Welke test heb je? In de bijsluiter van de test die ik heb gekocht staat helemaal niks over ochtendurine namelijk...
Ok, wist ik niet, nog redelijke noob. Vreemd dat het bij de clear blue niet in de bijsluiter staat dan...
Als je op je nod test moet dit niet uitmaken! Maar test je een paar dagen voor je nod is je ochtend urine het eerste waarmee je positief test. Nou Nooky, ik zou zeggen testen!!!!!! hihi...
Nooky.. wel ff googlen.. een Blaasontsteking kan volgens mij (dmv eiwitten in je urine) ook een zw.test beinvloeden.. zal ff googlen voor je...
Is de test positief, dan is het ook voor 99% zeker dat je in verwachting bent. De uitslag kan onnauwkeurig zijn als er veel eiwit in je urine zit, bijvoorbeeld bij een blaasontsteking. Hetzelfde geldt wanneer de test veel te laat is afgelezen of is verricht kort na de bevalling of na een niet opgemerkte miskraam, of wanneer de test is verstoord door bijvoorbeeld een trillend tafelblad.
hey meiden, ik breek ff in met een heel ego bericht, heb net vernomen dat mijn oma overleden is en ik ben alleen thuis, want manlief is gaan stappen met zijn vrienden dus probeer ik het hier ff van mij af te schrijven
aan de andere kant.. als dit werkelijk vaak zou voorkomen dan had de hap dit ook wel gezegd neem ik aan.. anyhoe.. SUCCES MORGEN!!!!!!!!!!!.. en show us ROZE!!!
Och YARAAH...meid Gecondoleerd met dit verlies... heel veel sterkte meid... kun je vriend niet bereiken??
bedankt hoor heb hem sms gestuurd, maar ik wil ook niet dat hij zijn avondje daarvoor onderbreekt, daarmee komt mijn oma niet terug hé
He bah, sterkte... Wie weet stuurt je oma wel iemand naar beneden.. Klinkt wat zweverig, maar soms geloof ik daar best wel in... Knuff...