NOD 16-31 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mikjez, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Ik bekijk een live stream op internet.. Eeen spaanse! Geweldig. Gratis en leerzaam :p

2. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Waarom wil je het er niet met je man over hebben?
    Ze denken maar al te snel dat we zeuren...:(

3. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    als ik zeg ik heb pijn in mijn rug bijvoorbeeld zeg hij ooooooooh de duivels komen er aan:x als ik zeg ik ben misselijk zegt hij misschien moet je wat eten :x nou als ik misselijk ben wil ik niet eten dan wil ik kotsen ........en inderdaad ik krijg idd snel het gevoel dat ik zeur want hij begrijpt mijn gevoelens niet, niet zoals jullie dames hier....

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vriendlief vroeg net aan mij of ik al wat voelde, en toen reageerde ik '' ja lief het is nog wat te vroeg om wat te voelen hoor!'' .. maar ondertussen.
    Volgens mij heb ik iedere maand net na de eisprong het gevoel dat het raak is en daarna zwakt het gevoel af.
    Wie weet.. wat een gedoe he, dat zwanger worden! ;)

5. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    Soepkip: idd elke maand weer die stress soms zou je willen dat je er niet zou mee bezig was en dat als je overtijd was oh ja volgens mij ben ik overtijd laten we er eens een testje tegenaan gooien maar helaas wij vrouwen zijn er volgens mij altijd mee bezig.

zodra wij in ons hoofd krijgen goh het zou we eens leuk zijn om een gezinnetje te stichten moet het gisteren al gebeurt zijn ( zwanger worden) of denk ik alleen zo
    ben wel eens benieuwd hoe andere meiden hier over denken!!!!

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Inkerbell: Heb ook geen verstand van pendelen, ze zei dat er schijnbaar toch iets gebeurde maar ben er verder niet op door gegaan en zij ook niet want ze wil me geen teleurstelling bezorgen..

Priscil: Heb je je ei al gevonden?? (heb t ff gemist misschien)

Meiden die wit hebben getest, balen!! Wie gaat er voor NOD (stiekum) testen?!!

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemiddag meiden,

Ik heb sinds gisteravond toch weer hoop op een normale cyclus. Had flink wat eiwit gister voordat ik naar bed ging. Kon er gewoon niet van slapen (zenuwen). Maar gister niet geklust maar vrijdag en vanmorgen wel. Dus ben benieuwd...

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oh ik zie net dat ie verkeerd staat mijn nod.. die is vandaag.

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Spannend meis, wanneer ga je testen?!!! Voel je al iets?

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wendyenrichard, duim, duim...

11. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij willen roze zien :D !

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hoofdpijn, moe en nogsteeds geen ongi..... :D
    ik had het moeten worden aangezien ik hormonen gebruik is dit mijn ongi dag!!!
    Is tot op heden elke keer wel gebeurd.. en nu ineens niet?

13. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    spannend ............
    ik ben benieuwd wanneer ga je testen??

14. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ilona; Neeeee, wat rot voor je. hoop niet dat het een slecht teken is.
    @Rooosje: haha je kon je toch niet inhouden.Het is ook nog wel erg vroeg. Hopelijk volgende wek beter nieuws

@soepkip: nou hoop voor je dat de nachtmerries iets betekenen. spannend….

@wendyrichard: DAt soort roze willen we niet graag zien of horen he. Geen bloed geeft moed. Ow lees nu dat vandaag je NOD is. Heb je geen testje in huis????

@iNikkens: meid, spannend. Ga je morgen testen??

@Jesse82: Jammer van je witte test. Maar, het is echt nog niet bekeken. duim voor je.

@Welp: je valt ons maar lekker lastig. qua symptomen kan het allemaal heel erg op elkaar lijken. Erg he dat gissen en graaien. Alleen een test kan je uitsluitsel geven Maar dat is nog iets te vroeg verwacht ik.

Nou Welp, ik kan je vertellen als ik iets in mijn hoofd heb wat ik graag wil, dan liever gisteren als vandaag. Nu zijn we er mee bezig en dan wil ik het o zo graag. Zucht,….

15. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik heb eergister ochtend posi ovutest gehad, dus mijn eisprong zal wel geweest zijn.
    Op de dag dat ik juist zo benieuwd was naar mijn temp, slaap ik door mijn wekker heen. Grrr normaal 6.15, nu pas om 9.00 uur getempt. 0,1 graad maar omhoog zucht.....
    Maar ging vanmorgen pas om 4.30 uur slapen. Korte nacht zal ook wel zo zijn effect hebben op de temp of niet????

We hebben een dag voor de positest geklust en de dag erna. (voor wat relevant is)
    Hope soooooooo

16. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    troela:

ik hoop het ook voor je.....:D

maar een slechte nachtrust telt idd mee met tempen wel aangeven op je lijst.
    ene een eisprong kan 72 uur benut worden............................

17. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Durf je niet te testen?

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Wendyenrichard wanneer ga je testen meid,
    ik heb al voor me nod posi getest, maar ik wist het ook zeker dat het zo was.
    Nu hopen dat we een plakbeebje hebben.
    En idd toen wij bsloten om voor een 2e te gaan was ik ook liever gister als morgen zwanger maar ikd nekd at dat logisch is hoor!!

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    *zucht*.. vanavond de wel bekende steekjes in de liezen en af en toe tepels. Als je er dan al niet aan wil denken, zorgen die steekjes er voor dat ik weer denk zal het?

Troela: Hoop dat het voldoende was.. dan is jou NOD nu 30/31 mei?

Mamavand: Hoe is het meis? wat zijn je symptomen?

20. Liem

Liem Niet meer actief

Ik heb ook erg weinig geduld. Mijn nod is as donderdag, maar de tijd schiet echt niet op als je nog moet wachten. Voel nog geen enkele krampje, terwijl ik normaal in de week ervoor wel regelmatig wat voel. Toch nog maar afwachten minstens tot donderdag.:D

Deel Deze Pagina