ben gewoon vorige week vrijdag al ongesteld geworden!!! moet niet gekker worden... cyclus is nog erg onregelmatig na stoppen met de pil... maar als t nu op 28 blijft vind ik het best ik ga dus weer op naar de volgende ronde! heeeel veel succes allemaal komende weken :-D
@Yvonne41jaar: Knap van je dat je het een beetje van je af kan zetten. Waar ben je op vakantie geweest??? herlijk, ben er ook aan toe moet ik zeggen. Ik hoop voor je dat het lukt voor nov. @Wendyenrichard: NEeeeee, Wat Kl*te zeg. Nou meid, ik wens je heel veel sterkte en dikke knuffel. @Carootje: een tweede tempstijging kan een goed teken zijn. nog 5 daagjes tot NOD Spannend!!! @welp: symptomen hoeven niet persee op ongi te duiden. Blijf optimistisch. Er zijn zoveel dames die dachten ong. te worden en toch zwanger waren. K2tjuh: wat balen!! Wat raar tussendoor zo'n korte cyclus. Nu is je cyclus wel heel erg van de wap. Weet je zeker dat het je menstruatie is?? @Escal: Wat geweldig nieuwe na je Vmk. Meid, het is je gegund en GEFELICITEERD!!!! @Jessy82: knap dat je tot het weekend wacht. symptomen klinken goed. Hoop op een mooie test @Andrea85: ben je al eerder overtijd geweest. Hoe zijn je cyclussen hiervoor geweest? Spannend!!! Zal morgenvroeg meteen kijken wat de test aangeeft. hopelijk goed nieuws @Inikkens: Balen van je witte test. Maar het is nog niet bekeken zolang je geen ong. hebt. Je wordt er alleen een beetje depri en onzeker van he. zucht.... @whitesaber: Juist, geen bloed geeft moed. Ik heb geen idee of fl altijd hetzelfde blijft. Hoop voor mij niet want had vorige maand een fl van 9 dgn @Ilona: Ja snap dat je er huiverig voor bent om weer te testen na een witte test. Maar een keer krijg je een streepje als je zwanger blijkt te zijn. Die onzekerheid bah .. @Mich18: welkom!! @Debs1: fijn he dat je je ei hebt gespot. Ikkan er ook altijd blij van worden haha @Hanna1974: hopelijk ziet jullie toekomst er rooskleurig uit. @ikzelf: welkom!! Wat betekent dat dat ff Forecast Possible Start of Period aangeeft????? Zit je er al aan te denken om een teentje te wagen. Je zit voldoende DPO en temp blijft omhoog!!! @0903: balen meid. Cyclus is idd aan de onregelmatige kant. Vervelend is dat. Maar 28 is idd een ideale cyclus dus hopelijk blijft hij zo. sus in de volgende ronde
Nou Meiden, Ik begrijp hier niks meer. Mijn temp stijgt gewoon niet. Heb afgelopen vrijdag een knalovutest gehad, maar geen tempstijging. zucht...... Zou het dan toch zo kunnen zijn dat ik geen eitje heb gehad. Ik wordt hier toch wel erg onzeker van. Ik moet zeggen dat ik vandaag we echt ongigevoel heb. was vanmiddag de hond uitlaten en kreeg het in 1 keer warm en werd gewoon ven misselijk en had een gevoel in mijn onderbuik die ik eigenlijk niet kan omschrijven. Pfffff. Oja, en ik heb zo ontzettende spierpijn in mijn buik en zij. Heb gisteren wel flink gesport, maar dat doe ik altijd en heb daar nooit last van. Maar ja, ik kan nu niet eens hopen aangezien mijn temp niet doet wat het hoort te doen.
Al veel gekletst meiden, gezellig! Helaas de eerste op rood, maar ook op roze! Ben zo benieuwd wat het ons allemaal gaat brengen?! Veel suc6 al.. en een fijne avond! Wie gaat er morgen een testje wagen?
