hey nicky het was eigenlijk een antwoord voor de mensen die niet wisten waarom ze pijn in hun onderrug hadden haha maar ik heb er ook last van hoor. ook nog van heel wat andere dingetjes haha. ik heb denk ik ook echt een innesteling gevoelt maar jah moeten we maar ff afwachten spannend voor jou ook he tklinkt erg als zwanger! ik hou jou ook ff in de gaten we moeten ogneveer tegelijk testen hihi. wat is een 4dpo? ik ben niet zo bekend met alle afkortingen nog haha
Haha, wat een stelletje zijn wij, sorry. dpo betekent days past ovulation, dus 4 dagen na je ei. Lig helemaal dubbel hiero!
Ik heb niets van de innesteling gevoeld, bij mijn vorige zwschap ook niet trouwens. Zal inderdaad wel behoorlijk per vrouw verschillen. Wat ik wel had en nu nog steeds heb is op nod last van krampjes, lijkt erg op ongikrampen dus dat vind ik wel een beetje spannend, maar schijnt normaal te zijn.
Ach dag 20 is eigenlijk nog niets, vergeleken 8 maanden onig loos en met een cyclus van 52!!! En daarbij geen duidelijk ei kunnen opsporen. Ik denk wel vaak die meiden maar zeuren als het na 2 maanden met een prachtige cyclus van 28... Maar weet ook wel weer dat het niet uitmaakt, als de wens er is, is elke maand of voor mij ronde te lang... Zit wel te dubben of ik morgen de huisarts zal bellen. Met name dat ik dus geen ei heb gevonden afgelopen 4 maanden met ovu.testen en tempen.. Nou weer lekker egobericht. Wie test er binnenkort?
Goede avond dames, Vanavond wat rozig bloed bij het afvegen.. En een beetje ongesteldheidskrampjes. Donderdag mijn Nod. Zou de menstruatie eraan komen? Of late innesteling?? Voor de dames die lekker in hun bedje duiken! Slaaaplekker!
Ze zeggen innesteling tussen de 5 en 10 dagen na je ei, dus ik vrees.... Maar je weet nooit, zolang er geen bloed is..
Ik voel me ook wel ees schuldig hoor als ik zeur dat wachten zo lang duurt. Ik mag helemaal niet mopperen. Ik kan me voorstellen dat je met een ronde van 52 dagen af en toe moedeloos word. Kop op meid. Zet'm op.
Hi meiden, Even kort vraagje voordat ik m'n bedje op zoek. Zijn er meer meiden die ineens overal trek in hebben en de hele dag door kunnen eten? Voel me verder ook opgeblazen en heb nog steeds een strak gevoel in m'n onderbuik...meer meiden met deze 'klachten'?
ja maar als ik dan iets eet, chips, brood maakt niet uit wat...hoef ik niet meer door de misselijkheid..
Helaas, ongesteld geworden. Maar was natuurlijk te mooi om waar te zijn als het nu al raak was geweest. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Voor alle meiden die deze week moeten testen: veel succes! Ik duim voor jullie!
Voor de meiden die ongi zijn geworden BALEN! Vol goeie moed naar de volgende ronde ... Voor de nog in onzekerheid verkerende dames, SUCCES!! Er is deze maand nog niet veel roze, hopelijk komen jullie daar nu wel bij hoor!!
whitesaber: ik heb gestemd! over het voelen van de innetseling, en de bloeding, dat zijn maar zo weinig vrouwen die dat voelen en een eventuele bloeding opmerken. Maar zo maken jullie het natuurlijk wel erg spannend allemaal! naliey; nog geen bloedverlies?