NOD 16-31 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mikjez, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mei2011

mei2011 Lid

12 mei 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    @troela85, als mijn temperatuur morgen niet zakt ga ik morgenmiddag ff testjes kopen :D
    Men... kan haast niet wachten, wordt er helemaal zenuwachtig van!

2. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL

SPannend!!!!:p Zal hard voor je duimen. Ik doe er donderdag nog 1 en dan hoop ik dat het streepje duidelijker wordt.

3. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamavand: ik had in een ander topic al op je gereageerd. Maar ook hier wil ik even laten weten dat ik hard voor je duim. Hopelijk zijn de zorgen allemaal overbodig en kun je nog met een gerustgesteld gevoel op vakantie en lekker gaan genieten.
    Hou ons op de hoogte.

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik ga vrijdag eind van de middag weg.

5. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    heey mamavand

geniet dan maar lekker van je vakantie en maak je eigen niet te druk komt vast allemaal goed het is je gegund !

hier nog steeds geen teken van een naderende ongi

steekjes linker zij door trekkend naar mijn buik
    weeeg gevoel in de buik
    branderige ogen
    en nog steeds rug pijn
    en ben zo moe

6. TVL

TVL Lid

7 apr 2011
    65
    0
    0
    N-Holland
    Hoi meiden,

Ik volg het forum al een tijdje maar post eigenlijk niet... Ik heb mijn NOD morgen en ik heb maandag en zaterdag al een test van ClearBlue gedaan, maar die waren nog negatief. Voel me wel opgeblazen, misselijk, hoofdpijn en ben erg moe. Geen pijnlijke borsten. Ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig en zenuwachtig..
    Ik lees vaak over testjes van KV (kruidvat?). Zijn die goed? En hadden jullie symptomen??

Groetjes,

7. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

@troela! ja was het maar zo dat het zo werkt ;) ik blijf hoop houden! hopelijk deze maand geluk en zo niet dan stiekem maar hopen op juli!
    En volgens mij mag ik jou feliciteren he ;)

8. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    ie mag je feliciteren babylove???
    groetjes :)

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

hier de testdrang toch maar genegeerd. Ik wacht nu af tot vrijdag denk ik:p
    Ben nu toch wel misselijk, bepaalde luchtjes wordt ik al beroerd van, opgeblazen buik nu........
    Tja.... mijn gevoel zegt.....maar wil eerst een test zien... Denk dat ik anders teleurgesteld ben. Ik heb helemaal gene gevoel van een naderende ongi of gekleurde slijmen

Troela volgens mij mag ik je feliciteren
    babylove jij ook toch?

Mammavand misschien wat laatste restjes uit je bm...??? Spannend meiss

alle nieuwen welkom

zwangeren gefeliciteerd

Negatesters hopen op roze

ongimeiden knufff

10. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik zag de twijfeltest van troela, en ik zie er ook een streepje op :D en voor zover ik weet is een streepje zwanger hoe licht ook.

Groetjes

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hier niets meer gezien denk dat het idd van de echo is geweest!!!

12. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    ja streepje is een streepje kun je dan niet meer om heen

@mamavand : gelukkig ben kei blij voor je meid !!!!

hier nog steeds godzijdank geen rode duivels!

13. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Troela volgens mij mag ik je feliciteren
    babylove jij ook toch?

je bedoelde toch dat ik ook een streepje zag op de test van troela?
    Ja die zag ik :D

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Spannend hoor forever! wanneer is je nod?

15. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Die testjes van de kruidvat zijn idd goed. En het zijn er 2 voor maar 5 euro ... Succes ermee! Hoop voor je dat je zwanger bent!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb wel bijgelezen en zag dta er weer wat meiden een mooie test hebben!!!
    Fijn hoor :):)

Ik heb zelf nog steeds een hoge temp en ben nog steeds niet ongesteld... Wel buikkrampjes en misselijk (maar dat laatste is van de zenuwen haha)
    Spannend!!!

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hanna spannend hoor, ben je al overtijd?
    liefs mamavand

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zit nu op 13 DPO met een hoge temp.
    Dat is nog niet voorgekomen sinds dat ik zwanger was van Svinthe....

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hanna en Inkerbell: Spannend hoor! Het ziet er goed uit voor jullie! :D

20. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @forever: klachtjes klinken veelbelovend. Wanneer is je nod en ga je testen?
    @tvl: welke cb test had je gedaan?? hoeveelste ronde is dit en ben je al lang getopt met de pil? Ik heb met de kv test licht positief getest vandaag op dag 27 van mijn cyclus. Maar mijn ei is wel later geweest dus zit nog niet veel dpo. Maar ik had eigenlijk geen symptomen, nergens last van.Het enige wat ik voelde was dat ik dacht ongesteld te worden en 1x een paar pijnlijke steekjes gehad in mijn onderbuik. Wil je morgen weer gaan testen??? spannend!!!
    @Babylove26: ja idd, dan denk ik dat ik me ook zou laten pendelen. Veel suc6 n ieder geval en anders hopen we natuurlijk eerst op juni ipv juli haha
    @Inkerbell: meid, ik vind het knap dat je nog niet getest hebt. Als je zoveel voelt dan zou je toch haast denken dat het raak moet zijn.
    @Mamavand: ben je al wat geruster nu?? wat fijn dat het roze-verlies niet meer heeft doorgezet. Maar begrijp dat je hierdoor onzekerheid blijft. nog iets van de huisarts gehoord voor een echo???
    @Hann1974: wo meid, als ik in jou schoenen had gestaan was mijn drang veel te hoog om te testen. pffff,…..morgen??? ben volgens mij nog nieuwsgieriger dan jij zelf haha.

Nou dames, hier heb ik de hele dag aan niks anders kunnen denken dan dat het nu wel eens echt raak zou kunnen zijn. Ik moet gewon af en toe weer op mijn testje kijken om het te geloven.
    Ik heb net bbq gehad bij mijn broer en die heeft nu een kleine van 5 weekjes oud. En dan kriebelt het toch wel heel erg. Ook zo onbegrijpelijk hoe zo hummeltje zich vormt in 9 maanden met alles er op en er aan. Lijkt me zo bijzonder.
    Mijn vriend en ik kunnen elkaar niet aankijken zonder te lachen (kan af en toe wel anders zijn haha).
    Pfff ben nu gewoon weer zenuwachtig voor donderdag. dan ga ik een nieuw testje wagen. Moet echter wel op mijn werk die ochtend want heb slaapdienst en dan ben ik pas ' s middags afgewerkt. Dus kan het niet samen doen, maar stuur een fotootje wel door naar mijn vriend. We willen zo graag meer duidelijkheid dus hebben we ervoor gekozen het zonder elkaar te doen.

Ik lig al in mijn bedje. Ben moe!!
    Welterusten voor straks.

Deel Deze Pagina