@ Hanna. Bijzonder hoor dat dit de eerste keer is na je dochter, het zal dan toch niet Wanneer ga je testen? @ Inkelbell. Wat goed dat je de testdrang kunt negeren en ook nog uitstellen tot vrijdag. Spannend, ik ben benieuwd? @ Mei2011. Spannend! @ Babymaken. Wauw, wat een knaltest en een bevestiging van de doktor. Van harte Gefeliciteerd, ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap en geniet ervan! @ Troela. Mijn man heb ik overtuigd met vergelijkende testen, hij begint nu te geloven dat het waar is Hij vraagt zich wel af waarom je niet direct een knaltest krijgt als er maar een spoortje van hcg in zit. Tja dan kunnen wij niet vergelijken Oké jouw streepje is extreem lichter dan mijn eerste, maar het is echt een streep! @ Trotsemamavan2. Spannend, ik duim voor meer hcg voor jou! @ Dommel. Mooie testen! @ Carootje. Bijzonder hoor, mooie test en fijn dat je temp hoog is. Is de bloeding weggebleven? @ Babylove. Ja sorry, besef heel goed dat mijn woorden voor sommigen van jullie zeer kwetsend zijn. Ik gun jou en de andere ook zo giga de kwalen en hormonen! @ Mamavand. Fijne vakantie, en hoop en duim voor je dat alles goed gaat! @ Forever. Dat kunnen maar zo zwangerschapskwaaltjes zijn, geduld met wachten! Het zou toch wel heel mooi zijn na twee jaar! Jammer dat de test vanochtend wit bleef @ Bloempjuh. Omowit, dat is niet de goede kleur Hoop dat je snel iets ziet verschijnen. Goed dat t met je bekkie al weer beter gaat. @ Djori. Tuurlijk mag je sjaggie en boos worden dat dit niet te plannen valt. Kan me dat denk ik zeer goed voorstellen. Hoop dat je klachten niet de naderende ongi zijn. Ik ben benieuwd of je voorgevoel morgen uit komt
@ Troela: De gewone CB test. Die je 4 dagen voor je NOD kunt doen. Zat niet aan de pil, had het mirena-spiraal. In principe moet je cyclus dan niet van slag zijn omdat die gewoon doorgaat ondanks het spiraal. Spiraal is verwijderd tijdens ongi. Maar 2 weken na verwijderen, toen wij dachten te gaan klussen werd ik ineens weer ongi. Cyclus van slag dus. Ik verwacht dat mijn ei (niet gevoeld) ongeveer 2 weken terug is. Ik heb mijn NOD op 25 mei bedacht (vraag me niet waarom...). Zodoende nu dus heel spannend... Ben ontzettend misselijk maar heb met mijn vriend afgesproken om pas donderdag weer te testen.. Hoop dat we dan wat resultaat zien..
Goedemorgen iedereen, Hanna1974, gefeliciteerd!!!! Geniet ervan! Djori, ik duim voor je vandaag. Anderen met twee strepen: Geweldig!! Anderen met 1 streep: Succes met afwachten / knuffel voor onig´s... Hier weinig nieuws. Of het moet zijn dat ik me echt zwanger voel zonder nog een test te hebben die het ook echt laat zien. Heb besloten dat de test die ik deed en die heel heel licht posi leek, een vlase was, want deze ochtend zie ik niks. En dat had toch echt anders moeten zijn... Nu hoop ik niet dat misselijk zijn bij mijn nieuwe cycli gaat horen! Ik wacht maar af. En heel misschien heb ik te vroeg getest en heb ik een heel sloom ei gehad met een heel sloom zaadcelletje erin Mag ik iets intiems vragen? Ik heb behoorlijk wat doorzichtige en soms troebele afscheiding. Iemand daar ervaring mee? In welke richting dan ook? Iedereen een mooie dag!! Dat er maar veel meer mensen straks op roze staan
Heb toch mijn banner maar aangepast. Was wel heel zonnig uitgegaan van 14 dagen na positieve ovulatietest. Hoop dat ik snel ongi word, dit is ook niet leuk
Heb m´n banner blijkbaar helemaal niet aangepast - ben beetje ict kneus.. En nu geen tijd meer, werk en zo... Vind dit forum veel leuker !
ohh hanna gefelciteerd meid geniet ervan!!! hier gat het nog goed nies meer gezien na die ene klodder denk tch echt dat het van de inwendige echo is gekomen terwijl de gyn zegt dat dat niet kan maar ik denk het wel!! dus we wachten vadaag even af, ik heb wel besloten niet te gaan werken even rustig aan te doen vandaag!!
