@whitesaber: jeetje, zo lang, mag ik vragen of dat ook een oorzaak had? @ birthe: dankje. Zie dat je net zwanger bent, gefeliciteerd! Wat waren jouw sympthomen na je eisprong?
Ze konden niks vinden HSG hier zaadonderzoek daar Niks gevonden Ze wouden in april 2009 beginnen met iui En gelukkig in feb 2009 spontaan zwanger geraakt Denk zelf nu dat het temaken heeft met de allergie die ik heb Ben allergisch voor hubbie zijn zaad namelijk... Na de HSG toen alles schoongespoelt was werd ik zwanger Heeft allemaal met elkaar temaken
Jeetje, wat een verhaal! Wie zegt ook alweer dat zwanger raken zo vanzelfsprekend is he? Wat fijn dat het toch voor jullie gelukt is. Ik hoop dat je nu niet zo lang hoeft te wachten!
nou zwaar val wel mee heb er vrede mee hor ik heb zoiets van nieuwe ronde nieuwe kansen... en hubbie ook..en als het zo had mogen zijn dan was het blijven zitten etc dus tja meschien dat me lichaam nu gewoon der klaar voor is dat het een teken was....
@Whitesaber: Ga je nu eerder om een HSG vragen dan? @Nicky: Heftig, kan me voorstellen dat je nu extra graag en snel wilt. Hier onderrugpijn weer weg. *zucht* Ik let een beetje teveel op wat er met m'n lijf gebeurt nu.
Hé vgg, misschien wel een goed teken, ik hoop voor je dat het niet doorzet. Ja, was behoorlijk heftig; heb altijd gehoord dat het ergste wat je kan overkomen is je kindje verliezen, dit is echt zo! Maar we zitten niet bij de pakken neer, heb al een kindje, dus we gaan gewoon door.
@Nicky: Wat erg zeg....maar wat ontzettend dapper dat je toch positief blijft. Hoop snel op een klein wondertje voor je.... @Nooky: Jammer dat het nu zo doorzet, maar zoals je zei nieuwe ronde nieuwe kansen.
Hallo meiden! Er moet me toch even iets van het hart.....Ik vind het best allemaal verwarrend....Je leest goed nieuws maar ook slecht nieuws. Soms weet ik niet hoe ik er op moet reageren en dan vooral op slecht nieuws. Ik zit pas officieel in mijn 1e ronde, en ik word al gek van al die onzekerheden. Laat na gaan voor jullie die al zolang hopen op een wondertje. Ik neem mijn petje af voor jullie dat jullie toch positief blijven. Dus meiden....een hele dikke knuffel!!! En voor de meiden die zwanger zijn....Gefeliciteerd!
Ik meld me af hier. Rood gespot 1 dag overtijd helaas maar vol goede moed door naar de volgende ronde! Meiden succes nog deze maand!
ZEG.. BB.. dat hadden we niet afgesproken??? Heel errug K*T...dikke knuf meid.. ik duim weer verder voor de volgende ronde... Nooky.. meid dikke knuffel.....
hier nog geen duidelijkheid.. vanmorgen weer positief, maar t verschil was maar minimaal.. dus ik wacht netjes tot donderdag (nod)...we zullen t wel beleven.. kan er toch niets aan doen..
hallo dames nou ik hoef niet te wachten tot het weekend om nog een test te doen want vanmorgen ben ik ongi geworden dus hup naar de volgende ronde weer liefs Citta
succes in de volgende ronde meiden.. meer slecht nieuws dan goed nieuws hier had op veel meer roze gehoopt!! maar zoals al eerder is gezegd; jullie moeten zwanger 2010 uit!
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 18 okt - Ayse - ronde 6 - 2e kindje 18 okt - Deesje 80 - ronde 1 - 2e kindje 19 okt - Robien - ronde 3 - 2e kindje 20 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 20 okt - Bloesem - 3e ronde - 2e kindje 20 okt - Charissa85- 1e ronde - 2e kindje 20 okt - Roxie Hart - 2e ronde - 1e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 21 okt - MICH18 - ronde 1 - 1e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 22 okt - Alice1974 - ronde 1 - 1e kindje 22 okt - Mieni - ronde 2 - 4e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - Moon77 - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - anne85 - ronde 1 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje 31 okt - September08 - ronde 3 - 2e kindje @Bloesem gefeliciteerd! Zet je jezelf nog ff op roze?
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 18 okt - Ayse - ronde 6 - 2e kindje 18 okt - Deesje 80 - ronde 1 - 2e kindje 19 okt - Robien - ronde 3 - 2e kindje 20 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 20 okt - Bloesem - 3e ronde - 2e kindje 20 okt - Charissa85- 1e ronde - 2e kindje 20 okt - Roxie Hart - 2e ronde - 1e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 21 okt - MICH18 - ronde 1 - 1e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 22 okt - Alice1974 - ronde 1 - 1e kindje 22 okt - Mieni - ronde 2 - 4e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - Moon77 - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - anne85 - ronde 1 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje 31 okt - September08 - ronde 3 - 2e kindje 27 okt - Nicky1973 - ronde 5 - 3e kindje Wel de quote weghalen als je de lijst copieert anders kunnen we hem niet meer quoten dan verdwijnt de lijst
Omdat Bloesem positief testte dacht ik ook "kom gooi er nog een testje tegen aan". Helaas, de cb zegt "niet zwanger" .