nod 16-31 okt, andere gesloten?

Discussie in 'NOD forum' gestart door september08, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Deesje.....idd echt balen! Je wilt het zo graag....en heb nog steeds hoge temp. Is dat erg?

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Nee, niet erg volgens mij. Als je ongi komt, dan daalt ie juist. Is misschien dus wel een posi teken! Wie weet testen wij gewoon wel laat positief ;)

3. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laten we het hopen dat we positief testen. Wel spannend hoor!

4. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Banner lukt niet:(

5. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Ik hoop het ook!! Want die onzekerheid, daar word ik ook gek van!!!

6. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Had je trouwens al een regelmatige cyclus, of niet? Dit is voor mij mijn eerste cyclus na het stoppen van de pil, dus ik ging uit van 28 dagen. Maar kan ook makkelijk langer wezen natuurlijk (bij mijn eerste zw-schap schommelde het tussen 28 en 32).

7. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Whahahaha :D als je het zo leest wel... haha
    Maar het was geen happy end, tenminste mssn na de de behandeling thuis met mijn man haha!;)

8. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
  9. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    hahaha, geweldig plaatje gewoon!!!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Birthe gefeliciteerd!!! :D

11. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 23 sept mijn Implanon laten verwijderen na 3 jaar, eigenlijk moest ie er al half juli eruit....bang voor naalden....maar heb pas laatse anderhalf jaar regelmatige cycles van 29 dagen. Mijn menstruatie is niet weggebleven tijdens de Implanon. Volgens de berekening had ik 3 oktober mijn eisprong, 6 dagen later had ik roze/bruin slijm bij afvegen(innesteling?). Ik moet ontzettend veel plassen, ontzettend moe, lichte hoofdpijn, plopjes in mijn buik, last van mijn darmen( dan weer diarree en dan weer heel moeilijk), grieperig gevoel en sinds gisteren misselijk, vooral vanochtend, af en toe duizelig en merk dat mijn temp hoger is dan normaal. Zijn toch wel de bekende symptomen dacht ik...................maar je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden.......zou het toch ontpillen zijn? Heb wel op internet gezocht over ontpillen na Implanon, maar heel weinig over gevonden. Maar wel dat je gelijk vruchtbaar ben na verwijderen......en zo blijven we ons maar gek maken.

Hoe voel jij je verder?

12. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Ik ken ook geen ervaringen met Implanon eigenlijk. Ik heb deze pil nu ongeveer een jaartje geslikt, voordat ik mijn dochtertje kreeg had ik hem 13 jaar geslikt! Toen ben ik gestopt, heb 2 maanden mijn lichaam laten ontpillen zeg maar en we zijn er toen voor gegaan. Toen was ik in ronde 5 zwanger (iedere ronde natuurlijk een teleurstelling dat het niet raak was!).
    Nu ben ik dus 16 september gestopt, en werd ik 18 september gewoon ongi (net als anders). Ik was nu gewoon uitgegaan van 28 dagen, maar het wordt dus langer.
    Ik heb nu eigenlijk dezelfde symptomen als jou, maar voornamelijk heb ik nu veel last van een zeurende onderbuik. Dan weer steekjes, dan weer krampjes, dan weer zeurend gevoel, pffff. Ook ietwat meer gevoelige borsten. Ben ook heeeeeeeeeel verstrooid, ik vergeet echt alles de laatste week.
    Maar helaas, de test was vanmorgen toch echt megawit :( Gisterenmiddag met predictor getest, toen kwam er een vaag streepje, na 5 minuten dan, maar voor de 30 minuten die ze voorschrijven. Dus weet het ook allemaal niet meer. Mijn man vraagt nu ook iedere keer: en al ongi?! NEEEEEEEEEEEEEEEE! Wast maar waar, OF zwanger! Maar niet dit ertussenin hoor!!
    Wanneer ben jij weer van plan om te gaan testen?

13. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elke dag!? Ik wil gewoon die zekerheid. Bij mijn 1e zw-schap ben ik tijdens mijn pil zwanger geworden(was een beetje slordig met innemen, vandaar de implanon na bv) en dus er helemaal niet mee bezig om zwanger te worden. Dus de beginsypmtomen zou ik niet meer weten. Het enige wat ik weet is dat ik erg moe was voordat ik wist dat ik zwanger was. Dus dit is helemaal nieuw voor me, ook al ga ik voor mijn 2e. Ik heb vanochtend met Predictor getest, nu hoor ik daar niet zulke goede verhalen over. Wel over de KV 2v5.....

14. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland

Waar heb je dat laten doen???? Wil ik ook heen!!

15. robien

robien Lid

9 apr 2010
    39
    0
    0
    NULL
    in een flat
    vrijdag getest= witter dan wit,en bleef wit.
    ik heb vanochtend weer getest,en hij was wit,maar..
    (nod ergens tussen 16-19 okt.)
    vanmiddag om 14:30 uur was ik op de badkamer,zie de test liggen,en met een beetje turen zag ik vaaag een 2e lichte streep.
    manlief gevraagd ook te kijken,die zag het ook.
    Wat moet ik hier van denken?

16. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL

Het moet in je bijsluiter staan tot hoeveel tijd je na de test het resultaat kan aflezen.........

17. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    hahaha! Dat zou ik ook wel willen, maar denk dat ik dan toch wordt teleurgesteld. Weet ook niet, ik ga nu pas di weer testen, mocht ik niet ongi zijn geworden. Morgen heb ik toch geen tijd, moet ik werken en dan ist 's ochtends altijd zo'n gevlieg.
    Oh, dus door de pil heen? Ja, dat kan ook natuurlijk ...
    Hoe oud is je kindje nu dan? Mijn dochtertje is nu 20 maanden.
    Ik had dus gister ook met Predictor getest, ik wist ook niet van die negatieve verhalen. Hij werd dus later posi (na 10 min), maar dat geloof ik dan ook niet hoor. Ik heb daarna nog een test van het huismerk van de drogist hier gekocht, die was dus negatief vanmorgen.
    Ik hoor ook idd goeie verhalen over die van KV, ik kan die pas dinsdag halen, maar ben ik wel van plan eigenlijk. Heb er nu nog 1tje van Predictor liggen (had een duo-pack), die maak ik dan di-ochtend wel op.

18. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Robien, je moet idd ff de bijsluiter lezen. Daarom twijfel ik ook over die van Predictor, daar stond bij dat ondanx je niet binnen de 5 min een streep zag maar wel binnen 30 minuten hij nog betrouwbaar was. Ik kreeg dus een streep later dan de 5 min!? Maar vanmorgen was een andere negatief.
    Ik zou er gewoon nog eentje doen, morgen ofzo??

19. robien

robien Lid

9 apr 2010
    39
    0
    0
    NULL
    in een flat
    ik probeer nu maar te wachten op mijn menstruatie..en anders kan ik midden van de week nog eens testen!
    bah bah bah..lang leve de onzekerheid!brrrr

20. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochterje is afgelopen juni 3 geworden.....heerlijk meisje! Wel vreemd van je Predictor test.......
    Ik ben namelijk vrij t/m donderdag.....dus elke dag die verleiding om een test te kopen. Maar had begrepen dat het beter is om dan 2 dagen te wachten........hahaha of ik me daar aan kan houden.

Deel Deze Pagina