@ Troele, jeah ik zie een 2e streepje Kan me voorstellen dat je in onzekerheid zit maar over een paar dagen is deze vast duidelijker. @ Babymaken, mooie test zeg! Echt een knaller @ Hanna, gefeliciteerd meid! Wat ontzettend goed nieuws Alle andere dames die posi-getest hebben natuurlijk ook gefeliciteerd. Hier ook getest vanmorgen en helaas negatief
OW, Jantine..... Wat een domper meid dat je nu niks op de test ziet. Maar er zal toch wel iets hebben moeten zitten anders kreeg je de vorige keer geen 2 streepjes. Ik moet toegeven dat ik nu nog zenuwachtiger wordt voor morgenvroeg na jou verhaal. Morgenvroeg krijg ik voor mezelf de bevestiging of ik echt zwanger ben, want dan moet het streepje toch echt wel duidelijker zijn vind ik. Natuurlijk mag je iets intiems vragen. Ook voor dit soort vragen moet je hier terecht kunnen. Ik heb vaker gelezen dat dames heel veel afscheiding hadden soms tot waterig toe. Dit was dan vooral een zwangerschapskwaaltje. Bij mij valt het wel mee. Het loopt er niet uit, wel lichtelijk bij het afvegen. van mij is ook doorzichtig en af en toe troebel. Mijn temp was vanmorgen 36.8 een daling, maar nog wel boven mijn gemiddelde. Ik maak mezelf veel te gek en ga alles bij elkaar halen, terwijl een testje me meer duidelijkheid zal geven. nog even geduld tot morgenvroeg...... als ik wat druk zet met hoesten of op het toilet dan heb ik wel steken/kramp in mijn re-lies. Dit niet eerder gehad dus hou het nog maar op iets positiefs. pfff dames, ben zo zenuwachtig en zit zo in onzekerheid bah ba bah
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 14.[/I] 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) Ikzelf 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) Welp (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) Jantine (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje)(positievetest op 19mei) Rooosje (3e ronde, 3e kindje) Babbel81 (14e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) Leiff (1e ronde 3de kindje) TVL (2e ronde 1e kindje) Dommel (4e ronde, 2e kindje) Babymaken (5e ronde, 1ste kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) Happy tree 6eronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) TJ82 (3e ronde na MA, 1e kindje) Babylove (10e ronde, 1e kindje?) Datumloos: Aantal: 65 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Ik heb even de lijst weer tevoorschijn gehaald. Deze verstopt zich elke keer tussen de kletskoppen hier En hanna, ik he je meteen op Roze gezet. Die kleur zie je vast heel graag Vind je dat oke?? anders zeg het maar.... Hopelijk zet ik mezelf morgen ook op roze.
mupkuh jammer van je nega test. Maar je zi nog voor NOD dus er kan nog van alles veranderen. Heb je wel ergens last van???
Goedemorgen meiden! Helaas.. Ik mag op rood! Gistermiddag toch ongesteld geworden. En kennelijk heb ik dus een cyclus van 32 dagen. Dat is op zich dan wel weer fijn om te weten! Op naar de 3e ronde! Fijn dat er evengoed al meer roze op de lijst is bij gekomen! Gefeliciteerd meiden!! Liefs Bloempjuh
@ Troela, ik zit vandaag op 10 dpo. Moet morgen ongi worden. Dus heel ver er voor zit ik niet. Als ik zwanger was had ik wel positief getest. Begin ook wat meer van mijn onderbuik te krijgen. Heb nog wel last van mijn boops. Ik ga maar gewoon wachten op de ongi. En denk dat ik volgende maand weer voor het eerst ga tempen.