hier het zelfde verhaal... dacht ook dat er weinig verschil was, maar nu ik ze bij elkaar heb zie ik het inderdaad ook...
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=153456&stc=1&d=1306218049 hier ook mijn foto... van gister en vandaag....
@ Zwangere, meiden gefeliciteerd! Blij om te zien dat er best veel meiden positief testen Geniet ervan! Nog een paar daagjes en dan ben ik ongi of ik weet dat ik zwanger ben. Helaas sinds vanmorgen toch flink wat rugpijn. Dat betekent meestal niet veel goeds voor me. Maar we zullen zien. Ik heb vaak een dpo van 10 dagen. Dat is morgen. Dus ben benieuwd...
wanneer ga je testen?.... ziet er goed uit... aan je kaartje zie ik dat we op de zelfde dag onze ei hebben gehad, dus een positieve test is al mogenlijk
hey meiden, wat is het hier opeens hard gegaan met de roze testjes de laatste dagen.. helemaal goed!!! nog een paar mensen in onzekerheid, hopelijk hebben jullie snel duidelijke knaltesten! @carootje hij is echt wel goed te zien dat streepje! hopelijk is hij over twee dagen donkerder! hier vandaag op dag 28, ik weet echt niet hoeveel dpo want de ovutestjes waren niet duidelijk en de temp schommelt me ook teveel, dan denk ik 10 dpo. maar ja.. we wachten af. ik heb wel steken in mijn onderbuik, dus ik denk dat de ongi er weer aankomt. heb gisteren wel een testje gedaan en ik lijk wel iets te zien op de juiste plaats (op 2 testjes) maar ik krijg ze niet eens op de foto. en het is ook maar net hoe je er tegenaan kijkt, dus eigenlijk ga ik er niet van uit dat het wat is. ik merk wel dat het zwanger worden een beetje mijn leven beheerst en dat de dagen rond nod ik gewoon echt niet te genieten ben. maar ja.... ook al wil ik het soms wel uit mijn hoofd zetten, het lukt me niet. hopelijk snel weer positieve testers. we gaan al naar het einde van de maand. oh ja.. alle nieuwe meiden welkom!!!
ik lijk toch echt een licht streepje te zien op de plaats waar hij moet staan... pfff wat een onzekerheid, maar ik zie echt wat. en je hebt hem op de foto gekregen, dus ws is hij voor jouw duidelijker! hopelijk over twee dagen een knaller! liefs
Ja ik zie het streepje heel duidelijk in het echt. Maar het is nog zo pril en mijn vriend adviseerd me om een cb te doen dan heb je het helemaal duidelijk. dus twijfel of ik dat ga doen. Zijn die gevoelig??
@Bloempjuh23; heb je al getest??? au klinkt pijnlijk van je kiezen. Gaat het alweer beter? @Mei: klinkt veelbelovend. Wanneer wil je gaan testen? @Miep84: sus meid. Snap dat je nog niet wilt testen. Hopelijk roze voor je. @Carootje79: Ow meid, ik hoop zo dat het goed zit bij je. Maar je test ziet er goed uit toch?? voorlichtte proficiat Nu duimen dat hij over 2 dgn donkerder is. @Babylove26: tja, mies als je zeker zou weten dat die pendels uit zouden komen dan was het prima he. dan maken die 2 maanden ook niet meer uit. Hoop het natuurlijk voor je. @Anni85: wo mies, wat een onzekerheid zo. ik zal voor je duimen. @Lievekylian: goedzo, heniet er lekker van. Tja dan niet van die zwangerschapshormonen maar van dat hummeltje wat in je groeit. Fijn dat de test donkerder is. Geeft toch meer zekerheid he. @Debs1: tja het wachtbankje is niemand haar favoriete plek. Geduld moet je hebben. En dat valt niet mee he als je iets zoooooo graag wilt. @Hanna1974: dop 13? wanneer ga je een testje wagen?? als je temp nog hoog is kan dat een goed teken zijn . spannend!!!! @Dommel: bij jou is het verschil duidelijk terzine. Fijn zeg. @Mupkuh: Ik zal voor je duimen volgens mij kan rugpijn ook wel een symptoom van zwangerschap zijn hoor. @trotsemamavan2: dat je iets ziet is altijd beter dan niks toch? is moeilijk om iets uit je hoofd te zetten wat je graag wil. ik duim voor je en hoop meer duidelijkheid binnenkort.
