Morgen mijn NOD, mijn vriendin die vandaag haar NOD heeft belde me vanmorgen met het nieuws dat zij zwanger is! Ik ben zo blij voor haar, na haar miskraam in juni was het haar ook wel gegund! Het zou natuurlijk leuk zijn als we samen zwanger zijn en uitgeteld zijn, maar ga er deze maand niet vanuit. Ik ben wel moe en heb gevoelige borsten, maar ja wie heeft dat niet elke maand als je ongesteld wordt. Dat zegt natuurlijk helemaal niets. Ik duim natuurlijk dat het raak is, maar we zijn nog zo kort bezig dat ik er niet vanuit ga!
thx birthe.. lief... Vanmorgen was mijn temp 36.5 ipv 36. 36.3 dus dacht ik misschien toch een ei? Ondanks mijn ovutesten niets aangeven. Dus weer een reden om niet te bellen. Maar als hij morgen en vrijdag niet stijgt, maar misschien door mijn verkoudheid wat hoog was. Ga ik vrijdag echt bellen... Zo kan ik wel jaren wachten op een ei...
Mienie, dat zou perfect zijn! Mijn vriendin is maandag ongi geworden, we wachten numijn ongi af. Ik zie in je handtekening staan dat je een kindje bent verloren, net als ons, zij had een chromosoomafwijking. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!
ik had vanochtend bij tanden poetsen bloeden tandvlees, klein beetje (dit heb ik dus nooit) verder vet duizelig en krampen in buik bijna nihil. dit was het. en natuurlijk zenuwen
kan het me niet voorstellen dat het een teken is, mr over 5 dagen weten we meer....hoop het wel natuurlijk mr is pas 1e ronde dus..
geen idee hoe dat voelt haha dus nee denk het niet of misschien ook wel, wat krampen alsof je ongi moet worden meer aan de linker kant... dat is het nu alleen dus heel duizelig en af en toe buikkrampen (dat je denk ik word het nu.. haha mr nu is al een week)
Kan ook pms zijn, maar kan ook zwangerschap zijn. Ik test nooit vijf dagen van te voren, ik wacht altijd tot nod of een dag ervoor. Sommigen testen vroeg positief, maar soms is die postief en rond nod negatief en dan is er toch wat misgegaan, dus hoe moeilijk het ook is (voor mij ook ) wachten tot nod. Als je dat vol kan houden, haha.
nou als ik jullie was zou ik pas testen als je ver overtijd ben..... ik had een licht posi test in handen en afspraak gemaakt bij de dokter moest bloed laten prikken werd toen ik thuis was ongie dus pas testen als je week over tijd ben ofzo...om tegen vallers te verkomen....
Hallo, mijn NOD was gisteren, vanmorgen een test gedaan, negatief helaas. Nog niet echte ongesteldheidskrampen, meer wat irritatie in de buik. Ben benieuwd of ik vandaag ongesteld word. Ik hoop het niet natuurlijk. Bij elke irritatie of steek ben ik bang dat het doorzet. Als ik gewoon een positieve test had gehad, had ik nu niet zo in de stress gezeten haha.
Ook hier was de test die ik zojuist heb gedaan helaas NEGATIEF. Mssn is het nog te vroeg om te testen, mijn NOD is morgen, maar kan ook zaterdag zijn. Maar denk dat ik ongi ga worden!
@anne bloedend tandvlees is idd een zwangerschap verschijnsel @nicky jah ik probeer zoveel mogelijk er niet aan te denken, aleen mn lichaam herinnert er me steeds aan en dan is t toch steeds van, zou t echt? of hou ik mezelf voor de gek hahaha pfffff