dank je...voor deze wens heb ik alles over...maar mijn geduld raakt echt op... in Dec kunnen we weer een afspraak maken met de gyn...maar duurt nog zo lang...ik denk dat ik eerder probeer afspraak te maken... 3 jaar is te lang... 1 ding is zeker...ik kan zwanger worden...maar aangezien ik haast geen eisprong heb moet er een oplossing gezocht worden...en is het dus een raadsel wanneer me ei komt... ik ben afgelopen April zwanger geraakt...maar bleef helaas niet zitten... ik hoop dat ik eerder naar de gyn mag dan pas in Dec...
Ik vind het heel dapper van je dat je zo positief blijft en natuurlijk heb je af en toe een dip! Ennuh, denk maar zo, er zijn uiteindelijk echt maar heel, heel erg weinig stellen met vruchtbaarheidsgedoe bij wie het ook echt niet lukt. De kans is groot dat jullie weliswaar via de MMM zwanger worden, maar wat zou dat, het belangrijkste is je straks ook zo'n frummel in je armen hebt. In januari beginnen jullie met IUI toch? Zul je zien dat het dan in 1 keer raak is!
@ Birthe en Judith, wat goed zeg. Gefeliciteerd! @ Stitchy super naar om te lezen dat je er even doorheen zit, het is ook niet niets 25 rondes. Sterkte! @Nooky, lekker verwarrend allemaal balen dat het toch niet zo mocht zijn @ BB10, sterkte! @ Reallove, heb je al meer duidelijkheid? Zet de bloeding door, ik hoop van niet. Ik had nog een over de datum digitale CB test liggen, dus dacht vanochtend ineens die ga ik doen. Hij moest er best lang over nadenken en uiteindelijk stond er niet zwanger. Maar, er zijn wel duidelijk 2 streepjes te zien dus dat is wel heel verwarrend. Alhoewel ik eerst had bedacht om in het weekend pas te gaan testen denk ik nu dat ik straks toch maar even naar het Kruidvat of zo ga, want ben nu wel nieuwsgierig aan het worden....
Haaij lieverds hier gaat alles wel weer..bloed nog wel inmiddels is het helder rood bloed dus ga me banner verandere naar het feit dat ik gewoon ongie ben geworden...morgen of over morgen dokter bellen voor de bloed uitslag...maar voor mijn gevoel is het gewoon een nieuwe ronde geworden
@ananas: we gaan hier gewoon vrolijk verder, gisteravond flink misselijk, nog een week! @citta: jij hebt net zo een mooie cyclus als ik, waarom doe je dan geen bloedtest?
Overmorgen (donderdag), maar heb nog niet een heel regelmatige cyclus gehad. Vier maanden gestopt met pil en daarna 29, 29, 34 en 28. Voor pil altijd heeeeeeeel regelmatig, dus ben nu maar gewoon uit gegaan van 28. Had helemaal geen kwaaltjes, maar wel gevoel dat 't wel eens raak zou kunnen zijn, maar ach, pas eerste ronde.
de 27e, dit is ronde 5, een aantal geleden ons meisje verloren, dus ik heb een beetje haast met zwanger worden...
Net de kv test gehaald en gedaan en hierbij is ook een 2e streep weliswaar licht maar wel zonder turen zichtbaar. Het lijkt er dus op dat het raak is, wat ik deze ronde eigenlijk niet verwacht had. Ik voel ook helemaal niets terwijl ik het bij mijn vorige zwangerschap al ruim voor NOD wist omdat mijn lichaam toen van alles aangaf. Dus ik durf nog niet heel erg blij te zijn, eerst kijken of het bij een volgende test later deze week nog overtuigender wordt.
@Nicky73, wat vreselijk zeg ... dikke knuf! Hoop dat je snel zwanger mag zijn van een nieuw wondertje! @Bloesem, een streep is een streep hoor!! @Nooky, balen, de ongi nu toch nog echt doorgezet. Op naar de volgende ronde dan maar ... Hier ook echt mega-ongi zeg, jeetje! Hoop dat het ook snel weer voorbij is, kunnen we weer aan de slag, hihi.
Dit is ronde 1 voor beeb #2 Maar bij onze boy duurde het 33 rondes Ik hoop echt dat dat niet weer het geval zal zijn
bloesem: gefeliciteerd!! nicky: wat erg zeg, wat een verdriet moeten jullie gehad hebben. Hopelijk is het snel raak. nooky: balen zeg, dat zijn de nadelen van zo vroeg testen... dan maak je je blij door zo'n klein streepje... als je niet getest had dan had je het waarschijnlijk niet eens geweten. maar het maakt het nu extra zwaar voor je. succes de volgende ronde meis.