Nou ik ga zeker genieten van mijn "weekje" vakantie. Ik hoop dat mijn cyclus ook weer meteen op gang komt en ik weer snel een positest in handen mag hebben. Ik denk dat ik echter de wel heel onzeker blijf of de volgende zwangerschap wel goed zal gaan verlopen. Maar goed, laten we eerst zorgen dat we maar weer eens zwanger worden he. 1x gelukt, zal de tweede keer ook vast wel een keer goed komen.
Hallo allemaal kom even snel tussendoor. Ik heb vandaag toch een test gedaan omdat ik nog steeds niet ongi was. Ging er vanuit dat het dit keer wel langer kon duren omdat ik vorige maand een miskraam heb gehad. Maar heb toch licht posi getest. Dus toch weer even spannend.
die ziet er erg positief uit!! en je had alweer negatieve testen na je vorige mk?? want dan zeg ik gefeliciteerd!!
Dat zou zo kunnen... maar ik hoop het niet! En denk het ook niet, want mijn boobs beginnen ineens een beetje te zeuren. Dat ik maar snel chocolade-aanvallen krijg en de onweerstaanbare neiging You´ve got mail te kijken!
Troela: He meis hoe gaat het met jou? Jantine: Ik hoop het ook voor je!! Pff. wat moet jij lang wachten zeg..
NOD-LIJST 15 T/M 31 MEI!!! 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (4e ronde, 3e Kindje) 15. Escal (3e ronde, 1e ronde na mk, 2de kindje) 16. Andrea85 (7e ronde, 1e kindje) MwMariska (14e ronde, 6e ronde clomid, 1ste kindje) Wendyenrichard (18e ronde, 3e ronde KID ivm onvruchtbaarheid hubbie) Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) iNikkens (2e ronde, 1e kindje) 17. Jade86 (4e ronde, 1e kindje) Johannal (1e ronde, 2e kindje) Wonderbaby1 (1e ronde, 2e kindje) Ikzelf 18. Whitesaber (7e ronde, 2e ronde Clomid, 2e kindje) Lotte30 (5e ronde, 1e kindje) Jessy82 (1e ronde, 2e kindje) Welp (1e ronde, 2e kindje) 19. MissyZuilen (2e ronde, 2e kindje) Kessher (1e ronde,1e kindje) 0903 (5e ronde, 1e kindje) Baby90 (1e ronde na mk, 1e kindje) Jantine (1e ronde na mk, 1e kindje) 20. Mikjez (1e ronde, 1e kindje) Bloempjuh (2e ronde, 2e kindje) Aloha (1e ronde na MA,1e kindje) Flippo123 (19e ronde/23e maand/ 2e IUI/ 1e kindje) 21. Princess79 (3e ronde, 1e kindje) Lilsuz (voorronde, 1e kindje) Gesina (1e ronde, 1e kindje) Meissie2008( 6e ronde, 2e kindje) Carootje79 (3de ronde, 1ste kindje) 22. Anni85 (5e ronde, 1e kindje) Juultje (4e ronde, 1e kindje) LieveKylian (3e ronde , 2e kindje) Soepkip (6e ronde, 1e kindje)(positievetest op 19mei) Rooosje (3e ronde, 3e kindje) Babbel81 (14e ronde, 1e kindje) 23. Ikky100 (1e ronde, 2e kindje) Surf (2e ronde, 3e kindje) 24. Adriana85 (9e ronde , 1e kindje) Troela85 (4e ronde, 1e kindje) Bloem 26 (4e ronde, 1e kindje) 25. Hamstertje (7e ronde, 1e kindje) Priscil1986 (18e ronde, 1e kindje) Girafje (6e ronde, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na MK, 2e kindje) Puck1978 (4e ronde, 1e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) Leiff (1e ronde 3de kindje) TVL (2e ronde 1e kindje) Dommel (4e ronde, 2e kindje) Babymaken (5e ronde, 1ste kindje) Parmessar (3e ronde, 2e kindje) 26. Trotsemamavan2 (6e ronde, 3e kindje) Djori (8e ronde, 1e kindje) Inkerbell (3e ronde, 1e kindje) Happy tree 6eronde, 1e kindje) 27. Hanna1974 (3e ronde, 2e kindje) MupKUH (4e ronde, 2e kindje) Naomi1971 (8e ronde, 1e kindje) 28. Merelleonie (4e ronde, 1e kindje) Debs1 (5e ronde, 1e kindje) Semmy26 (3e ronde, 2e kindje) Oodie (19de ronde,1ste kindje) GFH (5e ronde, 1e kindje) Kicks (22e ronde, 1e kindje) 29. K2tjuh (4e ronde, 1ste kindje) Anneliess86 (2e ronde, 1e kindje) Maart (1e ronde na MK, 2e kindje) 30. Ladys. (1e ronde, 1e kindje) Dikkelke (2e ronde, 1e kindje) Banjabes (1e ronde, 2e kindje) TJ82 (2e ronde na MA, 1e kindje) 31. Roompje25 (2e ronde, 1e kindje) Niekk (5e ronde, 3e kindje) Babylove (10e ronde, 1e kindje?) Datumloos: Aantal: 75 Zwanger 18, Ongesteld 33, Negatieve test, Twijfeltest 1, MMM 7, Cyclus van slag, Vlindertje2 Niets van vernomen Mezelf op rood gezet
hallo meiden ben weer thuis van vakantie, wij hebben een geweldige vakantie gehad, geen bloedof roze slijmverlies meer gehad. Vandaag een echo gehad en nog steeds onduidelijk hoever ik nou ben, den vk zegt pas 5 weken wat dus eigenlijks onmogelijk is aangezien ik vrijdag de 13 e al posi getest heb!! dus weer afwachten, op de echo zagen we wel wat knipperen maar of dat het hatje was kon ze niet met 100% zekerheid zeggen. ze dacht dat ik pas 5 weken ben, dt zou inhouden dat ik op tijd van de innesteleing al posi getest heb!! dat is vogens de gyn ommogelijk dus we wachten af?? donderdag weer eene cho bij de gyn kijken wat hij zegt? zie dat we weer wat roze hebben!!?/ alle zwangeren gefeliciteerd!!! liefs mamavanad
Goed om te horen dat je geen roze/ slijmverlies hebt gehad.. Wat vreemd van de echo! Ben benieuwd naar je echo van donderdag, dit is dan toch je derde echo? Veel geluk en wie weet kom ik je tegen bij de februari mama's als je terug gezet wordt in tijd!
ja idd word mijn derde echo maar als ik uitga van mijn clsus zou ik nu 6.4 zijn, maar ze denken 5,5 dus we zien wel maar als ik nu wel 6.4 ben dan zou ik 21 jan uitgerekend zijn!! dus we wachten af
Yes! Ben ongesteld aan het worden! Klinkt misschien raar om daar zo blij van te worden, maar toch: joehoe!!! Was zóóóó bang dat ik nog drie maanden met een kwakkelende ongemakkelijke cyclus zou zitten... Gelukkig hoeft dat niet, alles eruit en opnieuw beginnen in juli. Fijnfijnfijn. Mamavand, succes met bepalen wanneer je kleintje wordt geboren! Hoop dat je verder bent dan de deskundigen zeggen! Voor alle posi-testers: Gefeliciteerd! En sterkte voor iedereen die nog afwacht... ik weet hoe het voelt!