Balen meid. Snap helemaal je onzekerheid. maar ik kan je verder ook geen goed antwoord geven. Zucht....
haha dank jullie wel)) heb net de cb test gedaan en die gaf aan 1 - 2 weken zwanger!! JOEPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Symptomen? buikoijn, misselijk met vlagen en pijnlijke borsten...en oh ja had een paar dagen hoofdpijn..
Meiden spannend hoorrr IKZELF GEFELICITEERD! mooie test joh! Vervelend he dat wachten... Ik ga over 2 dagen testen... heb de testen nog niet eens binnen hoewel ik ze vrijdag heb besteld en betaald:x... Ik dacht vanochtend ga lekker stiekem een testje doen.. was de brievenbus gewoon nog leeg! Nou.. ik hoop dus dat ze morgen binnen zijn dan kan ik donderdag lekker testen! [of morgen ghehe]
Proficiat Ikzelf!! Dames, ik heb een rare vraag... Ik zit pas in rode 2 vandaar dat ik het nog niet goed weet. Ik heb vandaag normaal mijn eitje. Heb enorm veel pijn en heel veel slijm. Dus YES! Maar gisterenavond tijdens de xxx deed dat eitje zo een pijn. Is dat normaal??
Hee meid, Dit is normaal hoor, mijn eisprong is ook altijd pijnlijk en vooral tijdens het klussen dan is de pijn soms niet meer houdbaar voor mij dus het is irritant maar niks om zorgen over te maken hoor! Groetjes Mariska
Bedankt. Nu hopen dat het een goeike is he! Veel succes nog aan iedereen! En een dikke proficiat aan al de zwangeren die ik vergeten ben
@ Ikzelf: Gefeliciteerd!! Super! @ alle meiden op de wachtbank: wachten duurt lang he? Veel succes meiden!!
ilona hoeveel dagen ben je overtijd meid? dit is wel lastig hoor geen rode duiveltjes maar ook geen pos test misschien toch nog een paar daagjes wachten?
@ikzelf van harte gefeliciteerd meid ! geniet er lekker van voor degene onderons die nog wachten...SPANNEND!!! nog een paar daagjes
@ Ikzelf, gefeliciteerd @ Jessy, mijn duimen draaien voor je @ Ovupijn, hebben jullie ook altijd nog een soort nasleep pijn. Gevoelige baarmoeder?
Hoi dames, Hier even snel een berichtje van mij. Ik kan niet alles goed terug lezen, dus ben een beetje globaal door de laatste reacties gegaan. Ik heb nog steeds geen duidelijkheid. Nog geen bruinverlies of rode duiveltjes te bekennen hier. Ik wil morgenochtend pas weer testen, tenzij ik vandaag ongesteld wordt. Ook geen tekens van ongesteldheid. Het kan zoveel zijn, hé! Misschien is het HCG gewoon nog heel erg laag, en ben ik wel gewoon zwanger. Misschien is m'n lichaam in de war vanwege de stress deze maand, met het trekken van m'n 4 verstandskiezen. Het kan nog alle kanten op! Geen bloed is goede moed, zeggen we dan maar. Ik vind het maar niets; die onzekerheid!