Ik heb heel veel bij moeten lezen, haha. Echt stelletje kletskousen, haha. @Dames: Wat vervelend. Erg jammer! Op naar de volgende ronde! @Dames: Allemaal gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! Heerlijk! Ik wou dat ik mezelf en jullie meer duidelijkheid kon vertellen, helaas niet! Ik dan ook nog geen test gedaan, maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Dag 3 inmiddels! Naar aanleiding van Soepkip haar verhaal, ga ik morgenmiddag toch maar kijken voor die andere CB testen, die ook aangeeft hoelang je eventueel zwanger bent. Ik heb nu 2 van Kruidvat en nog 3 van die CB (zwanger-niet zwanger) thuis liggen. Maar goed, als ik deze maand niet zwanger ben, zal ik die testen ook nodig zijn. Als ik wél zwanger ben, dan is ook wel leuk om de eerste dagen alsnog een test te doen, gewoon voor de zekerheid, haha. Testen zijn in iedergeval nooit weg! Ik weet ook niet zo goed wat ik nu moet denken. Op 't laatst weet je zeker dat je zwanger bent, en dan is het niet zo! Dus, ik houd het neutraal. Het kan alle kanten nog opgaan!
idd shit... niets aan te doen, maar voel me wel klote... Naja mn volgende NOD zal bij de datum ongeveer vallen dat we precies 2 jaar bezig zijn... en t is de 3e IUI, misschien dat dat geluk gaat brengen?
hier denk ik ook niet echt meer dat ik zwanger ben na die negatieve testen maar laat dan die vervloekte duivels komen :x rot krampen heb een abonement op de wc......
Helaas, hier ook ongesteld geworden! NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14. 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) Ikzelf 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) Welp (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) Jantine (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje) Rooosje (3e ronde, 3e kindje) Babbel81 (14e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) Leiff (1e ronde 3de kindje) TVL (2e ronde 1e kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) Happy tree 6eronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) Datumloos: Aantal: 63 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief onderstaand bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties.
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14. 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) Ikzelf 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) Welp (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) Jantine (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje) Rooosje (3e ronde, 3e kindje) Babbel81 (14e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) Leiff (1e ronde 3de kindje) TVL (2e ronde 1e kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) Happy tree 6eronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) Datumloos: Aantal: 63 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje lieve dames heb mezelf op roze gezet,bedankt allemaal voor jullie lieve reacties,ben wel onzeker en bang dat het mis kan gaan,vorige maand was ik ook heel kort zwanger en toen ging het mis
@GFH: suc6 met klussen @Meissie: er zij meiden die op 9/10 dop positief testen, maar ik ben er altijd wel van om gewoon die 2 weken af te wachten. Hoop dat je gevoel niet gelijk heeft. @Ilona: Ow, wat balen. Maar meid, in onzekerheid zitten was ook slopend. Idd vol goede moed naar de volgende ronde. Suc6 @Ikky100: Je hebt idd vroeg getest. Nog even paar daagjes wachten. @Jessy82: ik begrijp goed dat je er intussen de balen van krijgt. de duidelijkheid is nu ver te zoeken, maar hoop dat deze snel komt en dan in positieve zin natuurlijk. @welp: ook voor jou nog geen duidelijkheid. Pff wat dit toch allemaal deze maand he .hoop snel positief nieuws @Roosje31: welkom. Suc6 met de slopende weekjes. @Jantine: jammer van je neg. test. op zich niet te vroeg getest, maar wie weet test je later positief. Je zat nu dus netjes 14 dop. @Roosje: WAUW GEFELICITEERD!!!!! Dat is een erg duidelijk test. Geniet ervan @Kessher: ja denk je een juiste keuze te hebben gemaakt en dan krijg je late toch spijt. ga je morgen toch een testje wagen?? @Reza83: pfff wat slopend op deze manier. je bent idd al erg laan overtijd. je zou toch zeggen dat je al een pos test in handen had moeten hebben, maar ook hier zijn uitzonderingen op. Hopelijk ben jij er een van. @Inekerbell: wat vervelend die jeuk .Misschien even de huisarts bellen. @Flippo123: wo meid wat Kl*te. Ik begrijp je oneerlijke gevoel. Ik wens je heel veel sus in de volgende ronde. @Carootje79: Denk je echt uit te gaan van ons advies?? Meid, ik verwacht dat de drang zo groot is dat je toch wil gaan testen morgen. DOe waar jij je goed bij voelt.AL moet ik toegeven dat je tempkaartje er wel echt heel mooi uitziet. @Inikkens@ pff meid ik kan alleen maar zeggen dat je geduldig af moet wachten. Heb je wel klachten?
hahahha gelukkig nog wel ja ! op deze site dames kun je online een zwangerschaptest doen het zijn vragen die je moet beantwoorden met ja,beetje of nee en dan uiteindelijk krijg je een antwoord Online zwangerschapstest. Ben ik zwanger?
