Gefeliciteerd Debs!!!! Bij mij zakt de moed me wel een beetje in de schoenen als ik jullie verhaal zo hoor over de cb testen. Nou ja ik probeer het morgen of overmorgen nog maar een keertje.
Zelfde hier. Mijn CB testen zijn ook steeds negatief. Laatste was maandag en ik ga het morgenochtend weer proberen. Ongi blijft nog steeds uit.
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) Ikzelf 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) Welp (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) Jantine (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje)(positievetest op 19mei) Rooosje (3e ronde, 3e kindje) Babbel81 (14e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) Leiff (1e ronde 3de kindje) TVL (2e ronde 1e kindje) Dommel (4e ronde, 2e kindje) Babymaken (5e ronde, 1ste kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) Happy tree 6eronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) TJ82 (2e ronde na MA, 1e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) Babylove (10e ronde, 1e kindje?) Datumloos: Aantal: 65 Zwanger 13, Ongesteld 24, Negatieve test, Twijfeltest 1, MMM 7, Cyclus van slag, Vlindertje1 Niets van vernomen Ik heb mezelf ook op roze gezet, vandaag positieve test in handen! Kon me niet inhouden, had al zo'n vermoeden en jawel: een dikke vette streep. En dat zo ver voor NOD! Ben helemaal happy!
dames ik heb zojuist donker(bruin) verloren ik wacht het nog heel even af maar ik denk dat ik op rood kan nog 4 pogingen te gaan andders iui/ivf (
@Forever. Nee, dat had ik je niet gegunt. Kan het geen innestelbloed zijn of herken je het echt als je ongi start... Balen, sterkte! @TJ82. Dat is prettig zover voor je NOD een knal test. Van Harte Gefeliciteerd. Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap. Geniet ervan. Wanneer denk je je ei te hebben gehad dan? Straks zijn het er twee... Kom je gezellig kletsen bij de Februari mama's? @ Babylove. Sterkte. Duim voor een goede testmorgen ochtend!
Babylove anders de testen van het kruidvat proberen. die van 2 v 5 euro. Die werken echt supergoed. Ik heb die van sensitest nu gebruikt en die knalde al....
@LieveKylian: dank je wel! Ben ook heel verrast dat de test nu al zo positief was! Was m'n gevoel toch goed (nu wel positief)! Heb deze ronde voor het eerst ovutestjes gebruikt en had zondag 15 mei een positieve ovu test. Waarschijnlijk dus maandag m'n ei gehad. Denk niet dat het er 2 zijn, maar je weet nooit natuurlijk! Zou wat zijn, zijn we meteen klaar haha! Ik kom zeker meekletsen bij de februari mama's, gezellig! @F0rever: Wat klote meid! Hopelijk is het geen ongi maar een innestelling. Ga alsnog voor je duimen!
Oeh meiden wat een hoop geklets weer! Had het van de week te druk voor ZP, maar kan nu echt niet meer op iedereen reageren helaas. @Zwangere meiden: Gefeliciteerd! @Ongi meiden: Wat ontzettend rot, heel veel succes in de volgende ronde... @Wachtbankers: Nog even geduld, bijna zover! @Nega testers: Hopelijk van de week wel een posi test! Ik ken het gevoel... @hier: 6 dagen overtijd, nog geen ongi. Zondag ga ik testen, dat is dan cd 40, 8 dagen overtijd, dat is mijn langste cyclus die ik tot nu toe heb gehad. Durf niet eerder, ook al vind ik deze ontwetendheid ook echt verschrikkelijk! Ik duim voor jullie, duimen jullie ook voor mij?
anni85 wat voor gevoel heb je er bij??? Jemig zeg wat duurt wachten da lang.....hopelijk mag je op roze hoor
TJ82: Van harte gefeliciteerd!! Forever: sterkte met afwachten. Ik duim voor je dat het van de innesteling was.. Heb dit ook gehad rondom NOD. Anni85: Hey meis, hopelijk heb je zondag een positieve test in handen, wat knap dat je nog kan wachten. Mijn duimen draaien voor je!
Nou, ik denk van wel. Gek he? Maar dat komt ook omdat ik wel symptomen heb. Al kan je lichaam je soms echt in het ooitje nemen Heb gevoelige tepels, opgezwollen buik (vooral 's avonds) en ben al 2 keer aan het spugen geweest 's ochtends. Alleen durf ik er niet op te vertrouwen. Vorige week vrijdag had ik namelijk een licht posi test, maar zondags weer niet. Weet niet zo goed wat ik nu moet denken eigenlijk. Maar we gaan voor roze Jij trouwens gefeliciteerd meid! Lekker vroeg al een posi test!
@ Anni. Ook hier draaien de duimen voor je. Wat knap dat je de hele week niet hebt getest en dat met giga klachten. Het zal toch niet dat je lichaam je voor de gek heeft. Wanneer heb je je ei gehad, denk je?
@Anni: morgenochtend testen met CB. Donderdag een KV test gedaan die was negatief. Voel me niet zwanger (meer) dus verwacht er niet veel van, maar je weet maar nooit.... ik blijf hopen! Ik zal zondagochtend aan je denken
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes heeft me wat tranen gekost Ik herken het niet als begin ongi maar ja bloed is bloed is het niet nou ik me even verder verzadigen ik ben er morgen weer Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve berichtjes Groetjes mij francis
@ Forever, hele dikke knufff. @ TVL, dikke knuffel. @ Anni, duim,duim,duim... Ik begin helemaal gek te worden hier. Was nog niet ongi. Dus dacht doe nog even een test. En ja hoor een super licht 2e lijntje. Maar ik had de test gekregen en heb er niet heel veel ervaring mee? Heb ze wel ooit gehad maar weet nu niet of het een indroger is of zo... Het is een sensitest met zo'n hartje. Hoop zo dat het geen indroger is Als ik het lijntje zie krijg ik een dikke smile Vertelde net tegen mijn dochtertje (2) mama misschien baby in de buik en ze werd helemaal blij. Misschien zo even KV-test halen. Hopelijk heb ik dan meer duidelijkheid want het lijntje op de test is echt heeeeeeel licht.
Forever: Dikke knuf meis! Mupkuh: Ja..... zal het dan toch zo zijn? Heb geen ervaring met die testen, heb je een foto? Ik neem aan dat je straks naar het kruidvat vliegt? Zal nog wel niet open zijn...