zo zien ze der beide uit...me camera is klote dus ben hard bezig om te kijken of ik de beide testen goed op foto krijg
De één zegt dat cb meer hcg nodig is en de ander minder Dus tja wat moet je dan geloven? Ik heb toen geen cb gedaan want was 5 dagen overtijd Dan ding gaat niet verder dan 3 weken + 2 weken
Licht streepje, maar hij staat er toch echt. En je bent ook al een paar dagen over tijd... Raar hoor. Hopelijk vanmiddag bij de ha meer duidelijkheid!
uhu idd snapje dat maakt me dus zo gek hij staat eer wel...maja vanmiddag meer duidelijkheid hoop ik..
hey meiden, ik kom van de week wel ff lezen wie er wel op roze mag. iig gefeliciteerd voor de roze dames. Tis echt ff te veel nu om te lezen. Balen is nogal zacht uitgedrukt. We gaan nu ronde 25 in en zit echt ff helemaal stuk nu.... Sorry
nou lieve dames mocht eerder naar de dokter die zei dat zwanger ben kom ik thuis begin spontaan te bloeden....dus was geen plakbeeb....denk ik...ik moest wel bloed laten prikken
@Stitchy, dikke knuf meid! Sterkte ermee ... @Nooky, ik zie ook een streepje hoor! En wat balen dan, toch die onzekerheid? Goed dat je ff langs de HA gaat, hopelijk kan hij wat meer duidelijkheid verschaffen. Succes strax! @Roosje, en, nog een test gekocht??? Al gedaan ook??
Deesje ik ben geweest...die zei dat ik zwanger was ook moet nog ff bloed laten prikken maar kom net thuis en begin spontaan te bloeden
en ik weet niet wat te doen.... moet ik nu toch nog bloed prikken of afwachten het is niet rood bloed het is rozzige achtig
@Nooky, wat vervelend zeg.En nu? Is het een ongi of moet je bloedprikken afwachten? @Deesje....Nee nog niet gedaan! Ga zo naar de winkel toe....