@Inkerbell:Ik ben tevreden over sensitest. Het grote voordeel is dat ze geen indrooglijntjes hebben, dus als je iets ziet, dan is het ook echt iets. Ga je nu al testen? Of wacht je netjes af? in ieder geval succes, als niet met testen dan wel met wachten! @Soepkip: Mooi, da´s fijn om te horen! Hoop natuurlijk stiekem dat ik morgen al iets duidelijks zie maar weet ook wel dat dat niet echt kan. Wat fijn dat je niet echt ergens last van hebt! Een vriendin van mij is zelfs opgenomen geweest omdat ze zo moest overgeven... ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap tegemoet gaat.
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14.[/I] 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) Ikzelf 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) Welp (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) Jantine (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje)(positievetest op 19mei) Rooosje (3e ronde, 3e kindje) Babbel81 (14e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) Leiff (1e ronde 3de kindje) TVL (2e ronde 1e kindje) Dommel (4e ronde, 2e kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) Happy tree 6eronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) TJ82 (3e ronde na MA, 1e kindje) Babylove (10e ronde, 1e kindje?) Datumloos: Aantal: 65 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Happytree op rood gezet. Ze had de lijst gequote. Alleen is nu de blauwe tekst die hier onder hoort weg gevallen.. pech gehad.
hey lieverds, superthnx voor jullie lieve felicitaties hihi, echt leuk!! ga morgenvroeg mn CB mnet indicator doen want staat op de verpakking dat ochtend urine toch echt t beste is voor deze test dus voor de zxekerheid dsn toch nog maar ff dagje wachten...die ene dag maakt ook niks meer uit dan he
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14.[/I] 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) Ikzelf 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) Welp (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) Jantine (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje)(positievetest op 19mei) Rooosje (3e ronde, 3e kindje) Babbel81 (14e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) Leiff (1e ronde 3de kindje) TVL (2e ronde 1e kindje) Dommel (4e ronde, 2e kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) Happy tree 6eronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) TJ82 (3e ronde na MA, 1e kindje) Babylove (10e ronde, 1e kindje?) Datumloos: Aantal: 65 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Eindelijk zekerheid. Vanmorgen zijn de duivels doorgebroken en niet zo'n beetje ook. Heb nu ineens een cyclus van 34 dagen ipv 28. Resterende wachter en testers!~Heel veel succes, meer roze deze maand!!!! Ik ga door naar juni. Liefs!
Ik weet het ff niet meer...zojuist toch weer wat bloedverlies gehad..wel bruin..met een beetje rood..maar toch..het maakt me toch weer onzeker! Ik hoop dat het nog een laatste restje innestelingsbloed was...en dat ik morgen gewoon weer een positieve test heb. Mijn temperatuur was vanmorgen ook nog onwijs hoog...dus tja...ik weet het ff niet meer
Nou..als dat zou kunnen!! Maar nee...we moeten het helaas doen met geduld! Ik ben al flink aan het duimen dat het niet doorzet!
nieuwe zwangeren gefeliciteerd,(ben jullie namen vergeten) k ben vandag voor een echo geweest maar helaas onbekend hoever ik nou ben, ik dacht 5 wkeen de gyn denkt 4 wkeen maar dat zou inhouden dat ik met 2 weken en 5 dagen al posi getest heb en dat is onmogelijk!! dus heel vreemd, in mijn baarmoder was een vruchtzak en een dooier te zien verder nog niet dus we moeten nog 2 weekjes wachten om te zien hoever ik ben, heel spannend dus. maar we zijn wel heel blij want volgens de gyn zag het er goed uit, mijn hcg waarde was ook extreem hoog zei hij dus e duimen dat we over 2 eken toch echt een ukkie mogen zien en dat hij/zij het goed mag doen in me buik!! liefs mamavand
Carootje ik duim voor je .... wat een onzekerheid... maar goed kijk naar vlinder.... is wel iets heel mooi positiefs toch? Lees dat sensitesten wel goed zijn. Ik ga donderdag testen niet eerder. Ik loop mijzelf nu al gek te maken omdat ik me niet goed voel...... Probeer even wat mijn zinnen te verzetten
Fijn zeg om te zien dat er zoveel roze is zeg!! Dat er snel meer mogen volgen! Is het te vroeg om te testen 2 dagen voor NOD? En kunnen ze wel met zekerheid meer zeggen met bloedtest? Wil morgen test gaan doen... Fijne dag allemaal!!
