Ff inbreken: Escal ik zie dat je weer op roze staat meid wat ontzettend goed! En dit keer een plakbeebje hè!
@ K2tjuh: Balen meid! Suc6 voor de volgende ronde! @ LieveKylian: Bijzonder hoor 2 eisprongen.... @ Wendy: Balen meid! Dikke knuffel! Snap dat jullie even een pauze nemen! Hoop dat jullie in de toekomst ook een eigen wondertje krijgen! @ Escal: welkom meid en gefeliciteerd!!!! @ whitesaber: geen bloed geeft moed! fijn dat de krampen weer weg zijn @ tempen: geen ervaring mee! @ nod meiden: spannend hoor! ik duim voor jullie! Zo alles weer gelezen en nu meteen door naar bed. Morgen nog een dagje werken en dan zit het er weer op voor deze week! Weltrusten alvast!
Goedenavond allerliefste meiden van het NOD-topic! Even net weer 29 pagina's gelezen, is even kijken of ik kan reageren op wat ik heb gezien: @WhiteSaber: Ikke! Ikke! Heb al 3 dagen spierpijn in mijn baarmoeder ofzo.... Goed teken? @Soepkip: We gaan samen voor een posi-test aankomend weekend! Wanneer ga jij testen? @Ilona: Wat vervelend van die test zeg. Weet je al meer meis? (of heb ik er nu overheen gelezen...?) @Escal: Gefeliciteerd! Wat superleuk voor je! @Wendyenrichard, K2tjuh: Heel veel succes in de volgende ronde meiden @rest van de wachtbankers: nog maar een paar dagen tot NOD, aftellen geblazen
@Escal: Gefeliciteerd!!! @0903: Succes de volgende ronde. Mijn ei is volgens mij nog steeds niet geweest. Ovulatietesten worden de laatste 2 dagen wel donkerder maar nog geen echte knaltest. Ik heb een vreemde cyclus ...
@GFH: Wat vervelend meis, zo weet je ook niet waar je aan toe bent... Je zit nu pas op dag 12 zie ik dus misschien komt ie nog?
Hallo allemaal Wil me hier ook graag aanmelden. Mijn NOD is 30 mei, spannend spannend!! Rond mijn verjaardag, dus dat zou een mooi kadootje zijn . XCatoo
Dan kan je hem in ieder geval niet missen! Maar wel vervelend. Aangezien je laatste cyclus maar 24 dagen was ga ik er vanuit dat je ei deze week toch wel om de hoek moet komen kijken? Misschien is je LF wel korter dan...
Escal gefeliciteerd. Het word wel weer spannend met de aankomende testers, hopen op veel roze. Voor mij word het ook weer spannender. Voel nog niks van ongi pijntjes. Wel wat last van lichte hoofdpijn als ik teveel gedaan heb en voel me erg opgeblazen. Toch nog maar even afwachten maar vind het erg verleidelijk worden om toch een testje te pakken. Maar heb mezelf beloofd even rustig af te wachten dit keer.
Haai meiden Escal gefeliciteerd meid!!! Nu hopen op een hele mooie plakbeeb Mich18; jou cyclus is ook flink van slag of niet??? Het wordt weer spannend hier zeg..... Meiden op rood knuff voor jullie Soepkip truste meid....... hier verder weinig te melden natuurlijk......ben wel heel benieuwd hoe het bij ons deze maand voor staat.
Ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben Waarom? Omdat die krampen van vanmiddag echt wel een bloeding moest worden als ik het niet was toch?...?...? Pfftt...Als ze nou een raampje zouden installeren waarmee we naar binnen konden kijken hahaha
Om de test toch even aan jullie te laten zien. Ik zie echt NIKS, en ik wil mezelf ook niet gek maken. Deze foto is met mobiel gemaakt vanmiddag. Ik had de foto ook naar een vriendin van me gestuurd, en die zegt HEEL LICHT iets te zien, maar ik kan het niet vinden hoor. Ook nog niet ongesteld trouwens.
Hallo, hier nog iemand met NOD in deze periode, namelijk 21 mei. Toevoegen aan het lijstje is me niet gelukt.... Dit is mijn eerste cyclus na stoppen met pil. Nog geen idee wat mijn cyclus gaat doen, dus ben maar even uitgegaan van een cyclus van 28 dagen.