@reza, ik heb okt 2010 mijn koperspiraal laten verwijderen. Wat de Ha vertelde is dat je de eerste maand na verwijderen meer kans hebt op een mk. Dit omdat er onvoldoende slijmvlies zou zijn voor innesteling. Mijn cyclus is wel normaal gebleven. Vorige maand ook een week overtijd. Uiteindelijk ongi doorgezet.. Pff snap de frustratie! Succes!
@ roosje: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! @ roosje31 en reza: Welkom meiden! @ twijfeltesters: hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en dan natuurlijk het liefst met een posi test! @ onig meiden: dikke knuffel Hier weer lekker aan het genieten van mijn vrije dagen!
@Debs1: bedankt voor de info.. Dat is inderdaad wel een goeie.. Iets om rekening mee te houden.. Maar in geval van MK ga je na een aantal dagen alsnog bloeden toch?
Roosje, wat geweldig! Wat een goeie test zeg!! Ik ben blij voor je Gefeliciteerd!!!! Welp en Meissie2008, gezellig zo met ons drietjes in hetzelfde schuitje Ik hoop dat we dit weekend allemaal dikke postieve testen hebben. Gaan jullie je inhouden? En niet testen morgenochtend? Ik weet niet of ik het kan, het lijkt me wel fijn om te wachten maar ik heb zo´n 12 testen liggen dus eh... Moeilijk ervan af te blijven, lijken wel sigaretten...
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14. 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) Ikzelf 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) Welp (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) Jantine (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje) Rooosje (3e ronde, 3e kindje) Babbel81 (14e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) Leiff (1e ronde 3de kindje) TVL (2e ronde 1e kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) Happy tree 6eronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) Datumloos: Aantal: 63 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief onderstaand bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties. __________________ En weer ongi.... Op naar ronde 20 maand 23/24 en de 3e IUI Wat is het toch oneerlijk allemaal :x
@mamavand Yep. Hoewel... ik begin wel te geloven dat nega ook echt nega is. Had 5 mei een positieve ovutest, dan zou het nu toch gewoon roze streepjes all over the place moeten zijn?? En als ik dan niet zwanger ben wil ik wel graag gewoon ongesteld worden Want ik voel me niet echt fantastisch! Hoe is het met jou? Veel kwaaltjes?
Flippo123, wat jammer! Veel geluk in juni... Lekker met een film en een dekentje en tissues en chocola en wijn op de bank hangen...
@flippo dikke knuffel meid!!gun het je van harte!! @rooosje gefeliciteerd! @jantine; wordt je naar van die nega testen he?! ik ga denk ik gewoon morgen vroeg wel weer testen...de kruitvat kan alleen van mijn inkopen al rondkomen denk ik en het is maar goed dat ik niet zo vaak test als dan ik een sigaretje pak haha hopelijk is dit me laatste pakje.. Ik had me ei op 8 mei! overal staat dan ook niet eerder testen dan 22 mei! ikke woensdag al begonnen dus al behoorlijk wat nega testen voorbij zien komen...ik test zovaak omdat ik echt deze maand het gevoel had dat het raak was....niet eerder last van me borsten gehad..nu wel iets! en veel(ongi-achtige) krampen vanaf dinsdagavond en normaal wordt ik dan binnen 1 dag wel ongi als dat begint en nu dus niet...allemaal van die vage tekenen waar ik mezelf dus helemaal gek van kan maken haha nou ja als ik wel ongi wordt heb ik nog een lekkere fles wijn staan en filet american in de koelkast.... al ben ik het liefst natuurlijk hartsikke zwanger...
