ah balen fuzz ik zie je in november ik snap wat je bedoeld, ik heb de 1e keer toen ik zwanger was ook op sinterklaasavond verteld dat was de mooiste sinterklaas ooit!
als je maar positief blijft! dit is mn 2e dag of eigenlijk eerste haha. ik denk dat ik ga wachten haha een dikke DENK dan wel
@ mnm: hoe is het met je dochterje? Hopelijk kun je snel naar haar toe! @ Nicky: al iets meer duidelijkheid? Of nog steeds aan het broekloeren? Geweldig woord, trouwens! @ Mieni en Ananas: En? En? En? Wanneer gaan jullie weer testen? Ik duim! Knuf voor jullie ps. wat een geweldig forum! Ik ben blij met jullie, nu al!
In mijn hoofd heb ik al helemaal bedacht hoe we het tegen de opa's en oma's gaan vertellen... Erg he?
Nee, das toch harstikke leuk om te fantaseren! Mag ik vragen hoe? Wij hebben een keer een lege gebaksdoos bij de bakker gehaald en deze gevuld met beschuit met muisjes, zowel roze als blauw en dat bij de koffie opgediend.
Joh, al de zwangere vrouwen in mijn omgeving zien er erg gecontroleerd uit, alsof het allemaal in 1 keer is gelukt en ik voel na mijn ei de raarste dingen die in mijn hoofd zeggen: misschien is het wel raak... Ik ben gewoon blij dat ik hier mijn frustratie af en toe kwijt kan en niet de enige ben die zichzelf gek kan denken, zowel positief als negatief... Dus ja, ik ben erg blij met jullie allemaal en alle peptalks!
Oh Nicky, die kende ik nog niet! Das leuk! Zover zouden we een foto van onze positieve test willen geven met daar een gedichtje bij: je kan me nog niet horen je kan me nog niet zien maar als ik straks ben geboren mag dan mijn foto hierin misschien? collegaatje deed het zo, vond het zoooo leuk!
Zeker heel leuk, die kende ik nog niet!! (ga em niet gebruiken hoor) Soms denk ik om het tijdens het eten tussen neus en lippen door te zeggen, kijken wie t het eerste in de gaten heeft.. maar het is altijd zo een kippenhok, zou teleurgesteld zijn als niemand me hoorde, haha!
Zo heeft mijn zusje het wel bij mij gedaan.. bij alletwee haar zwangerschappen... Das wel raar, je bent inderdaad geneigd om het gesprek voort te zetten, totdat je nadenkt over wat er gezegd is... En dan wordt het een grote vreugdedans... Heeft wel een flinke impact... Ik weet ook nog niet of ik hem ga gebruiken... maar ik vind hem wel leuk. Misschien dat ik die van jou wel boef en het zo vertel... Kan wel goed bij sinterklaas of kerst...
Die van de beschuitjes bedoel je? Als je dit bedoelt, het is wel een hele kunst om de gebaksdoos te verstoppen hoor.
Ja, die met die beschuiten ja... Nee joh, gewoon open en bloot binnenkomen dat we het gebak bij hebben en het gaan uitdelen... eens kijken bij wie het kwartje als eerste valt...
ik bel over een half uurtje dan zal ze vast wel wakker zijn jaaaaaaaaa ik ben ook heel blij met dit forum schrijf er nu al 4 jaar mee
Wij hebben het de 1e keer verteld in een sinterklaasgedicht met champagne erbij. Ik weet de laatste regels niet helemaal meer, maar het kwam erop neer dat ze nog 9 maanden op dit prachtige cadeau moesten wachten. Geweldig vonden ze het!!! De laatste keer vertelde we het door slabbertjes te geven met de tekst: de liefste oma is toevallig mijn oma (en ook zo voor opa) De volgende keer denk ik dat we iets laten doen door ons dochtertje, maar ik weet nog niet wat..................