16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 18 okt - Ayse - ronde 6 - 2e kindje 19 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 20 okt - Bloesem - 3e ronde- 2e kindje 20 okt - Charissa85- 1e ronde - 2e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 21 okt- MICH18- ronde 1- 1e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 22 okt - Alice1974 - ronde 1 - 1e kindje 22 okt - Mieni - ronde 2- 4e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - Moon77- ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje 31 okt - September08 - ronde 3 - 2e kindje
@ Fidel: al 2 jaar bezig en nog niet naar de HA geweest???? Gauw gaan! Ik wil je niet ingerust maken, maar de kans dat er iets is en dat t dan verholpen kan worden of er een oplossing voor is zou ik niet voorbij laten gaan. Daarnaast kan t ook een hele opluchting zijn om te horen dat er niks aan de hand is! @ Jantien: Ik snap de frustratie en je zeurt helemaal niet! Lekker van je af praten/schrijven.... Daar is een forum toch voor! Nog steeds geen testende meiden? Wat zijn we allemaal sterk he Gewoon wachten tot NOD of daarna (is moeilijk he....) kusss
Heul sterk idd... hier zijn de steken(zeurende) bij mijn schaambot nog flink aanwezig..stemt me toch iets positief, maar durf niet zo te hopen eigenlijk...
poging drie om in het lijstje te komen.. 16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 18 okt - Ayse - ronde 6 - 2e kindje 19 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 20 okt - Bloesem - 3e ronde- 2e kindje 20 okt - Charissa85- 1e ronde - 2e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 21 okt- MICH18- ronde 1- 1e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 22 okt - Alice1974 - ronde 1 - 1e kindje 22 okt - Mieni - ronde 2- 4e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - Anne85- ronde 1- 1e kindje 25 okt - Moon77- ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje 31 okt - September08 - ronde 3 - 2e kindje
Mijn NOD is pas maandag. dat is nog heel lang wachten. voel ook niets geks, Alleen een speciaal gevoel vanbinnen, zelfverzekerdheid. Ondanks dat ik echt helemaal geen lichamelijke tekens heb weet ik gewoon dat ik zwanger ben. Zou snel zijn, de eerste poging voor een tweede! Moet me ook niet gek gaan maken en gewoon maandag afwachten. houden jullie het nog vol?
ichtus, hebben jullie 4 kides en nu voor de 5e bezig? wow lijkt me wel heel erg gezellig een groot gezin, maar wat voor huis, auto en baan moet je hebben??? niet lullig bedoeld hoor maar ben gewoon heel nieuwschierig, als het aan mij ligt zou ik ook een groot gezin willen. x
nou de 5e zou een kadootje zijn hoor huis is een standaard éénsgezinswoning (waar dan wel een dakkapel op moet als t raak is (koopwoning))..auto is 7-persoons (Mazda MPV).. en baan.. HUB heeft goede, maar drukke baan en ik werk 12 uur perweek (2 dagen van 6u).. das eigenlijk voor de luxe dingen.. uit eten, dagjes uit extra etc..tis niet noodzakelijk, maar wel prettig.. Qua oppas hebben we heel erg mazzel hoor.. schoonmama woont om de hoek en komt graag hier thuis oppassen.. dus geen gezeul met de kids.. en daarbuiten kan hub zijn rooster op die van mij aanpassen dus hebben we niet veel oppas nodig..das een pure luxe an sich..
**Edit** ik klets dus deze maand voor spek en bone mee hier.. just in case.. en moet toch mijn ei kwijt..
oh ja oppas, dat ook nog.... lieve schoonmama is heel fijn ja. heb je nu positief getest dan? wel gezellig bij jullie thuis denk ik hubby heeft hier een goede baan, maar verdient niet super, dus wordt het geen groot gezin, maar een tweede gaat denk ik wel komen (over een tijdje) x
geeft toch ook niet, daar is het forum ook voor. Ik klets ook voor spek en bonen mee maar hou de oude nod meiden in de gaten (bb10, heitje, sammie, lydia enz) x
oh oh oh,ik kon heer(WEER!!) niet laten, heb er weer een testje tegen aangegooid,en die bleef wel akelig wit. Ben wel misselijk,buikkrampjes,lage rugpijn(af en toe)borsten gevoelig,plassen! wel heel herkenbaar net als bij mijn 1e kindje. als ik ongesteld wordt krijg ik buikpijn en daarna ook direct de bloeding,nu niet? mijn man lacht er om,en zegt'het lijkt me nu wel duidelijk?' ergens lijkt mij dat ook,maar durf niet te vertrouwen,heb ik aug en sept vroege mk gehad. ik heb mijn nod aangehouden op 28 dagen(zaterdag 16 okt), maar ben ook nog niet geheel overtuigd van die nod datum,ivm meerdere miskramen afgelopen maanden.dit zal dan mijn korste cyclus zijn,ik schommel vaak tussen 27-31 dagen. mischien maar eens een langere cyclus aanhouden,er is nog hoop!!Geen bloed,geen tranen!!!
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 18 okt - Ayse - ronde 6 - 2e kindje 19 okt - Robien-ronde 3 --2e kindje 19 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 20 okt - Bloesem - 3e ronde- 2e kindje 20 okt - Charissa85- 1e ronde - 2e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 21 okt- MICH18- ronde 1- 1e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 22 okt - Alice1974 - ronde 1 - 1e kindje 22 okt - Mieni - ronde 2- 4e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - Moon77- ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje 31 okt - September08 - ronde 3 - 2e kindje
Ik heb even snel bijgelezen.. Wij gaan zo naar Frankrijk, een weekendje naar een vriendin van me. Dus ik heb zondag/maandag pas weer tijd om hier op het forum te komen. Fijn weekend allemaal.. en hopen op positieve testen! Liefs
Hallo allemaal, Ik kom maar weer is even buurten. Hier (helaas) nog weinig nieuws zie ik, jammer hoor. Had gehoopt op al wat roze. @asun: Fijn weekend!!! Geniet er lekker van
Nog steeds aan het wachten...pfff...ben het al beu en moet nog wel effe. Ik zie dat het morgen al een drukke NOD wordt. Ben benieuwd! Gaan er morgen ook al testen??
Asun, een weekend weg en nog niet getest, super zeg!!! Ik heb weer een iets donkerdere ovutest, dus wie weet mag ik echt nog mee met de oktober nod!!! Als ik zondag mijn ei heb, is 1 november mijn nod! En dat is mijn zoontjes 1e verjaardag, een leuker cadeautje kan haast niet toch?! Hoop hoop....