Hier is het nog rustig. Borsten zijn niet meer zo pijnlijk als van de week, nog wel een beetje, geen idee wat ik ervan moet denken. We wachten nog een weekje af...........
Knap ananas, mijn nod is woensdag, denk dat ik gelijk test woensdagochtend (wordt meestal in de nacht ongesteld). Heb je het gevoel dat het raak is deze maand?
hey mnm, vandaag gat t beter met de frustratie, maar de onzekerheid neemt wel toe, ga er steeds minder in geloven
Ik zat net eens naar mijn borsten en tepels te kijken, maar zie alleen maar blauwe aders. Mijn tepels zijn ook onwijs donker... PFff ik ben zo bang dat ik dingen wil zien die er niet zijn, dit had ik namelijk met mijn vorige 3 zwangerschappen ook! ANANAS: Ik hoop voor jou dat jij ook straks een posi test vast mag houden!
hey nicky, eigenlijk wil ik ook dinsdag test, maar ben zo bang! mijn ongie komt altijd overdag of savonds. ik hoop dat je roze test!! ik dacht wel echt dat het raak was, ik heb mn ei niet gevoelt, wat ik normaal wel voel, en op de dag van innestilg kreeg ik flinke steken en kramp (later kwam ik erachter dat t innesteling kon zijn) enop dag elf had ik mini beetje bloed 2x met afvegen (kan duidden op innesteling) maar gister een nega test... en nog meer van dat soort "klachten" dus ik weet t echt niet meer dacht jij dat het echt raak was trouwens?
Dag 29..... Ik zit echt vol spanning te wachten. Ik denk dat ik dinsdag ga testen als ik nog niet ongi ben... Aan de ene kant durf ik niet en aan de andere heb ik wel zekerheid... Kennen jullie dat gevoel?
Meiden, Ik kan op ROZE!!!!! Kunnen het kabeltje niet vinden om een foto te laten zien maar hij gaf binnen een minuut ZWANGER !!! Liefs Mumm