nod 16-31 okt, andere gesloten?

Discussie in 'NOD forum' gestart door september08, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mijn NOD was dus gisteren, ik heb maandag ook al getest haha. Ik dacht; je weet maar nooit! Nu heb ik ook het idee dat mijn eisprong iets later was dan de ge-eikte 14 dagen, dus dan kan ik waarschijnlijk ook pas later positief testen. Ik probeer het morgenvroeg gewoon weer!

2. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    #622 Mieni, 20 okt 2010
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
    Ik heb ook geregeld last van bloedend tandvlees, ben helaas niet zwanger. Dus het hoeft niet perse een zwangerschapsverschijnsel te zijn, maar ik hoop het natuurlijk wel voor je!

3. malibu

malibu Lid

19 okt 2010
    40
    0
    0
    kantoorjuf
    hilversum
    oeps,verkeerde maand nod..op zoek naar nov.

4. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hier ook ananas! Ik moet de komende week maar flink wat afleiding zoeken.8)

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Zwangerschapsdementie?:D

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Balen Lolly!! Maar ben je al ongi geworden dat je dag 1 hebt op de banner? Anders denk ik, zonder bloed is er nog steeds kans. Later ei of langere lf?!
    Verder alle andere testen, balen met al die negatieve testen... Maar ook dat kan nog anders worden he?! Wat een spanning levert dat op he?!
    Was bij mijn 1e zo en nu weer t zelfde, houdt niet op...
    Ik wilde vrijdag naar de huisarts, maar nu lijkt het of ik een bijna positieve ovutest heb?! Wordt gek... Als die donkerder wordt, wacht ik toch maar even om te kijken of ik nu wel 2 weken later ongi wordt. Anders doet de huisarts vast ook niets.. dus nog steeds in de wacht op een eitje...

7. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Heweej whitesaber kom jij uit friesland?

8. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0

een ovulatietest reageert ook op hcg dus wie weet....

9. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Jup fryslan boppe whaha

10. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Coool ik ben half Fries

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoe is het hier?
    Hier posi tst! ik ben zwangerrr

12. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    truus Gefeliciteert:D

13. anne85

anne85 Niet meer actief

gefeliciteerd, :)

14. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    birthe, ik zit pas op dag 20 dus zwangerschap zal niet...
    Heb net ook zitten vergelijken en nu de test is opgedroogd, lijkt net of alle testen die smiddags zijn gedaan op elkaar lijken en savonds zijn gedaan stuk lichter zijn... Op mijn werk kan ik helaas niet in de middag testen, dus ma di en do test ik meteen uit mijn werk om 18.00. Dus dan heeft die test toch geen goede hoop... Maarja blijf maar gewoon klussen, 3x in de week heeft 80% kans, dus daar ga ik maar voor... en anders toch maar naar de h.arts vrijdag...
    Blijf jullie testen wel volgen hoor! Nog weinig echt rood, dus kan nog veel roze komen!!

15. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat is het toch spannend he! Ik hoop echt dat er veel positieve zwangerschapstesten zullen komen binnenkort!
    Mijn vriend en ik gaan meedoen met een een of ander medisch onderzoek, want bij ons is 'alles' goed maar nog nooit zwanger. We gaan een lootje trekken, met 1/3 kans op IUI, 1/3 kans op IVF met natuurlijke cyclus (mijn gewone eitje) en 1/3 kans op IVF met veel gerijpte eitjes door hormomen. En bij beide IVFen wordt er maar 1 eitje teruggeplaatst om meerlingen te beperken. Ik heb het vanochtend allemaal gehoord, vind het spannend. Mijn vriend is waarschijnlijk op mijn eerst volgende eisprong op zakenreis :(((( grrr!!! Dus dan wordt het december... Heeft iemand ervaring met 1 van deze behandelingen?

16. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Hoi September,

Ik gebruik Clear Bleu digitale ovutesten, die bevallen mij goed. Zijn wel duur maar geeft wel duidelijkheid. Andere testen zijn vaag en onduidelijk vind ik en geeft mij daardoor onrust.

17. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ja die zou ik ook wel willen. Maar bij een onregelmatige cyclus is dat niet te betalen... Heb er wel 100 verbruikt afgelopen maanden en pas 1x ongesteld geweest...
    Maar spannend zeg... lijkt me ook erg rot voor je dat het zover moet komen. Maar je hebt nu wel 3kansen op verschillende manieren, spannend!!! Hopelijk valt je eerste eitje net goed voor je man.... net iets eerder of later...
    Hihi, zie het hier al voor me:
    Liefje, nog ff lozen voor je weggaat. En dan hai, ben je er weer? Kom nu meteen het bed in!!! hahaha...
    Zo gaat het bij jullie ook toch?!helemaal gefocused op een eitje???!

18. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Ja haha, zo ging het wel eens, dat ik echt gewoon zijn zaad nodig had, haha. Is niet altijd even goed voor spannende en spontane seks... Vanaf dec gaan we dus via ziekenhuis zwanger worden, dan moet ie in zo'n kamertje zelf 'produceren', we balen echt dat het nu nog meer op zo'n plastische manier allemaal moet.
    Lastig voor je, September, dat je zoveel testen nodig hebt!

19. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Afgelopen zondag zou mijn ongi dag wezen....Vanochtend weer een test gedaan, het eerste waar je aan denkt als je wakker wordt:D!
    Heb met TP 2v5 getest...pas na 5 min aflezen. Is hij negatief dan is hij negatief....even vertaald in mijn eigen taal wat in de bijsluiter staat. Toch wacht je altijd nog even. Wij ook.....2 min, nog steeds negatief. Omdat ik al zo nieuwsgierig ben, nou ja eerder ongeduldig:D, wou ik wel eens zien hoe zo'n test er van binnenuit ziet:):)...Ik gedaan en daarna lekker douche, komt mijn vriend ineens naar boven, de test had 2 streepjes:(. Na ongeveer 18 min. Komt het doordat ik hem opengemaakt heb?:) Je leest wel eens streep is een streep....Om half 1 heb ik nog maar een test gedaan van P vroege test.......Negatief.

20. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Hoi Roosje,

Ik begrijp je hoop op een geldige positieve uitslag. Balen dat die tweede test negatief is! Ik zou als ik jou was zaterdagochtend weer testen. Dan heb je hopelijk zoveel zwangerschapshormonen dat de test binnen de tijd twee streepjes laat zien! Jullie zijn wel heel dichtbij he, spannend! Ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina