kun je doen maar ik weet niet of dat veel nut heeft want kan goed zijn dat je nega test maar toch zwanger bent
ik heb een beetje medelijden met al die meiden die in onzekerheid zitten.. dat is echt zo vervelend, maar de kans op een zwangerschap is in ieder geval nog niet verkeken! Dus toch nog positief...! mijn ongi zet nog steeds niet door, het is af en toe een klein beetje lichtbruin/lichtroze slijm. Van mij mag het snel doorzetten hoor. Het kan natuurlijk nog steeds want heb ook geen ongi klachten, vorige ongi leefde ik op ibu , maar voor mezelf zit ik al in ronde 3.
Ha die ananas; heb stiekem getest vandaag, omowit helaas.. Dank je, en ik ook voor jou over drie dagen of ga je eerder testen?
Nicky: je kans is nog niet verkeken, je hebt idd nog 4 dagen te gaan. Het kan zijn dat je te vroeg hebt getest!
Hey Mieni en Mnm, dank jullie voor jullie reactie op mijn saunavraag. Ik denk dat ik voor de zekerheid (en nieuwsgierigheid, haha) wel test, niet dat ik denk dat ik zwanger ben (ik merk niks anders aan mijn lichaam en het lukt al heel lang niet) en als ik wel zwanger zou zijn, dan is de kans dat de test dit nu al opmerkt heel klein, maar stel stel stel... dat het nou wel twee streepjes wordt, dan ga ik niet naar de sauna en anders wel... Spannend voor jou Mieni! En Mnm, we kunnen ongeveer tegelijk officieel testen he! Spannend!
Tja Lovekees, volgens mij kan je het beste nog een paar dagen wachten, maar ja, dat is erg moeilijk he weet ik. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!
ik had ook getest met zo een vroege test van preditor, ook omowit maar jah het hoeft niks te zeggen die vroege testen schijnen niet echt hun werk te doen en miss is het hormoon nog niet hoog genoeg om te testen, toch maar dinsdag afwachten... ik word nu wel een beetje gek sinds die test vet onzeker terwijl ik het eerst zo zeker wist kan wel janken :S
jaaa spannend gewoon proberen dan morgenvroeg als je het niet kan laten ik wacht nog even als ik zondag niet ongie ben (zeg ik nu haha)
Dat kan ik me voorstellen ananas! Die vroege testen schijnen idd niet veel beter te zijn dan die gewone. Ik heb getest met kv 2v5, ben ik tevreden over, maar nu effe niet, want ik wilde gewoon een roze streep!