@troela85 ; heb sinds september telkens cycli van 27 à 28 dagen gehad, maar mijn vorige cyclus was ineens heel kort (21 dagen, heb toen ook geen eisprong gevoeld). Overtijd ben ik eigenlijk nog nooit geweest, werd bij vorige pogingen altijd op of voor NOD ongesteld. Maar dan had ik ook van te voren echt krampen. Nu nog geen krampen gehad, en dus overtijd... Maar ja, misschien is dit ook ineens een vreemde cyclus... Morgen weet ik 't
Troela: Heb geen idee meis over je temp. Hopelijk kan iemand anders je helpen? Ik denk wel degelijk dat je een eisprong hebt gehad als je een knaltest had vrijdag! (hopelijk is je thermometer kaduuk)
Haha ja, denk het ook dat ie kaduuk is. Daar gooien we het maar op. Ik hoop echt zooooo dat hij morgen wel omhoog gaat. Als dat zo is is mijn eisprong wel gigantisch laat geweest en moet eerlijk toegeven dat we zaterdag 17.00 voor het laatst hebben geklust. Dan weet je dat even haha. Ik wacht gewoon af. meer kan ik niet doen. Moet trouwens ook wel toegeven dat ik in het weekend allemaal kortere nachten heb gehad, dus wie weet heeft dat er ook wel iets mee te maken.
@ikzelf: welkom!! Wat betekent dat dat ff Forecast Possible Start of Period aangeeft????? Zit je er al aan te denken om een teentje te wagen. Je zit voldoende DPO en temp blijft omhoog!!! Troela, dank je wel! Nou ja denk dat het betekend dat ik dan ongi moet worden. Als ik woensdag dan nog steeds een hoge temp heb en nog niet ongi ben, dan doe ik dan een test...en miss morgenochtend als ik niet kan wachten hihi Ben dus erg benieuwd wat mijn temp morgen doet, hij gaat altijd 2 dagen voor mijn ongi omlaag...
Ikzelf, mooi temp.kaartje joh! Ik zou als morgen de temp nog hoog is er zelf een testje tegenaan gooien. Zo kijkende naar je ovulatiedag zou dat dan wel moeten kunnen! Succes!
ze zeggen als je temp hoog blijft dat je dan toch een grote kans hebt dat je zwanger bent!! Ik zou echt effe testen, als hij wel nega is dan heb je ook duidelijkheid is ookw el fij toch!! liefs mamavand
Ja dat is ook wel zo maar durf gewoon niet zo goed. Kijk eerst wat mijn temp morgen doet, als hij omlaag gaat scheelt me dat weer een test
Hallo Dames, @Alle dames die positief hebben getest, super proficiat!!!! @Alle dames die ongi zijn geworden, Balen!!! Op naar de volgende ronde! @Alle dames die nog moeten wachten, sterkte!!! Hopen op een positieve test! @Ego: Volgens mij komt mijn ongi eraan!! Heb vandaag wat bruin slijm verloren(Sorry voor de details) Heb maar een tampon in gedaan. Kijk het nog even aan! Liefs
Soepkip: Bedankt voor het kleuren van m'n naam. Ik was even vergeten dat je dat ook kon aangeven; negatieve test. Troela85: Ja, ik vind dit onzekere gedoe heel erg vervelend. Ik hoop dat ik deze week een positieve test heb, en anders maar ongesteld. In iedergeval IETS! Hier dus nog steeds geen rode duiveltjes of überhaupt bruinverlies! Wat positief kan zijn, maar het zorgt wel voor meer onzekerheid. Ik ga morgen sowieso niet weer testen. Mocht ik morgen niet ongesteld worden, dan zal ik woensdagochtend weer testen. ALS ik zwanger ben, dan zal het HCG ook pas woensdag iets verdubbeld zijn, aangezien het per 2 dagen verdubbeld. Dames: Hoe gaat het hier verder? En hoe gaat het met de meiden die, net als mij, in onzekerheid zitten of ook gewoon nog steeds moeten wachten?
Ik snap jou wel hoor. Toen ik zwanger was van Svinthe heb ik het testen ook een paar dagen uitgesteld. Ik ga voor je duimen hoor! Hoge temp morgen PFFFFFFFFFFFFFF (blaast hem even omhoog )