Ja Meissie2008, we hebben ongeveer hetzelfde verhaal inderdaad... Ik was er ook van overtuigd dat ik zwanger was, ik had alles: misselijk, maagzuur, kramp (in voeten), moe en nog steeds... Alleen mijn borsten doen niet zoveel pijn meer . Misschien heb ik een griepje ofzo, want mijn darmen doen ook raar. Ik was vanochtend al om 5 uur wakker en dacht: vandaag weet ik het! Maar nee hoor. Ja, dat ik het niet ben... Ik denk nu dat ik ongesteld word. Zou ook fijn zijn. Kunnen we weer verder!! Ik ga er ook niet vanaf kunnen blijven vrees ik... Ik duim voor positief nieuws voor ons allebei!
Pff...Ik ben onwijs aan het twijfelen of ik morgenochtend als een testje ga wagen... Zaterdag is mijn NOD... Ik heb niet onwijze symptomen maar mijn temp. is nog steeds erg hoog. (37.0 ipv 36.40/36.5 als basis). Daarnaast is mijn linkerborst gevoelig en heb ik af en toe wat lichte krampje. Maar aangezien de vorige 2 maanden mijn lichaam aardig voor de gek gehouden heeft....weet ik dat het ook niets kan betekenen....ik ga nergens vanuit, maar hoop het uiteraard wel! Pff...wat zal ik doen? Morgen testje wagen of toch nog even wachten?
En dat vraag je aan ons? Testverslaafden?? Mijn ervaring: Ik testte voor NOD omdat ik dezelfde klachten had als jij en nu kan ik niet meer stoppen met testen omdat ik niet geloof dat ik niet zwanger ben. Wat heel frustrerend is, want ik ben het waarschijnlijk gewoon niet. En voor je NOD kun je er toch nog niks van zeggen, want voor hetzelfde geld heb je een licht posi/twijfeltest en komt je ongesteldheid toch nog door omdat er iets niet helemaal is gelukt met het klompje celletjes. En dan moet je gaan verwerken dat je zwanger was terwijl het anders gewoon een ongesteldheid was geweest. Kortom: Alleen testen als je niet van slag raakt door a. vage testen en b. ongi´s na die vage testen. Zou ik zeggen. Maar ja, wie ben ik...? Ik test ne de hele week al te pletter...
Hey meiden, Ik kom ook weer even spieken hoe het met jullie allemaal gaat @ Carootje, als je zwanger bent dan kan je morgen al wel posi testen. Het is maar 1 dag voor nod Hoop dat je lichaam je niet voor de gek houd en je gewoon lekker zwanger bent. @ Roosje, GEFELICITEERD
Haha zonde van het geld eigenlijk he?! maar toch hebben we het er voor over...weer een verslaving... gelukkig alleen een paar dagen van de maand en niet de hele maand Ik probeer echt niet te testen morgen maar vrees het ergste....en als er dan maar staat van zwanger of laat de :x dan aub komen...kunnen we door naar Juni! ben er ook echt nog niet eerder zo mee bezig geweest als nu...*zucht*
ummm..ja..ik weet ook maar al te goed dat je gelijkt hebt..maar pff...het is zo moeilijk..want ik wil het zo graag weten! Nou..ik denk dat ik er nog eventjes een nachtje over slaap.....of... umm... nouja...ik zie morgen ochtend wel of ik me kan inhouden
Ja..dat is ook weer zo..het is maar 1 dag voor de NOD...haha...Maarja...als ik zaterdag zou testen dan test ik ook in de ochtend..dus dan heb ik alsnog de hele dag om ongi te worden Dus dat zegt eigenlijk dan ook nog niet...dus eigenlijk zou ik pas zondag moeten testen....maar dat red ik denk helemaal niet
@ Carootje, ja dat is ook weer zo. Maar het kan zomaar zijn dat je zaterdag morgen posi test. En dat word je niet ongi hoor Je kaartje ziet er wel veelbelovend uit Nog een paar dagen in de stresss zitten is ook niet goed, denk ik maar altijd
Haha...nee idd...nu ben ik gelukkig geen onwijze stress-kip..maar toch...Ik denk dat ik het van de temp. af laat hangen morgen. Als deze nog steeds onwijs hoog is..dan ga ik denk testen.