en ik wil deze keer echt wachten tot na nod, maar of ik dat ga redden?? mezelf kennende niet.. maar maandag moet lukken dacht ik zo.. heb ook niets in huis, scheelt een boel...anders had ik allang getest vandaag..whahhahaha
Ja, ik vind het inderdaad ook moeilijk om te wachten. Ik ben een nieuwsgierig en ongeduldig typje en dat speelt me nu dus parten. Maar ja, gisteren en vandaag eigenlijk geen symptomen, dus het zal wel niet.
vriendin van mij had met een week of 25 al last van lekkage.... over testdrang, nee totaal geen last van, komt ook door wisselende cyclus, ga eerst op me gevoel af, heb buiten me MK bijna ook geen last van kwaaltjes ( deze maand ook niet, dus ben al voorbereid op de volgende ronde) ik wil denk ik toch me vriend overhalen om in januari toch de stap te zetten naar de HA dan zijn we 2 jaar aant prutsen...
Ik had vanaf een week of 20 iedere nacht een drijfnat bed van de melk Was erg vervelend want ik lag in het ziekenhuis en de zusters moesten iedere dag mijn bed verschonen
Weet je wat ik gek vind. Volgens mijn 30 daagse cyclus zou ik vorige woensdag/donderdag mijn ei hebben gehad. Dit kan ook wel kloppen gezien het gevoel in mijn buik en het vruchtbare slijm!~Nu had ik gisteren 5 dagen na mijn ei dus weer zo'n nat gevoel van onder en had ik me toch een klodder slierterig slijm in de onderbroek (sorry voor de details ) waar je draden van kon trekken, vruchtbaar slijm dus. Ik snap er nu niets meer van. Mijn cyclus is nooit veel langer dan 30 dagen dus dat zou beteken dat ik dan op dag 37 pas ongesteld zou worden als het gisteren mijn ei was. Kan het dat je 5 dagen na je ei nog zulk slijm hebt?
weet niet of ik me hier mag bij aansluiten maar doe het gewoon ik heb geen idee hoelang mijn cyclus is, maar ben uitgegaan van een gemiddelde van 28 dagen.. nu al tien jaar aan de pil geweest dus ff afwachten.. 16 okt - Chelleke84 Ronde 11 - 1e kindje 17 okt - BB10-ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2de kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 25 ok - anne85 - ronde1 - 1e kindje 28 okt - Blondi- ronde 2- 1e kindje
mieni> dat had ik ook afgelopen maand...had op zaterdag (denk ik?)eisprong en had de week er op,di/wo ook nog veel slijm,rekbaar..vreemd he?qua 'klussen'gaan we dan ook altijd nog wel een paar dagen langer door na eisprong,je weet maar nooit!! ondertussen krijg ik nu wat meer buikkrampjes,en misselijkheid. ik geef de moed dan toch nog maar niet op. Mijn man zegt dat ik niet zo onzeker moet doen,voor hem is het wel duidelijk...jaja,makkelijk praten!
16 okt - Chelleke84 Ronde 11 - 1e kindje 17 okt - BB10-ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2de kindje 22 okt - Mieni - ronde 2 - 4e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 25 ok - anne85 - ronde1 - 1e kindje 28 okt - Blondi- ronde 2- 1e kindje Ik zie dat ik er niet meer op sta, maar heb mezelf maar weer toegevoegd
Ik had afgelopen dagen ook echt rekbaar slijm. Kon er lange draden van trekken... Vandaag ovutest nog steeds licht... Ben bang dat het toch een nod in nov. wordt... Maar goed, ga gewoon genieten van al jullie testjes en zenuwachtigheid...
Heb trouwens een banner aangemaakt omtrent mijn nieuwe kansen... Heb nu maar 32 dagen aangehouden... En pas hem wel steeds aan mocht ik nog geen ei hebben gevonden...
Deze lijst moet gekopieerd worden. De lijst die hierboven staat klopt dus niet. 16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 18 okt - Ayse - ronde 6 - 2e kindje 19 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 20 okt - Bloesem - 3e ronde- 2e kindje 20 okt - Charissa85- 1e ronde - 2e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 22 okt - Alice1974 - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 25 okt - Moon77- ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 18 okt - Ayse - ronde 6 - 2e kindje 19 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 20 okt - Bloesem - 3e ronde- 2e kindje 20 okt - Charissa85- 1e ronde - 2e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 22 okt - Alice1974 - ronde 1 - 1e kindje 22 okt - Mieni - ronde 2- 4e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 25 okt - Moon77- ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje
O en zet mezelf maar even op 31 okt.? 16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 18 okt - Ayse - ronde 6 - 2e kindje 19 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 20 okt - Bloesem - 3e ronde- 2e kindje 20 okt - Charissa85- 1e ronde - 2e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 22 okt - Alice1974 - ronde 1 - 1e kindje 22 okt - Mieni - ronde 2- 4e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - Moon77- ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje 31 okt - September08 - ronde 3 - 2e kindje
Goeie snavonds!!! Hoe ist hier?? zie nog geen testers vandaag??? Hier zere boobs (heb ik vaker) en steken bij schaambot/liesstreek...pffff....weet niet wat ik ervan moet denken.. of durf te denken.. ik denk maar niet.. das beter.. verder eigenlijk niks bijzonders... iemand nog kwaaltjes die er anders niet zijn??
Hey, Ik had dinsdag 12 okt een ei, dus mijn nod is op ong op 27 okt... Ik ben er echt even verdrietig van, probeer al zo lang zwanger te worden, kost veel energie. En dan denk ik, oohw, ik ben emotioneel, zou dat een teken zijn? Oohw mijn tepels zijn iets gevoeliger, zou het dat nu wel gelukt zijn? En ondertussen wil ik niet die hoop hebben, om me te beschermen voor teleurstellingen. Sorry voor mijn depri verhaaltje, maar ik ben er echt even zat van.... En ik krijg weinig steun van mijn omgeving, omdat ik hen er ook niet bij betrek, ergens schaam ik me een beetje dat het steeds niet lukt en voel ik me erg kwetsbaar als ik er wel over zou praten. Ik weet dat dat niet nodig is, maar toch..
oohw ik weet er alles van... en meer met ons denk ik... Ik ben nog steeds op zoek naar mijn cyclus, terwijl mijn zoontje al bijna 1 is... Het liefst werd ik zwanger na 6 maanden, maar ben alweer een half jaar verder... en 1x goed ongesteld geweest en 1 ronde geen ei gesprongen?! Nu afwachten of ik een ei kan vinden.. Wordt er nu ook een beetje verdrietig van... Schrijf af en toe lekker van je af hoor... kan soms goed helpen...! Knufff...
@Jantienn.. meid dat gevoel is hier vast herkenbaar.. en steun kun j hier ongetwijfeld vinden.. klets lekker mee en zet al je verdriet, je ongemakken, je lol en alles wat je maar wilt delen lekker op t scherm.. kan zoo ontzettend je hart luchten, juist als je het in real live (om het maar even zo te noemen) niet echt kunt of wilt delen.. Dan zul je zien dat je je iig een stuk prettiger voelt....