@Inikkens: wat fijn dat je niet meer in onzekerheid zit. Helaas niet roze, maar nu kun je weer verder en vol goede moed naar de volgende ronde. Suc6 in Juni. @Babylove: welkom @Jessy82: he wat jammer dat je ong. bent geworden. Suc6 in de volgende ronde. @Maartjev: ik begrijp je onzekerheid Is je cyclus altijd regelmatig geweest. Wanneer heb je de laatste test gedaan?? @Dommel: proficiat!!!!! Ik zie het streepje duidelijk. @Vlinder13: Nou de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit. Een grotere verrassing kun je niet krijgen. Gefeliciteerd!!!!!! En wat een knaltest, maar ja je bent nu dus ook al een stuk verder. @Babymaken: volgens mij hoef je het ons niet te vragen en zegt de test genoeg. Jij bent hartstikke zwanger meid. Gefeliciteerd!!! @Happytree: vervelend dat je in de mmm zit. Hoop dat het gesprek met de gyn. je meer duidelijkheid en moed geeft. Sterkte. @Jantine: volgens mij mag ik je voorzichtig feliciteren!! @Carootje79: pfff meid, dit is ook geen fijne situatie. Ik duimvoor je @Mamavand: lijkt me geweldig om de bevestiging op een echo te zien. Spannend zeg over 2 weekjes. @Prinses83: jammer meid. Suc6 in de volgende ronde. Voor diegene die ik vergeten ben sorry. Moest zoveel bijlessen.
Nou meiden, hier is mijn temp vanochtend weer flink gestegen van 36,8 naar 37.1 Dus geeft me weer iets meer hoop. ff gaf mijn eisprong op dag 16 aan, maar ikzelf vermoed dat deze op dag 19 is geweest zo aan mijn tempkaartje te zien. Wat denken jullie??? Als dat zo is dan zit ik nu pas op 7 dpo en is nog wel erg vroeg. Dus mijn nod wordt ook een paar dgn opgechoven. Maar ik wil sowieso voor het weekend testen aangezien er wel wat feestjes zijn. ben benieuwd wat mijn temp de komende dgn gaat doen.
Hey meiden! HIer nog helemaal niks.. Geen ongesteld en voor de rest geen duidelijke kwalen op de blauwe aders op mijn borsten na dan! Morgenochtend ga ik testen en dan hoop ik toch een mooie knaltest te hebben! Vanmiddag zijn er 2 kiezen bij me getrokken. AU!! Heb een mooie blauwe en dikke wang. Heel fijn.. maar goed het is voor het goede doel! En nog even na gevraagd of het geen kwaad kon voor een evt zwangerschap. VOnd het toch wel ff 'apart' om te vragen. Ondanks dat ik al een dochter heb rond lopen. Liefs!
Hoi, Ik kom op de valreep ook nog even meedoen! Nog maar 2 daagjes..zit alweer helemaal in spanning Mijn temperatuur is al heel veel dagen achter elkaar 37 graden. Toen ik de vorige keer zwanger was, was dat ook zo (helaas liep dat uit op een ma bij 8 weken, we waren toen zwanger na 16 rondes) Dit is nu 4 maanden geleden, dus zou echt superfijn zijn als het nu al raak was. Had van het weekend wel allemaal ongi-achtige krampjes, wat ik toen ook had. Ik kan misschien al wel testen (vandaag 14 DPO) maar wacht toch maar even braaf m'n NOD af. Gefeliciteerd voor iedereen die al een positest heeft! En de rest, sterkte om weer alle moed te verzamelen voor een nieuwe ronde! Groetjes
hoi meiden! vandaag 1 dag overtijd, nog geen ongi, maar durf ook nog niet te testen... vorige cyclus was 1.5 week langer dan normaal en ben bang dat deze cyclus ook gewoon weer langer is. Op steken in mn onderbuik na, heb ik verder geen klachten. Wel een temp die schommelt tussen de 36.4 en de 37.1 (wisselt per dag).. Ik denk dat als ik van het weekend nog niet ongi ben, dat ik dan ga testen
hallo allemaal, Ik lees met jullie mee af en toe... @alle die negatief hebben getest of ongesteld zijn geworden: balen! Door alle verhalen hier blijf je wel altijd moed houden! Vooral het verhaal van vlinder! Bijzonder hoor! @alle zwangeren: gefeliciteeeeeerd!