@ roodje, die online test heb ik al wel tien keer gedaan hahahaha... nog steeds geen duivels hier en ook niet het vermoeden of gevoel dat ze eraan komen.
Goedenavond! @Rooosje: Gefeliciteerd! Wat een mooie test zeg! @Flippo: Wat ontzettend rot meis, als iemand het verdiend... Heel veel succes in de volgende ronde, 3 times' a charm zeggen ze! *knuff* @hier: Heb vandaag alvast 2 doosjes kruidvat 2v5 ingeslagen, de drang om morgen stiekem te testen word nu wel errug groot...
@ Flippo: Mega balen meid! Als iemand het verdient om zwanger te zijn dan ben jij het wel (en alle andere meiden die "hulp" nodig hebben) Hoop voor jou dat de 3x raak is!
jeetje ff 2 dagen niet lezen en je kan een half boekwerk bijlezen wat zij wij dames in afwachting op onze nod toch kletskouzen..haha zag nog veel mensen in onzekerheid!! hopelijk snel duidelijkheid, er is niks zo erg als onzekerheid. hopelijk mond het uit op veel roze, want ik vind dat er echt veelste veel op rood staan!! Roooosje, Gefeliciteerd super meid!!! geniet ervan! alle mensen die ongi zijn geworden. gewoon k*t. lekker met een goede reep chocolade op de bank en jezelf laten verwennen door manlief! flippo, gewoon echt sh*t/k*t en alles, ik kan me alleen maar indenken hoe je jezelf moet voelen, als ik zie dat het me nu de laatste keer dat ik ongi werd al de nodige rotgevoelens en tranen heeft opgeleverd. kan ik alleen maar respect voor je tonen dat je hier nog zo mee omgaat!! ik ga dan ook extra voor je duimen dat de 3de x scheepsrecht is en dat jullie 2 jaar van spanning en vol emoties worden bezegeld met een mooi wonder!. verder iedereen nog succes op het wachtbankje als ik het goed heb zit daar nu iedereen op!! hopelijk snel meer roze. hier geen klachten helemaal niks. ik denk ook late eisprong dus we zullen zien wanneer nod is. ik wcht geduldig af, maar mijn gevoel zegt we gaan naar ronde 7. meiden, fijne avond allemaal nog. ik ga zo mezelf klaar maken voor mijn tweede nachtje.. de eerste was een hel, dus ik hoop op wat rust vannacht..haha
AFGELOPEN paar dagen minder klachten als nu. Vind dat best wel eng, dan denk ik als k me niet beroerd voel dan is het misschien over, maar ja bijme zoontje ben ik nooit ziek geweest!! Dus dann denk ik misschien word ik wel niet ziek, net als bij me zoontje. Maar ben nog steeds onzeker hoor!!! Merk wel dat ik steeds last van me borsten, af en toe misselijk, moe , en geen snoep of chocolade willen dit had ik met me zoontje ook heel erg en vorige maand ook heel erg!! Maar we zien wel zal blij zijn als het maandag is dan krijg ik me echo!! hoop dat ik dan een zwangerschapsring kan zien!! Dat hoop ik echt dan heb ik een beetje rust!! alhoewel ik helemaal geen buik pijn niks meer heb, en ik met me man er over he gehad en ik nu dus wel rustiger ben. Want ja als het wel gebeurd kan ik me heel druk maken, maar kan ik het toch niet tegen houden!! dus ik heb besloten me erbij neer te leggen en niet meer overal naar te kijken of te voelen!!! We zienw el, we hopen op een mooi wondertje dat bijons blijft!! liefs mamavdn
Oh, shit, haha. Sorry! Gefeliciteerd ROOOSJE! Ik was er echt van overtuigd dat ze ongesteld was geworden. Sorry.
Ik denk van wel. Ik had eergisteren en gisteren gewoon een paar keer moeheidsaanval, en gisteren een aantal misselijke aanvallen. Verder heb ik de ongesteldheidspijntjes onder in m'n buik, maar verder niks. En ja, je hoort van mensen dat zwanger zijn de zelfde kwaaltjes vertoond als het ongesteld worden. Het is afwachten. Ik zal zondag weer een test doen, tenzij ik voor die tijd ongesteld wordt.
Hey meiden.. Ik kom even binnen vallen.. voor de helft bijgelezen. Ik had vanmiddag een bericht geschreven maar niet op reageren gedrukt en toen mijn comp op slaapstand gezet. Kom dus net thuis en heb 't bericht maar weg gehaald Nu ff bijlezen..