Te vroeg om te testen is het nooit, omowit kans relatief wel groter... Maar ja, volgens gyn van mamavand, kun je al 9 dagen voor nod positief testen, dus... Het blijft per persoon verschillen hoeveel hcg er wordt aangemaakt... En dan is de ene test weer gevoeliger dan de andere... Ik zeg kruidvat 2v5 gewoon doen!
Dankje! Ik moet me telkens inhouden om niet naar het toilet te gaan om een tampon te wisselen...en te kijken hoe het er nu voorstaat. Nog 1,5 uur en dan is de werkdag alweer voorbij..dus dan ga ik eerst langs het KV voor nieuwe testen.
dommel,lievekylian,babymaken van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap ! jessy balen meid maar op naar de volgende ronde je weet nu waar je aan toe bent,succes! soepkip je streepje wordt steeds donker mooi om te zien die van baymaken is trouwens ook hardstikke donker zeg! inkerbell nog effe meid en dan kun je ook gaan testen hoop op roze voor je ! jantine ik zou het er op wagen hoor je bent al 5 dagen overtijd..spannend hoor! carootje voor jou ook een spannende tijd hoop op roze voor je meid het is even stressen omdat je niet weet waar je aan toe bent ik hoop roze voor je meid puck ik heb 1 dag voor nod getest wat lievekylian ook heeft gezegd het blijft per persoon verschillend succes meid hopelijk goed nieuws laat je het ons weten? 9 zwangere meiden!!! en we hopen dat er nog meer bij komt
Jongens wat zijn jullie allemaal positief over mijn test. Dank je!! Ik ben nog steeds onzeker en heb net de doktersassistent gebeld haha! Ga morgen mijn ochtendurine naar hun toe brengen, want denk dat hun de enige zijn van wie ik het echt aan durf te nemen. Mocht nog geen bloedtest doen, dus weet niet wat jouw huisarts daarover zegt? Ik vertrouw jullie wel hoor, maar mijzelf niet. Ben bang dat ik iets verkeerds gedaan heb ofzo ... de doktersassistente zei echter ook al: hoe licht ook, positief is positief. En mijn man leest dan iets op internet dat dat stofje lgh ofzo altijd voordat je ongesteldheid wordt in je bloed zit. Snappen jullie dat? Succes allemaal die doorgaan naar juni. Ik duim voor jullie!! Diegene die zwanger zijn: gefeliciteerd!!!
Uiteraard laat ik het jullie weten wat de test morgenochtend laat zien. Verwacht er zelf niet veel van maar zou leuk cadeau zijn voordat ik het ziekenhuis in ga! Denk dat ik voor de zekerheid indien deze negatief is nog maar bloedtest laat doen in het ziekenhuis . Je hoort toch wel dat mensen na NOD pas poistief testen en ervoor omowit. Fijne avond allemaal!! Morgen weer een berichtje van mij!
Jessy82: Jammer, maar tegelijkertijd ook fijn dat er nu duidelijkheid is. En ja, ik weet precies wat je bedoeld. Mijn cyclus is ook van 33 naar 39 gegaan door deze week. We gaan samen voor roze in Juni!
@soepkip, dat is natuurlijk wel het mooiste he de 3+, hoger gaat hij ook niet he? Temp vanochtend 36.5, dus heb meteen enthousiast me laatste test gepakt.. Maar die was echt witter dan wit. En de ovu test had een vaag lijntje.. Dus ik neem aan dat dr niks zit, anders had je nu denk wel iets moeten zien.. Dus wachten op de ongi. @vlinder, wooow wat een geweldig verhaal zeg! Gefeliciteerd! Geniet er van! @dommel, ik zie hem ook hoor! mooie test! gefeliciteerd! @babymaken! Harstikke zwanger hoor! Gefeliciteerd! @happytree, oh meid.. vervelend. Hoe zo gaat het nog niet zo goed? Ik zit ook in MMM maar heb pas eind juni weer een afspraak @carootje, meid wat een onzekerheid! Hopelijk snel duidelijkheid!
Hi meiden, wilden jullie even laten weten dat ik gisteravond helaas ook ongesteld ben geworden. 5 dagen later dan normaal, dus hoop ook op roze in juni! Voor diegenen die wel zwanger zijn: gefeliciteerd!!