Ik weet t bijna 100% zeker. . Zit net op de bank begint mn tandvlees ineens te bloeden! dat in combinatie met die steekjes en overtijd zijn kan bijna niet missen! nu nog die posi test
hier dus ook de afmelding, helaas.. voor de zwangeren super gefeli!!! voor de onzekeren onder ons succes en ik duim voor jullie! Voor de eveneens de ongestelden (raar woord hihi) tot bij november dan hopen op veel roze!!!
Hier begint de spanning een beetje op te lopen. Ik neem me elke ronde weer voor me niet voor de gek te laten houden door mijn eigen lichaam en niet te hard te hopen op ons eerste wonder, maar nu het een paar dagen voor NOD is lukt dit mij niet meer zo goed. Heb eigenlijk niet veel klachten / symptomen. Begin van de week (ongeveer 7-8 dagen na mijn eisprong) wel wat ongikrampen in mijn onderrug gehad. Stiekem hoop ik dat dit een innesteling is geweest; maarja ik weet het niet. Heb zwangerschapstesten van de Etos in huis. Daar staat bij dat je die kunt gebruiken op de dag van je NOD. Nog een paar daagjes wachten dus... Spannend. Alle zwangeren gefeliciteerd en alle andere meiden succes!!
@ Mama in spe; hoop dat t raak is voor je (voor iedereen uiteraard) rond de nod is t zo spannend.. Daarvoor lukt het idd nog wel om nuchter te blijven
Mag ik ook op de lijst? NOD was gister, de 22e dus, maandag ga ik testen mocht er nog geen bloed zijn..
Spannend nog meiden... Jane ik las net je verhaal over je meisje... Wat lijkt me dat verschrikkelijk om mee te maken.. Dat zal nu met je kinderwens vast nog vaker naar boven komen... Ik hoop dat je snel een wondertje in je armen mag sluiten!!!
Ach meid, het hoeft niks te betekenen. Ik deed dinsdagmiddag (12 of 13dpo) ook een test en die zei "niet zwanger". Baf, dat deed wel ff zeer (dan liever omowit komt op eea manier toch minder hard aan). Was de hele dag van slag. Vandaag getest met ochtendurine (17dpo) en tatataaa Denk echt dat je te vroeg getest hebt. Ga onwijs voor je duimen (voor alle onzekere dames trouwens) en dat je dan dinsdag maar een knaltest mag hebben *Knuff*
hey fleurtjes dank je voor je berichtje had ike cht ff nodig. er is dus nog hoop. was die 17dpo je nod dag of een paar dagen erna?en had je wel een bloeding of niet?wat waren jou tekenen dat je dacht ik ben zwanger? ik moet zeggen ik durf helemaal niet meer te testen eigenlijk haha nu ik dit vandaag heb gezien ben ik zooo onzeker ik maak mezelf helemaal gek. ben blij dat jij je verhaal vertelt en er dus nog een kans is voor me pff sorry voor al die vraagjes haha heel erg gefeliciteerd!!! hoop wel mee van je te lezen
Ik blijf hier nog wel ff plakken hoor. Hoop zo dat er aan het einde van deze maand veel roze is en dat men mee verhuisd naar "juli 2011 mama's" Mijn nod was woensdag 20-10. Dinsdag 19-10 een neg. test dus ik baalde enorm. Durfde daarna ook niet meer te testen net als jij. Heb daarna 4dgn mijn kop in het zand gestoken. Deed niets anders dan broekloeren maar durfde niet te testen. Maar vanochtend (3dgn overtijd) moest ik het gewoon weten. Heb trouwens helemaal geen last van kwaaltjes of bloedingen. Buiten overtijd had ik geen signalen om aan te nemen dat ik zwanger kon zijn.
wat apart om al deze verschillende verhalen te horen. je weet niet meer wat je moet geloven haha maar ik heb weer hoop ikw acht nog ff af dinsdag is mn nod maar denk dat ik woensdag ga testen nu nog hopen dat ik niet ongesteld word... zou gezellig zijn om samen mee te gaan naar een nieuw tpoic idd! en dan met zn alle! pff worden nog nerveuze dagen, maar ik ga echt proberen een beetje afstand ervan te nemen want je word er echt gek van
oh ik zie een boze smiley voor mn post staan hahaha hoe heb ik dat voor elkaar gekregen huh... was iniedergeval niet boos op jou ofzo hoor fleurtjes haha
Hi Fleurtjes! 'Fijn' ( klinkt zo raar) maar voor mij is het hoopgevend om te lezen) dat je te vroeg hebt getest. Ik heb een mega hoge temp ( zie m'n FFkaartje) en allerlei klachtjes ( borrelt vanalles downunder, duidelijk zichtbare aders op (.) (.), veel plassen, kan alles eten en blijf trek hebben ). Als ik 2 uur niks gegeten heb begint m'n maag zelfs te knorren! Donderdag heb ik negatief getest op 9DPO. Zit nu op 11 DPO en moet nog 5 dagen wachten om te kunnen testen. Ik hoop dat ik te vroeg getest heb..vandaar dat jouw berichtje mij een beetje hoop geeft! Fijne zwangerschap gewenst trouwens! 3163ee Ovulation Charts
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 17 okt - BB10- ronde 21- 1e kindje 17 okt - Roosje31 -ronde 1 - 2e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 18 okt - Ayse - ronde 6 - 2e kindje 18 okt - Deesje 80 - ronde 1 - 2e kindje 19 okt - Robien - ronde 3 - 2e kindje 20 okt - Fleurtjes - ronde 4 - 1e kindje 20 okt - Bloesem - 3e ronde - 2e kindje 20 okt - Charissa85- 1e ronde - 2e kindje 20 okt - Roxie Hart - 2e ronde - 1e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 21 okt - MICH18 - ronde 1 - 1e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 22 okt - Alice1974 - ronde 1 - 1e kindje 22 okt - Manona76 -ronde 1 - 2e kindje 22 okt - Mieni - ronde 2 - 4e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 24 okt - lovekees- ronde 3- 1e kindje 25 okt - Moon77 - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - anne85 - ronde 1 - 1e kindje 25 okt - Mama in spe - ronde 5 - 1e kindje 25 okt - Emav - ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje 27 okt - Nicky1973 - ronde 5 - 3e kindje 30 okt - Corrientjuh - ronde 1 - 2e kindje 31 okt - September08 - ronde 3 - 2e kindje 31 okt - Mumm84 - ronde 10 - 1e kindje 31 okt - MNM - ronde 1 - 2e kindje