te voelen aankomen, af en toe. Ik hoop natuurlijk dat het symptomen zijn, maar ik denk het niet. Ik denk dat we gaan naar Juni, ronde 3. Maar theoretisch gezien is het nog steeds 50-50! So let's pray for a miracle! Wie gelooft hier steeds meer in ROZE bij haarzelf? Het is in iedergeval allemaal weer spannend!
Hey lady's Het wordt nu echt weer spannend hier zeg. Allemaal testers..... Wendyrichard; spannend meiss..... Misselijkheid nooit gehad. Ben 1 van de gelukkigen geweest. Mijn zwangerschap was 1 brok energie en heb mij nog nooit zo goed gevoeld. Ik heb zere tieten op dit moment maar goed dat kan natuurlijk van alles zijn..... We wachten geduldig af op de bank.....
Wendyenrichard: was een stomme vraag misschien.. zag dat je NOD morgen is. Spannend hoor!! Extra spannend voor jou! @ all: Hier 2 pendels voor mei. Gister aan mijn tante gevraagd of ze wil pendelen en de pendel bewoog heel zachtjes op mijn buik. Ook daarna op haar hand. Maar nog steeds.. heb een goed gevoel maar het voelt eigenlijk niet goed om dat uit te spreken? Ik weet niet wat het is.. ik denk dat ik 2 dagen voor NOD wel weet qua gevoel of ik wel of niet zwanger ben. Onze lijst is vandaag officieël ingegaan!
ladys zijn er al weer testers hier vandaag!! ben benieuwd of we nog meer roze krijgen deze maand?? liefs mamavand
Hier ook een stiekeme tester. HAGELWITTE test helaas... grrrr... nog geen duivels te bekennen. Wel zere borsten met blauwe aders en steken in de buik. Zouden de duivels ook kunnen zijn. Ik wacht maar weer af....pfffff.....
wat kan een mens zich beroerd voelen ....... vanmorgen nog met mijn grote mond dat ik pas vanaf 6 weken normaal misselijk ben nu licht misselijk , ben vreselijk moe, viel net gewoon in slaap schrok meteen wakker want die kleine zat in zijn wipper tv te kijken gauw in zijn bed gelegd, boobs doen auwie, koppijn, darmen zijn van de leg.baarmoeder trekt, zijn het de duivels ik denk het probeer het te denken. ik durf er niet eens meer tegen mijn man over te beginnen. dus val jullie maar lastig...................
@ Inkerbell, Soepkip en Wendyenrichard: Spannend meiden!!!!! Misschien wordt de tweede helft van mei toch nog erg roze?! @ welp: Oooooh.....dat zijn klachten die ik ook had voordat ik positief testte, vooral dat moe zijn had ik ook. Ik ga voor jullie duimen dat het roze mag zijn!!! @ Jessy: Jammer van je witte test meid. Maaar.....geen bloed geeft moed.
Klinkt wel positief voor een zwangerschap maar goed wat je zegt het lichaam kan je voor de gek houden