Carootje: pff spannend zeg! fijn dat de bloeding nu weg is en idd hopen dat hij niet terug komt. Troela en hannah: succes. Hoop dat ie sterker wordt ik heb vanmorgen urine bij de dr afgegeven. pff krijg pas tussen 11 en 12 de uitslag. Zo lang kon ik niet w88 dus zelf weer getest. erg duidelijk dit keer met 2v5 van kv. Ik hen wel constante buikpijn is dat normaal of moet ik mij dan zorgen gaan maken? Bekijk bijlage 153461
Bedankt!! Ik hoop het ook zo! De bloeding is weer met vlagen aanwezig helaas...maar nog steeds heel anders dan ongi bloed. Ik hoop dat het nog steeds de innestelingsbloeding is. Ik had gelezen dat deze wel 3 dagen kan duren. We blijven hopen en duimen!
Carootje: het lijkt er wel op dat je een innestellingsbloeding gehad hebt met die daling in je temperatuur. Duim voor je!
Ja daarom hou ik me daar ook nog even aan vast! M'n temp is nog steeds hoog... maar goed..we kunnen niets anders doen dan geduldig afwachten...
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14.[/I] 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) Ikzelf 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) Welp (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) Jantine (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje)(positievetest op 19mei) Rooosje (3e ronde, 3e kindje) Babbel81 (14e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) Leiff (1e ronde 3de kindje) TVL (2e ronde 1e kindje) Dommel (4e ronde, 2e kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) Happy tree 6eronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) TJ82 (3e ronde na MA, 1e kindje) Babylove (10e ronde, 1e kindje?) Datumloos: Aantal: 65 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Hey meiden, Heb mezelf even op een twijfeltest gezet. Er staat wel iets, maar ik wacht toch even af tot hij donkerder wordt. Pfff, ik vind dit toch wel erg spannend. Ik heb eerder altijd omo-witte testjes gehad en dan kon ik nog niet eens een streepje erbij bedenken. En nu staan er gewoon 2. dus dat is al meer dan niks haha. Maar ik test over 2 daagjes nog een keer en dan hoop ik zooooo dat hij duidelijker is. kan mijn hoofd er even niet meer vanaf zetten.
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14.[/I] 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) Ikzelf 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) Welp (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) Jantine (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje)(positievetest op 19mei) Rooosje (3e ronde, 3e kindje) Babbel81 (14e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) Leiff (1e ronde 3de kindje) TVL (2e ronde 1e kindje) Dommel (4e ronde, 2e kindje) Babymaken (5e ronde, 1ste kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) Happy tree 6eronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) TJ82 (3e ronde na MA, 1e kindje) Babylove (10e ronde, 1e kindje?) Datumloos: Aantal: 65 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Nu ook via de huisarts bevestigd. Morgen een afspraak voor mijn vragenvuur! TROELA: SUCCES!!
goedemorgen dames vandaag is dan mijn NOD vanmorgen getest maar omo wit nu dan maar weer afwachten wanneer de ongi gaat komen... ben het nu wel zat na 24 maanden wachten en nog steeds niks ben er klaar mee
Wow meiden.. wat een ontwikkelingen ineens! Carootje, Troela: Het begin is er! Hopelijk wodt jullie test gauw donkerder! Babymaken: Mooie test meis, hier dezelfde test. Zit niet veel verschil tussen gister en vandaag. Hanna: Dat ziet er inderdaad veelbelovend uit! Morgen ga je een testje wagen denk ik zo? Djori: Hoe is het met jou?
@bloempjuh23, hopelijk voel je je al wat beter! Ben benieuwd naar je test! Succes! @babymaken, zo dat noem ik dus een mooie knaltest! Ik zou me niet te veel zorgen maken over je buikpijn, je lichaam is hard aan het werk. Maar als je twijfelt, kun je het altijd even bij de ha of ass navragen als je straks belt voor de uitslag van je urinetest. Hopelijk gaat de buikpijn snel weg en kun je maximaal gaan genieten van je zwangerschap! @Carootje79, spannend hoor! Heel veel succes en ik hoop dat je positief gaat testen! @Troela85, ik kan me voorstellen dat het je gedachten beheerst. Hopelijk test je overmorgen overduidelijk positief, ik duim voor je! Wat mij betreft is de depri bui wel weer gezakt, na nogal wat bruin bloed verlies gisteren is het vannacht en vanmorgen weer erg rustig, ik verwacht morgen of op mijn NOD ongesteld te worden. (ongi krampjes zijn er volop) We wachten maar geduldig af en dan op naar juni denk ik. Alle testers super veel succes!
de cb met indicator is wel gevoeliger, maar ik weet niet of hij zo ligt al pakt. de cb zonder indicator heeft wel wat meer nodig. ben zo benieuwd. ik denk dat je over 2 dagen gewoon een knaltest hebt. liefs