Weet iemand eigenlijk hoe je moet tellen? Op veel sites zie ik staan dat ik nu 4wkn zou zijn maar dat klopt toch niet? Het is toch 2 wkn?
Je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie (als je cyclus tenminste 28 dagen is), dus op het moment van je eisprong ben je dan al 2 weken zwanger en nu dus 4 weken en 3 dagen.
Je krijgt er 2 weken gratis bij, er wordt geteld vanaf je 1e dag van je laatste menstruatie. 2 weken wordt er geteld vanaf de bevruchting.
Vgg gefeliciteerd! Meteen raak, wauw zeg! Beetje jaloers... Maar voel je niet schuldig hoor, zou zo met je ruilen!! Geniet ervan dames!!!!
Whoehoeee gefeliciteeerdddd!! Wat goed zeg mag k vragen wanneer jullie voor t laatst negatief getest hebben en met welke test? k kreeg gister namelijk ook nog negatief te zien misschien dat dat morgenochtend anders zal zijn?! ben nog steeds niet ongi en ook geen teken van.. Voel eigenlijk niks op t moment
Ja hoor. Negatief 17-10 KV 2v5 met ochtendurine 19-10 Clearblue digi (zonder indicatie) met middag urine Positief 23-10 KV 2v5 & Clearblue digi met ochtendurine Ik hoop voor je dat de test het mis heeft en dat je over een paar dagen wel positief test.
Bedankt voor je reactie! ik moet eigenlijk ook gewoon lekker wachten tot maandag met testen. Maar t is zoooo moeilijk haha. Gister nega met 2v5 kv. Maar was ook pas 12 dagen na ei. Maandag is het 15 dagen erna dan hooooooop ik dat het zo mag zijn...
Hai, als ik weer zo bij lees valt het op dat er heel veel dames zijn die overtijd zijn, spannend! Ik woensdag. Ik moet dinsdag naar de gyn en had in een ander topic gevraagd of je bij een mogelijke zw van vier weken wat kan zien met een inwendige echo. Ik hoor dat de gyn mogelijk een zwangerschapsring kan zien zitten. Ben benieuwd, zal je net zien, wordt ik ongi tijdens het eendebekken...
Dus uiteindelijk 16 dpo positief .. Bij mn zoontje teste ik positief met 4wk 3dagen. Dus ong 16/17d na mn ei.. Als k daar vanuit ga kan k pas dinsdag/ woensdag goed testen. Hmm stof tot nadenken haha
Yep nog steeds niet ongi en 2 dagen overtijd inmiddels... Ik heb 20 en 22-10 negatief getest, dus ik snap er niets meer van. We wachten wel af tot na het weekend.
Eigenlijk niet negatief getest, want heb vanochtend dus de eerste test gedaan. 2 Dagen over tijd, dat wel...