Sorry ik zie ook geen streepje... mawaikee.. ik hoop dat je cyclus snel op gang komt... Mich; ik zag ergens een berichtje van je voorbij komen hihi. Ik heb mijn NOD gehouden op 19 mei omdat ik dacht mij ei gevoeld te hebben.. maar als ik dus de eerste dag van de MK reken als mijn ongesteldheid is hij ook 23 mei.. wat toevalligg! ik hoop dat we beide positief testen en een leuk lief klein plakbeebje hebben... Begin weer twijfels te krijgen.. heb bijna constant weer een honger gevoel en zit echt niet snel vol.. kan weer in een keer heel veel op haha dat is niet goed voor mij... Alle andere wachtende meiden succes.. vervelend he?! Zwangere gefeliciteerd! Meiden die het niet is gelukt; succes de volgende ronde! N ei spotters succes met klussen... Heb morgen ochtend als het goed is mijn testen binnen; lekker testen dus...
.. t wordt zeker spannend!! Ego. Nadeel van te vroeg naar bed gaan is natuurlijk ook te vroeg wakker worden . Kan nu al niet meer slapen! Ga het zo nog wel proberen... Slaap lekker!
Jeuhhh, net getempt en nu is mijn temp gestegen van 36.5 naar 36.9 Nu hopen dat het zo blijft. Testers........ Wakker worden!!!!!!!!!
Hier een tester die wakker is hihi Weer slecht geslapen, weer krampen maar nu wat minder Nog steeds een hoge temp en nog geen ongi... Dus ik dacht...okeeeee..ik doe een test... Staat er gewoon een lichte streep, hahahahaha Maar weet niet of hij posi is. Het is wel zo dat ik hem niet in het licht hoef te houden of moet draaien ofzo maar hij is wel licht... Zou het zo zijn????????
ikzelf: die is positief gefeliciteerd ene ik zag nog een roze ook van harte gefeliciteerd. ooooh het wordt zo sannend hier .... krijg er helemaal de zenuwen van als ik terug lees. @ hier nog steeds het zelfde nog steeds aan het wachten ...... pffffffffff dacht gister echt dat de duivels kwamen maar ze zijn er niet....
Gefeliciteerd Ikzelf!!! En prachtige overtuigende positieve test!!! Ben blij voor je. Raar is dat. Hoe meer mensen hier positief testen, hoe meer vertouwen ik krijg
@ikzelf gefeliciteerd meid die is posi hoor!! @catoo welkom!!! En waar blijven de rest van de testers vandaag? hoop op nog meer roze. @innikes is er bij jou al meer duidelijkheid?!!
@Ikzelf, gefeliciteerd meid! Geniet van je zwangerschap!! Ben echt zoooo benieuwd naar de testers? Hopelijk lezen vandaag nog meer roze letters!!! Succes allemaal! Ik zit nog een ruime week op de wachtbank maar ben al benieuwd hoe de week gaat verlopen. Merk nog helemaal niets maar vorige periode had ik een week lang bruin verlies bij toiletbezoek. Dacht/hoopte dat het innestelingsbloeding was maar helaas. Hopelijk dit keer geen 2 weken lang inlegkruisjes!
Mmmm...INikkens, ik zie zo ook niks Heb je al een zaklamp erachter gehouden, als er streepje zit moet ie zichtbaarder worden . Pfff... spannend !
Dames, wat is er veel geschreven sinds gistermiddag . Sorry, niet alles onthouden. @Catoo, welkom @Welp nog in spanning Dames op de wachtbank, succes allemaal ! Hier vanochtend weer een omotest . Ik snap er niks van, weet bijna zeker dat m'n ei op 1 of 2 mei is geweest. En als ik niet zwanger ben, dan zou ik nu toch wel ongi moeten zijn . Nog steeds geen enkel teken van naderende ongi, maar ook geen zwangerschapskwalen . Nou, wie het weet mag het zeggen...
Dat wachten... pffffff... Nog geen duivels hier.... en volgens mijn ooknog niet in aantocht... wel steeds meer zwangerschapssymptomen.... PFFFF... spannend Meiden die op roze staan. GEWELDIG Gefeliciteerd! Meiden met die stomme duivels: kop op! Volgende ronde vast meer succes. En de wachters extra veel succes gewenst... PFFFFFFFFFFf..
Ik ga pas komend weekend testen. Had zondag al een hagelwitte test en dan wil ik niet nog eens hahaha.. Bij Maud testte ik ook pas positief toen ik drie dagen overtijd was. Ik ga pas zaterdag weer testen mits niet toch de duivels om de hoek komen. xxx
Hey jessy, Ik had het met me zoontje ook pas 5 dagen na nod posi nu heb ik zelfs al voor mijn nod posi getest dus dat zegt ook niets!! k duim voor je meid!!