16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 28 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje heb mezelf er weer even tussen gezet, was spontaan verdwenen
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 19 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 28 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje 19 okt was ook helemaal verdwenen. Heb mijzelf er weer bij gezet
oh, excuus, dat kan mijn fout zijn geweest, heb zomaar een lijst gepakt ergens uit het midden, kan zijn dat die al niet uptodate was...
hoi Bianca! wat een warm welkom, leukie! Met jou alles goed, goed gevoel over deze ronde? Ja, was een tijdje weg op ZP, eerst in Geneve voor een congres en daarna met vriend en dochter een midweek naar texel. In zo'n akelig landal greenpark, waar ik eigenlijk niet dood gevonden wil worden (of vroeger niet althans), maar waar we nu echt veel plezier hebben gehad! Prachtig herfstweer gehad en heerlijk uitgwaaid aan het strand, naar de zeehondjes geweest (die ik overigens best eng vond, helemaal niet snoezig, maar grote roofdieren met scherpe tanden, brrrr) en lekker gegeten, wijntjes gedronken en goed geklust ook. Wilde vandaag de HA bellen voor de verwijzing, maar was te druk met van alles en ben het een beetje vergeten. Ga morgen bellen.
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 19 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje heb mezelf van 28 naar 24 okt verhuisd want had mijn ei eerder! nod is eigenlijk 23 maar blijf voor de zekerheid op 24 staan
Zo lekker hoor, heerlijk een tijdje weg toch? Wel helemaal bijgekomen? Ik ga volgende week vrijdag lekker weg naar Egypte!! Maar zeehondjes zijn dus toch wel eng?? Haha, heb nog nooit op die manier naar ze gekeken. Tja, wat zal ik zeggen over deze ronde..... Ik weet het niet hoor, voel helemaal niks, mag in principe volgende week testen. Weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad, dat was vorige week maandag of dinsdag, maar voelde het niet. De vorige ronde had ik echt buikkramp. Ik weet niet waarom, maar heb altijd het gevoel gehad dat ik niet zwanger kan worden, stom he?! Ik heb nu nog maar 1 test in huis liggen, wil tot volgende week dinsdag wachten voordat ik ga testen. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden ga ik een poging wagen. Je moet morgen wel een afspraak maken hoor!! Misschien lucht het dan toch op, op weg naar een stukje zekerheid?
hai hai... De vraag of ik 2x een cyclus van 26 had of 1 van 52, is denk ik toch 52... Nog steeds geen ei in aantocht, witte ovutesten, nog vruchtbaar slijm in aantocht.. Waarom duurt het zolang dat ik eindelijk weer een cyclus heb.. Al 2 jaar met de pil gestopt!!! Baaldagje hier!! Verder zie ik dat de maand al bijna halverwege is, spannend voor de eerste!!!!
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 19 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 20 okt- Bloesem - 3e ronde- 2e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje Ik doe weer een poging om mezelf op de lijst te zetten, want ik blijf er maar steeds afvallen.
Een hele grote knuffel voor jouw meis hoeveelste dag zit je nu ?? en de spannende dagen komen er indd weer aan pfff heb nu alweer test drang vandaag ook al getest maar niks te zien ja dacht een vage streep te zien maar denk dat ik ze zie vliegen me lichaam doet van alles maar durf niks meer te roepen na afgelopen keer hoe is het met de rest hier ?? liefs mij
Spannend reallove... Zit nu op dag 12... dus geen 26 dagen cyclus.. Hoopte op eindelijk een stabiele cyclus... Logisch dat je nog niets ziet joh, nog 6 dagen!!! Bijna weekend, Bijna testen!!!
Op dag 12 maar je ei kan dan nog komen toch ?? tussen dag 10 en 14 is toch best goed ?? nou ik ga mee duimen meid het is je zo gegunt enne hahahah ja weet het lol geduld is een schone zaak al heb ik die niet echt op het moment
reallove jeetje wat vroeg getest!maak je jezelf zo niet juist gek? Nu al (nega)testen zegt nul komma nul over een event zwangerschap en het lijkt me dat je bij negatief alsnog hoop houdt omdat het te vroeg is?
haha... weet er alles van.. Ik presteerde het altijd om te testen op de dag dat ik ongesteld werd. Sochtends testen en smiddags ongi! Ja hij kan nog komen, vast wel.. Maar hij is echt superrrr licht, dus komt nog niet de komende dagen... En dan denkend aan de 52 hiervoor, zal hij wel weer lang worden. De 52 kwam pas na 9,5 maand na mijn zoontje's geboorte! ppf... Ga maar mijn laptop afsluiten en wat anders doen...
@reallove: Heel erg vroeg natuurlijk om te testen, dus negatief zegt nog niks he... Wanneer gaan de meeste dames testen? Echt pas op (of zelfs ná) NOD???
Nee allebei volkomen gezond en alles werkt. Ik heb wel al 2 mk gehad. Eentje 8jr geleden bij ongeveer 6/7 weken en 2 mnd terug een vmk. Dus het kan wel het moet dan alleen blijven plakken. En misschien dat mijn leeftijd en het lange pilgebruik toch ook wel meespelen. Maar we geven de moed niet op!
BB10: Mag ik vragen hoe oud je bent en hoe lang je de pil hebt geslikt dan? Lijkt me echt megafrustrerend als het zo lang duurt en al helemaal als er geen aanwijsbare reden voor is...
BB10, ja ben ook benieuwd naar je leeftijd. Ik ben zelf vorige maand 36 geworden, en was 34 toen mijn dochter werd geboren. Toen was ik wel redelijk snel zwanger (3 maanden) en meteen een plakbeeb. Ikzelf bgin inmiddels te denken dat dat een lucky shot was, gezien de moeite die het ons nu kost om zwanger te raken. Of toch die magische grens van 35 he, daarna schijnt je vruchtbaarheid echt dratisch te dalen.
goedemorgen allemaal heb geslapen als een blok en kan de klok wel rond slapen op het moment Vroeg testen weet het moet het ook niet doen maar het is zo verleidelijk je wilt het zo graag weten maar geduld moet ik dan eigenlijk hebben en dat heb ik zo niet he hahah @september ik had de laatste keer met mijn ov testen op dag 14 een lichte streep terwijl ik met de testen van cb op die dag een lachend gezichtje kreeg en nu op dag 15 een posi ovulatie test maar ik ga mee duimen dat je eitje vroeger komt zodat je cycli niet zo lang is @bb10 respect heb ik voor je dat je positief blijft en ik ga heel hard mee duimen voor jullie dat het straks raak mag zijn en dat het blijft zitten en niet meer weg gaat !