nod 16-31 okt, andere gesloten?

Discussie in 'NOD forum' gestart door september08, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    dat is balen meis...s6 in de volgende ronde

2. ananas84

ananas84 Actief lid

18 okt 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je nicky je bent top!!
    succes vandaag!!

3. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Jammer Cindy! Succes de volgende ronde!

4. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Hey Naylie, hoe gaat het met jou dan? Wel hoopvol toch, twee licht positieve testen!!! Als je niet zwanger zou zijn, zouden ze nooit licht positief kunnen worden toch? Wel vervelend dat die andere geldige test negatief was... Maar ik heb wel goede hoop voor je!!! Wat denk je zelf?

5. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Dames, vandaag weet ik het zeker: ik ga weer ongesteld worden! Mijn temperatuur is weer flink gedaald, net als in de vorige cyclus en ik had al heel lichtjes bruinverlies vanochtend, precies hetzelfde als de vorige maand. Op naar de 3e ronde! Hopelijk hebben we dan meer geluk!! (3 x is scheepsrecht toch?!;))

6. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Dat is balen zeg! Hopelijk hebben jullie over 2 maanden meer geluk!

7. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Ik ga met je mee naar de volgende maand! Laten we duimen dat het dan raak is!;)

8. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Inderdaad Mieni! Hoop echt voor je dat je zwanger bent! (Ik moet helaas door naar de volgende ronde:()

9. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    @Cindy kopop! Nieuwe ronde, nieuwe kansen;)

10. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Oh ik hoop het zo voor je! Mssn tot de volgende ronde...;)
    Ik ga na 3 negatieve testen er ook niet meer vanuit dat ik zwanger ben....;)

11. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dag Cindy, ik kom net van de gyn: alles zag er goed uit, ik moet op de 3e en 21e dag bloed prikken voor de hormonen. Hoe lang ben je nu bezig?

12. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hai ananas, kom net terug, ze kon niets zien en het voelt alsof mijn ongi eraan komt, ik moet op de derde en 21e dag van de cyclus bloed prikken voor de hormonen. En jij, hou je het nog vol????? Of heb je al getest?

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hee Mieni,

Het zegt nog steeds niets hoor! Ik zag in je onderschrift dat je bent uitgegaan van 30 dagen en je al een cyclus van 32 dagen hebt gehad!? Ze zeggen altijd dat je uit moet gaan van je langste cyclus en daar nog 1 dag bij op moet tellen, voordat je kunt testen. Ik weet dus niet hoe je cyclus verder is geweest?? Weet je wel wanneer je je eisprong hebt gehad? Heb je symptomen? Sommige testen pas positief als ze een paar weken overtijd zijn.
    Hier ook nog niets...vannacht weer wat ongikrampjes gehad en gedroomd dat ik tot 2 keer toe positief testte. Nou, dromen zijn bedrog...dus en ik ga er zelf ook niet vanuit dat het toch raak is. Nog maar even wachten, denk ik.

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hoi ladies,

Ik ben sinds 29 september gestopt met de pil (1e dag van mensturatie). Nu ben ik uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, maar het kan natuurlijk zomaar maanden duren door het ontpillen. Heb wel af en toe buikpijn, maar voel nu helemaal niks meer. Wanneer zouden jullie er een test aan wagen? Ik zit er sowieso over te denken om nog een week over 2 te wachten.

Liefs Rittjuh

15. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Heh bah, alleen nog maar rood voorbij zien komen...(niet alles gelezen, werktijd...;)):( Maar goed, samen staan we sterk en beginnen we aan een nieuwe ronde!

Hopelijk voor iedereen die nog niet rood is, dat jullie allemaal roze worden! Ik duim voor jullie!

16. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Voor jou ook spannend Fuzz, nog 2 dagen!
    Ik duim voor je meid, dat jij deze maand ook op roze gaat!;)

17. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Hey Moon dank je voor je berichtje8)
    Ik heb het idd verkeerd berekend zie ik nu.
    Ik heb mijn banner aangepast in een cyclus van 32 dagen.
    Dat is echt mijn langste ooit, dus ik vindt het wel gek dat ik gisteren met 2 dagen overtijd nog steeds negatief heb getest!:(

Ik heb naar mijn idee mijn ei ongeveer 8 oktober gehad, maar het zou ook maar zo 12 oktober kunnen zijn, want had toen voor het laatst megaveel vruchtbaarslijm. Ik heb nu 3 zwangerschappen gehad en de test was meestal na 1 a 2 dagen overtijd gelijk positief, dus als het nu een paar weken zou duren zou ik gek vinden, maar je weet maar nooit.:p

Ik hoop voor jou dat dromen geen bedrog zijn!;) en dat ja na 1 keer positief mag testen!:)

18. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Hoi Rittjuh,

Welkom hier in dit topic.
    Ik denk als je net van de pil af bent, dat als je een cyclus hebt van 28 dagen hebt het heel bijzonder is, aangezien je lichaam eerst moet "ontpillen". Ik weet natuurlijk niet hoeveel jaar je de pil hebt geslikt, maar ik denk dat je wel rekening moet houden met een langere cyclus! Ik duim natuurlijk voor je dat je netjes op tijd ongesteld wordt en liever natuurlijk helemaal niet haha!;)

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hee Mieni,

Graag gedaan, hoor ;)! Euh, ja het positief testen is natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid hcg in je lichaam/urine. Dit wordt pas aangemaakt na de innesteling, dus als je bijv. 12 okt je eisprong hebt gehad en diezelfde dag of 13e bent bevrucht en pas na 10 dagen (ruim genomen) de innesteling plaatsvindt. Dan zou dat dus pas rond de 23e zijn en ik weet niet of je na 2 dagen hcg-productie al positief kunt testen??? Ik google er zelf ook naar in de hoop dat ik wat wijzer wordt maar helaas :(. Ze adviseren om pas te testen bij een week overtijd. Nou, je zegt na paar weken pas positief testen dat dat gek is (vond ik ook), maar ik heb bij mijn vorige cyclus een topic geopend omdat ik niet ongi werd. Is verwijderd door de crash, maar dit terzijde. En er reageerde iemand, ik geloof Debster, die pas na 2 maanden positief testte. Was dus al 8 weken zwanger op het moment dat test posi was en bleek bij de controle dus al 10 weken te zijn. Op dat moment had ze zelfs nog een licht streepje, dus ja....alles kan, hè?!
    Had zaterdag al testdrang en heb die ook bevredigd, maar was negatief. Nu moet ik wachten van mezelf (en vriend), maar vind het wel lastig hoor :)! En ik geloof ook niet dat het raak is....we gaan het zien. Ik duim voor jou en mezelf!!

20. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Ik heb vandaag getest maar negatief,ook nog niet ongesteld.
    Zal het nu wel snel worden dan.

Deel Deze Pagina