hmmm.. ik wilde nu eigenlijk een testje showen, maar dat is wat ongepast.. hij staat in t topic "fotos vage zw.testen".. Yaraah.. meid.. heel veel sterkte de komende dagen meid..
oke meiden ik heb getest binnen 4minuten stond er een heeel licht 2e streepje....ik heb geprobeert op foto te zetten maar volgens mij is de streep nog net niet zichtbaar op foto....maar hij zit er wel want vriendlief zag hem ook
beste over 2 dagen.. hcg verdubbeld dan.. ik heb t zelfde.. al staat ie wel op de foto... spannend meid.. ben heeeeel benieuwd..
foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's!!!!! Spannend, hoor! Ik ben benieuwd. Ik wil niet vervelend doen, maar het kan niet door de medicatie komen, zoals ichtus eerder plaatste??
nou de arts zei wel dat ik gewoon kon testen....maar zal ik ff de huisartsenpost bellen voor de zekerheid?en ben zoiezo nog steeds niet ongesteld...en normaal heb ik kei erge pijn als ik sex heb voordat ik ongie word en nu dus niet...ik weet niet.....vind wel spannend
Nooky wat spannend! Waarom haal je niet even een clear blue digitale test? Dan heb je direct duidelijkheid..
Ik zie ook een heel licht streepje, dus.....blijft spannend! Het ging geloof ik niet om de medicatie, maar om de eiwitten van de ontsteking in je urine. Ik zit te googlen, maar de een zegt dat het wel van invloed is en de ander zegt van niet. Nu heb ik wel iets gevonden en dat is het antwoord van een gynaecoloog. Deze zegt geen invloed, dus .