@Blondi: Helaas hier regelmatig aardig wat krampen in de darmen, dus vandaar dat ik krampen van een eisprong misschien wel voel, maar niet herken tussen andere krampen door. @Whitesaber: Ik weet niet of er gemeentes zijn waar je op zondag kunt trouwen. Toevallig vandaag nog wel over gehad met m'n man, omdat er natuurlijk ook veel mensen op 9-9-9 zijn getrouwd enzo... @Lolly: Hier helaas wel puistjes. Waren jullie de eerste ronde(s) (of misschien nog steeds) ook zo ongeduldig? Ik wil gewoon dat het al m'n NOD is, dan weet ik tenminste wat het nou is. Of het nou goed is of niet (hoop natuurlijk van wel), maar ik WIL HET GEWOON WETEN!!!
Nee helemaal geen last van NOT!!! In sommige gemeentes kon je op 10-10-10 wel trouwen omdat het een speciale dag is.
Goeie morgen girls.... Hier is de hoop vervlogen Was vorige week heel de week misselijk. Nu nog maar sta ook aan de diarree en verkouden en hoofdpijn. Gewoon een griepje dus :x Uhhh.... ongeduldig? dat verandert niet hoor, sterker nog dat wordt elke ronde alleen maar erger Succes dames, hoop dat er veel positieve testjes komen hier!!!!
Hoi Dames! ik heb misschien vandaag mijn eisprong! mhm spannend we hebben goed geklust en vanavond weer hoop ik!
Hallo dames, Jeetje wat hebben jullie veel gekletst! Dat wordt heel wat terug lezen. Hebben jullie een goed weekend gehad? Ik heb zaterdag een vrijgezellenfeest gehad. Erg geslaagd! Gister de hele dag bij moeten komen . Straks weer aan de bak, slaapdienst in. Maar even wat anders.. Mijn vriend en ik hebben vannacht 'geklust' en ik voelde vannochtend een soort steken rechts onderin m'n buik. Zou dit mij ei kunnen zijn? Het is pas dag 11 in mijn cyclus... Liefs Mij
Mezelf ff bijgevoegd.. 16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 28 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje
Dat zou volgens mij best kunnen, maar t kan wel meer zijn..... je eitje hoeft niet persé 14 dgn voor of na je ongi te zijn. Als t wel zo was, heb je ieder geval goed geklust
Als mijn lichaam doet wat ik denk dat ie doet mag ik ook meedoen in dit topic!! 16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 28 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje Erg spannend! Ik voel allerlei dingen onder in mijn buik, eisprong misschien?
wij hebben een dochter van 2 jaar. vindt het deze keer zeker niet minder spannend,ben weer net zo ongeduldig als de vorige keer.
nou geduldig afwachten dus ... en lekker blijven 'klussen' hihi. Inmiddels dienen zich hoofdpijn, pijn in mijn buik en misselijkheid zich ook aan...
geweldig die misselijkheid! heb vanaht een emmertje naast mijn bed gezet, maar gelukkig niet nodig gehad. ondanks de vele symptomen,blijf ik er nog afwachtend onder, wil me niet blij maken,en dan teleurstellingen verwerken!
Ja ben erg ook erg blij mee :x Ach ja hoort er bij. Misschien wel klachten van het ontpillen nog?! Ik ben eigenlijk nooit misselijk, behalve als ik buikgriep of iets heb. Dus misschien is het dat ook wel... afwachten Lastig als je je lichaam/cyclus nog niet zo goed kent.
Ik ben helemaal in de war van die server break-down op ZP, weet nu niet meer waar ik me aan wil sluiten, dus maar even bij allebei. Heb wel een voorkeur voor de halve maand opzet. Hoe dan ook, even een cut&paste vanaf die andere NOD topic, wil ook hier even mijn verhaaltje kwijt van de afgelopen week... Hi allen, mezelf voor de vorm op de 18de gezet... voor de vorm, wat hoewel ik vorige week een knaller van een ovutest had, is mijn temp NIET omhoog gegaan. En geen tempshift, betekent geen progesteron, betekent geen eisprong helaas. Ga nu toch maar 's naar de gyn denk ik, ben nl een beetje hypochondrisch (haha) en haal me de meest verschrikkelijke dingen in mijn hoofd: PCOS, vervroegde overgang, hersentumor.. dat soort dingen. Bovendien zijn we nu al bijna een jaar bezig en begint mijn geduld ook barstjes te vertonen. Wat is hier trouwens gebeurd????? Was een weekje op vakantie, kom terug en alle topics weg, serverproblemen bij ZP? Is alles nu weer op orde hier? Liefs Juud
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 28 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje
Juud mijn gyn zegt dat die temp niets wil zeggen. Alleen mensen die heel constant zijn kunnen er pijl op trekken. Maar volgens hem kan je temp je ook heel erg voor de gek houden. Bijv wel een tempstijging maar geen ei en geen tempstijging wel een ei, dus geef de moed nog niet op. Tempraturen is een goede indicatie maar geen volmaakte waarheid.
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 28 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje Zo, even het lijstje aangepast, want lievebeeb was eraf gevallen en tesske staat er nu ook bij op. Hier mezelf lichtelijk gek aan het maken (en ik had me nog zo voorgenomen dat niet te doen!). Weekend weinig geslapen, dus voelde me zaterdag en zondag daardoor niet zo lekker. Vandaag nu ook nog licht weeïg gevoel gehad vanochtend en met kleine hapjes brood ging dat over... Zou het zou het zou het??? *gaat er nu heel hard niet aan denken*
Hi BB10, thanks voor je opbeurende woorden, lief! Ik vind het wel gek dat je gyn dat zegt, ik begreep altijd dat een tempverhoging na je ei het enige onomstotelijke bewijs is dat je een eisprong hebt gehad, dit ivm de temp stijgende eigenschap van progesteron en progesteron wordt aangemaakt door het gele lichaam en het gele lichaam alleen ontstaat na een eisprong (sorry, heb biologie gestudeerd, dus weet er wel het een en ander van, maar ben geen gyneacoloog uiteraard). Je kan dus weldegelijk een posi LH test hebben, maar dat er die cyclus geen follikel goed gerijpt is en er dus geen eitje plopt zeg maar, je LH blijft dan nog nagalmen ofzo... Leipe loetje hier (ik dus hihi) heeft zelfs een zwangerschapstest gedaan gisteren, omdat mijn ovutesten toch een soort van positief blijven, al een week. Had de maanden hiervoor wel een mooie temp curve, dus ben helemaal in de war. Test was uiteraard omowit. Snap er dus geen snars meer van, maar zal moed houden! op naar roze deze maand! Vooral jij BB10, jouw geduld mag nou wel eens beloond worden! Hebben ze bij jullie helemaal geen indicatie waar het aan ligt dat je niet zwanger raakt?
@juud; Welkom terug!! Ik begon je al bijna te missen De server is een beetje van slag geweest ja, dus vanaf 4 september was alles gewist (incl. mijn profiel). Maar ik durf je niet te zeggen of je wel/geen ei hebt gehad, de gyn kan daar meer over zeggen. Wanneer wil je afspraak maken?
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 28 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje