NOD 16-31 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mikjez, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik was veels te vroeg met conclusies...
    Keek na 6 minuten op de test, een lichte streep!

Van de week nog maar een keer testen, tis nog te vroeg om er wat van te zeggen, maar we houden hoop ;)

@Meissie: Balen meis, heel veel succes in de volgende ronde!

2. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    @ Inikkens,

hier precies hetzelde meid. En met de zwangerschap van maud teste ik pas na 5 dagen positief en alléén met clearblue.
    Die eigenmerk dingen pakte mijn hcg helemaal niet.

Ook ik voel me anders dan anders....nog steeds... en nog steeds geen duivels of roze ... die wc weet niet wat hem overkomt zo vaak als ik heen ga. WE blijven maar hopen toch!

3. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Jessy82: Het geeft me toch enigszins hoop dat je bij je vorige zwangerschap pas na 5 dagen overtijd positief testte, en alleen met CB!

Ik lees hier en daar wat op internet, en sommige vrouwen testen ook gewoon niet positief met kruidvat, terwijl alle andere testen dik positief zijn. Er zijn echt allemaal opties. Ik zie dat we echt even ver zijn, en precies dezelfde onzekerheid! Ik hoop dat we elkaar mogen feliciteren volgende week! :D Ik test nu niet eerder meer dan zondag, ook al is het lastig!

Ik zit ook continu op de WC, en dan meer omdat ik iets voel lopen, alleen het is alleen slijm/afscheiding (wit). Ik luister, betreft m'n ongesteldheid, niet meer naar de krampjes in m'n buik, want die heb ik al sinds 2 dagen voor m'n NOD, en het zet niet door! :(

We wachten het maar rustig af, Meer kunnen we ook niet doen! ;)

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik weet niet of ik hetal gezegd hd , maar mijj nnichtej teste ook alleen posi met cb en met andere testen altijd nega zij testen gemiddels oz 10 dagen overtijd!!
    dus ik hop voor jullie beide!!
    hebbe jullie al een cb met indicator gedaan die zet gewoon zwanger niet zwanger, dan hoef je niet naar die streepjes te turen!!!

5. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    @ mamavand, die ga k vandaag halen. Die heb ik uiteindelijk ook bij onze dochter opgehaald en daar stond gelijk zwanger in beel na al die negatieve testen.

@INikkens, geen bloed geeft hoop! Ik heb ook geen krampen of zo...maar kan het bovenste knoopje van mijn broek nauwelijks dichtrkrijgen en grote tepels en zere borsten en vlagen van misselijheid.... dusssssssss....

Ik moet morgen echt weten of ik zwanger ben eigenlijk. Heb twee feestjes, dus ik hooop dat ik de BOB mag zijn hahahaha....

6. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    @Mamavand: Ik heb inderdaad jouw reactie ook in een ander topic gelezen over de ervaringen van je nichtje over de Kruidvat testen. Ik hoor meerdere, en Jessy82 zelf ook. Dus, het kan inderdaad nog allemaal.

Ik heb hier nog 2 kruidvat en ook 3 (in 1 pak) CB testen (zwanger-niet zwanger) testen liggen. Ik ga morgen ook die CB met conceptie indicator kopen. Die heeft namelijk weer minder HCG nodig dan de digital CB (zwanger-niet zwanger). Dan ben ik in iedergeval van alle markten thuis, hahaha. :D

@Jessy82: Geen bloed geeft zeker hoop. Wel of niet zwanger, mijn lijf voelt sowieso anders dan anders. Krampjes heb ik dan wel weer, de typische ongesteldheidskrampjes. Verder heb ik hier van die chocolade schelpen liggen die, normaal gesproken, allang op waren geweest (lees: binnen 2 dagen). Nu liggen ze hier al een week, en er missen er maar een paar uit. Ik heb er ook helemaal geen belang bij. Ik ben een snoeperd, en nu veel minder. Zwanger of niet zwanger; dit is sowieso wel merkwaardig! :p Of niet dan?

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ja die cb met indicator gaat vanaf 25 al posi aan!!

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Roze meiden :D GEFELICITEERD!!!!