Hoi Allemaal, Hier voorlopig nog niet echt duidelijkheid helaas...ongi breekt nog niet echt door...maar het is ook nog niet gestopt helaas. Het is nog bruin met licht roze. Ik heb iig nieuwe testen gekocht...dus morgenochtend maar voor de zekerheid een testje. Ik reken er eigenlijk niet meer op...maar uiteraard heb ik nog wel steeds een beetje hoop. Fijne avond allemaal!
Hey dames! Ik zie dat er een beetje twijfel is over of het ons eerste kindje gaat worden. Ja het gaat ons 1e kindje worden we zijn nu 10 maanden bezig en het duurt zoooooo lang voor mijn gevoel! De pendels gaven een meisje in juli aan, dat duurt nog 2 maanden maar laten we daar dan maar op hopen.
Goedenavond! Heb een hoop gemist de afgelopen 2 dagen, dus even snel een korte reactie: @zwangeren: Gefeliciteerd! @vlinder: wat bijzonder zeg, ontzettend leuk voor je! @ongi: Succes in de volgende ronde @wachtbankers: Nog eventjes geduld! @hier: 2 dagen overtijd, nog geen ongi. Hoop echt dat ik van de week nog posi mag testen, maar heb er een hard hoofd in... *schraapt nog maar es wat geduld bij elkaar...*
Mijn vraagteken maar verwijderd, heb giga zwangerschaps hormomen! @ testers, succes! @ wachters, geduld! @ roze, gefeliciteerd! @ duivels, balen!
Zo, eindelijk even rustig de tijd om alles te lezen en om op iedereen te reageren! @ Rooosje, Julia128, Dommel, Babymaken: Gefeliciteerd! @ Djori: Heel herkenbaar gevoel meid! Elke maand weer ongi is een maand te veel, helemaal als je al een lange tijd bezig bent! @ Vlinder: Super gefeliciteerd meid! Ju kunt dus ook op een leuek moanier voor de gek gehouden worden door je lcihaam. Ik hoop dat het een echte plakkerd is! @ Carootje, Jantine, Inkerbelle: spannend meid! @ Bloempjuh: Ik duim voor je! @ mamavand: Spannend dat je nog 2 weken moet wachten op een mooi plaatje van je ukkie. Fijn dat je gyn zo positief is. @ ongi meiden: Balen! Succes volgende maand! @ Wacthbankje: Hoop dat wij ook snel duidelijk hebben en straks ook op roze mogen!
Ik ga naar bed meiden, heb een beetje last van hoofdpijn. Welterusten, morgen kom ik weer even koekeloeren
Jeetje wat wordt er veel gekletst.. Schrijf niet zo veel, lees zo af en toe gezellig mee.. Alle zwangere gefeliciteerd! Ongi: balen, op naar de volgende ronde! Hier op de wachtbank. Pff wat een geduld heb je hiervoor nodig zeg.. Heb een vreemd gevoel in mijn onderbuik/lies.. Normaal voel ik mijn lies alleen rond mijn ei. Zo af en toe voel ik wat steekjes in mijn baarmoeder streek.. Maar ja, we wachten af... Succes iedereen!
Meiden die morgen gaat testen: Hopelijk een positieve test!!! Anni: Mijn hoop is groot dat je duiveltjes alsnog weg blijven! Slaap lekker meiden!
Goedemorgen meiden, Vanmmorgen nog steeds een hoge temp DPO 13..... Ik word nu wel een beetje zenuwachtig! Durfde haast niet te tempen hihi! Fijne dag allemaal en testers, veel succes!
Goedemorgen, zojuist getest, twijfelde eerst, ivm nat en droog, maar na foto vergelijk is hij toch echt wel donkerder! Zaterdag gooien we er een derde test tegenaan, houdt jullie op de hoogte. Fijne dag, liefs Lieve
Moge allemaal, pff...wat een rare nacht had ik zeg...ik lag om 21:45 voor pampus met hoofdpijn op de bank....dus ben maar naar bed gegaan....ik heb het 0:00 zien worden en om 4:41 werd ik weer wakker.....dus een lekker kort nachtje..ik hoop dat ik het volhoud vandaag Vanmorgen weer getempt en getest...temp was nog steeds hoog 36.97 en de test was nog steeds positief. Nog wel een licht streepje.. (zie afbeelding) De lichte bloeding is sinds gisteravond 20:30 gestopt...en nu is het nog steeds niet terug (ik ben flink aan het duimen dat het wegblijft nu) Fijne dag allemaal!