@nicky jah het gaat supersnel hier hahaha yoga is ook niks voor mij hoor ik moet dinsdag wanneer moet jij??? gelukkig is het wel weer weekenddd!!!
zooo....dr zijn veel meiden overtijd zeg ! spannend ! ik heb net nieuwe testen gekocht !!!!! (ze waren op) 2 doosjes van K 2v5 en 1 CB Digitaal met indicator (die bewaar ik, voor als ik een posi K 2v5 test heb) ! hoe bedoel je testfreak ! schaam me rot, maar ben al 7 dagen overtijd, en ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben ! ik zit te denken om straks al een test te doen, maar ja... t is al avond ! ik hou mn plas "al" op vanaf 4 uur ! ik moet zo nodigggggg dus dat is pas 2 uurtjes, zou dat voldoende kunnen zijn voor HCG in je urine? of toch maar tot morgenochtend wachten ?? trouwens, ik heb bijna geen klachten... alleen af en toe een beetje misselijk, mijn maag/buik knort heel de tijd, alsof ik honger heb, maar heb zat gegeten. beetje duizelig en een beetje kleine krampjes in mn buik. verder niks.... HELP ! *edit* Toch een testje gedaan (moest zo nodig plassen) -> negatief...morgenochtend weer een poging word hier wel erg onzeker van !
@Tesske: misschien ook geen drang om te 'broekloeren'(leuk gevonden) omdat je al genoeg signalen van je eigen lichaam doorkrijgt? t klinkt wel echt goed dat je al met vlagen misselijk bent. Hopen dat t door een kleine beeb komt!
het is hier erg spannend Hoop meiden die overtijd zijn Bij mij nog steeds geen ongi en ook geen bloedverlies. Enkel wat spatjes bruin verlies gehad vanmorgen en daarna niet meer. Ik blijf naar wc rennen om te kijken of oma al komt.
Ja de rondes werden steeds korter eerst altijd 28/29 ik dacht ik houd straks geen cycles meer over als het zo doorgaat. Het tegenovergesteld van jou, lijkt me erg frustrerend. Ik hoop dat je hem snel vindt. Mijn zoontje is nu 1,5 jaar.
Jeej, wat een spanning hier zeg! Iedereen zowat overtijd maar nog geen posi testen.... Sterkte in ieder geval iedereen! Ik lees en leef met jullie mee! Liefs Juud
Jeetje wat klote zeg al een week overtijd en dan een negatieve test hopelijk morgen vroeg meer duidelijkheid