Ik kwam even snel spieken maar zag een paar positieve testen voorbij komen :D

9. Liem

Liem Niet meer actief

Bij mij helaas niet raak deze maand.:( vanmorgen begon wat bruine afscheiding bij mij en denk dat het wel gaat doorzetten. Helaas! Maar weet wel dat mijn cyclus iig redelijk gelijk is. Heb toch 12 jaar de pil geslikt. Op naar ronde 4 en wachtbankje van juni.

Alle wachtenden veel succes en duim voor veel roze!
    de rode meiden ook veel succes voor volgende maand.
    Alle roze natuurlijk gefeliciteerd en geniet ervan!

10. djori

djori Lid

26 apr 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Meissie2008: Ik wens je vandaag veel kracht toe
    @Welp, wat jammer zeg! Hopelijk kun je je gedachten een beetje verzetten met een heerlijk weekendje weg. Kop op meid!
    @Soepkip Fantastisch nieuws voor je! Gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap!!
    @Dommel, welkom en heel veel succes!
    @Wallie81, jammer! Hopelijk brengt juni je geluk!

@all, hier weinig nieuws, ik slaap wat onrustig, het lijkt of het lichaam wat rommelt maar dat is alleen 's morgens. Verder niets aan het handje. Ik ben benieuwd wat volgende week brengt.

11. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    M'n gebruikelijke snoepbui is nu weer even terug! :p

12. djori

djori Lid

26 apr 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist wat bruin bloed verlies bij afvegen na toiletbezoek. Sorry voor de letterlijke omschrijving. Nog 6 dagen voor NOD, zou het innestelingsbloeding zijn of toch gewoon op naar ronde 9? In april had ik dit ook, het duurde tot ik ongesteld werd... hoop is weer volledig naar de maan. Wordt toch wel een beetje verdrietig hiervan.

13. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    @Djori: Ah jakkes, wat vervelend nu weer. Maar, hou toch nog een beetje hoop! Zoals je al zegt, het kan ook innestelingsbloed zijn! Pas hoop opgeven als je ongesteld wordt, toch? Alhoewel ik je onzekerheid wel begrijp.

14. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    @Wow, Soepkip, hier is duidelijk een kuikentje onderweg :D. Gefeliciteerd.

Vanavond verder lezen, ik ga nu naar huis :) !

15. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Ik heb nu wel steeds meer krampjes en een zwaar gevoel onder in de buik. Het lijkt wel heviger te worden per dag. Het is nog niet pijnlijk of hinderlijk, maar ik merk gewoon verschil. Hmmmm, wat zou dit weer betekenen?

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

wanneer ga je testen innikens!!!

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Oeh dat klinkt wel veelbelovend Inikkens!
    Hoop het voor je!

18. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    @Mamavand: Ik test sowieso niet eerder dan zondag. Ik zal morgen een CB met conception indicator erbij halen. :)

@Anni85: Ik hoop dat het iets betekend, en dat ik volgende week meer duidelijkheid heb, haha. Ik ben wel een beetje bang na die 2 omowitte testen.

19. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Hoii

@Soepkip:Gefeliciteerd! Prachtige test!

@Meissie: hoe is het gegaan vandaag?

Ik had vandaag weer zo enorm last van mn darmen dat ik van ellende een fles lactulose heb gekocht bij de kruidvat incl 2v5 testen en een CB test.
    Weet niet of ik morgen ga testen want ben een beetje testmoe na 5 testen in de afgelopen 2 weken.. Maar wil gewoon iets van zekerheid!

Succes allemaal met wachten, klussen en testen!

20. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee meiden,
    bedankt voor jullie knuffels allemaal...
    was een aparte middag vandaag! ik heb mijn gedeelte as uitgestrooit op een mooi plekje bij haar vader en daar heb ik een mooi gevoel bij....ons gedenk plekje!Nu is het echt afgesloten zeg maar....ben er ook aan toe om alles voor zover af te sluiten.

Heb dus maar 1x klein beetje bruin bloed gehad met afvegen en de rest van de dag niet! apart want normaal zet me ongi wel door in elk geval met afvegen...nu helemaal niks... nou ja ik probeer mezelf geen hoop in te praten, tenminste probeer ik dan...
    had ik nog een posi test gemist?
    liefs en x meissie

Deel Deze Pagina