euj parr !! YouTube - dj maarten - hela hola haha kon de goeie niet vinden hela hola houden de moed erin !
Nou ik kom me ook maar melden dan...had erge hoop aangezien ik licht begon te vloeien 10 dagen na ei, maar ik geloof het niet meer en zie het maar als (lichte) ongi dus zet mij maar op 7 november en 2e ronde voor de 2e. Jullie ook zo teleurgesteld ?(sorry ik weet dat ik net bezig ben maar toch is het niet leuk)
Nee, ik ben niet teleurgesteld hoor. Dit is voor ons pas de eerste ronde en aangezien we bij ons eerste kind 4,5 jaar bezig zijn geweest om zwanger te raken, is een jaar bij ons nog kort haha... Maar als je wat langer bezig bent, kan ik begrijpen dat je erg teleurgesteld bent.
djw voor het heropenen! Helaas ben ik er wel weer maar goed nieuwe maand, nieuwe ronde nieuwe kansen En ik wil zo weinig mee hebben van de oude topic ja!!
ja misschien is teleurgesteld niet het juiste woord, maar het is toch jammer. Wat is het stil hier, misschien is iedereen wel zwanger geworden hihi zou wel leuk voor ze zijn
Hallo dames! Ik kom me hier aanmelden We hebben al een dochter van 1,5 jaar (het peuterpuberen is begonnen) en hebben al een tijdje de kriebels voor een tweede. Op het moment zijn we een oud huis aan het opknappen (al 10 maanden bezig en nog wel een paar maandjes te gaan), dus eigenlijk is het niet heel ideaal als ik nu zwanger wordt. Maar voor Roos heb ik drie keer een miskraam gehad, waardoor het toch twee jaar heeft geduurd voordat Roosje er was. We houden er rekening mee dat dit nu weer kan gebeuren en we willen het liefst een leeftijdsverschil van 2 a 2,5 jaar. Maar ja, dat heb je niet voor het zeggen he!!! We hebben dus net het besluit genomen er weer echt voor te gaan. Morgen begin ik met foliumzuur en dit weekend gaan we nog een keer flink stappen. En daarna is het weer afgelopen met wijntjes lurken en sigaretjes roken. Maar alles voor het goede doel Ik vind het weer helemaal spannend!!! Wie zijn jullie? Eerste, tweede, derde, vierde, vijfde, haha kindje? Al lang bezig? Ik vind het leuk om hier mee te kletsen. Ik ben ook een tijd actief geweest op het forum van de juni 2009 mama's. Nu Roos wat ouder is, kom ik daar niet meer zo vaak. Maar tijdens de zwangerschap en baby-tijd heb ik daar veel steun aan gehad. Nou dames, we gaan ervoor (GO GO GO) en hopelijk allemaal over naar de mama's!!! Kus dootje
Haha, mooi zo!!! Dat is ook zo leuk aan zo'n forum, je kan elkaar ff goed oppeppen als het moet!!! Sinds we het besluit hebben genomen (gister dus...) ben ik zo vrolijk! Ik heb echt de hele dag lopen zingen vandaag: lalalalalalalalaaaaaaaaaaa!!!! Lekker positief blijven, scheelt de helft!
heeeeeeeeeeee meiden, sluit me bij jullie aan, een tijdje illegaal doorgekletst in oktober maar dacht nu moet ik echt over
hahaha het is hier ook zo stil. Wij gaan ook voor onze 2e en dit is de 2e ronde en ons meisje is net een jaar kan niet wachten tot het weer zo ver is, vond zwanger zijn ook echt geweldig.