Nou lijkt me wel hoor, maar dat is pas positief denken dan gaat het vast ook snel lukken nou als het raak is hoor ik het graag hoor
doen jullie het hier anders? Ik stond nl op 20e maar ben ongi 1e ronde 2e kindje, dacht dat je dan altijd rood werd gemarkeerd en dan op einde kan zien hoeveel zwanger hoeveel ongi of is dat niet hier? Sorry maar t is pas eerste ronde geweest he haha
ik mag zaterdag(denk ik,nod 28 dagen?) gaan testen, maar heb vanochtend al een test verprutst...omiwit helaas,maar was ook wel te verwachten he? heb zo nu en dan gevoelige buik/baarmoeder,soms vleug misselijk en ik kan melk uit mijn borsten drukken.(bij 1e kind bv gegeven.) en vanavond kwam de emotie's er bij kijken,ik was zeer verrietig,en moest huilen,om eigenlijk niets...mijn man zei wat tegen me,wat me op dat moment niet aanstond...ben echt een uur lang boos geweest,en opeens stond ik daar te huilen. Dit had ik bij mijn 1e kindje ook een paar dagen voor Nod. Zou het????....worden gebeden verhoord?
Misschien hebben ze de laatste lijst niet gebruikt of stond je er voor de zp crash wel op en nu niet meer? Maar wij zetten als je ongi wordt ook je naam in het rood en zwanger in het roze hoor. Ik zal de lijst wel ff goed zetten.
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 18 okt - Ayse - ronde 6 - 2e kindje 19 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 20 okt - Bloesem - 3e ronde- 2e kindje 20 okt - Charissa85- 1e ronde - 2e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 22 okt - Alice1974 - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 25 okt - Moon77- ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje
@BB10 Ik weet hoe het is meid,dat wachten... Hier 33 rondes gewacht op mijn boy Geduld is een schone zaak,al kon ik soms :x @Ichtus YEAH van mijn medi's af Moest nog wachten tot 23 okt maar toen mijn eisprong kwam... Toen moest ik ervoor gaan @Hier: Heb gereageerd op een woning! Dus volgende week is spannend! Hubbie 19 okt jarig Onze hummel 22 okt jarig Druk druk haha Maar zekers ook gezelli!
Jeetje 33 rondes dat ook een hele poos. En is het toen zonder hulp toch gelukt of liepen jullie bij de gyn? Ik ben de 17e jarig dus ik hoop op een mooi verjaardagscadeautje
je hebt in je onderschrift staan onbegrepen in.... ( thja dislexctie steekt weer de kop op) wat wil dat nou precies zeggen dan?? alles werkt naar fuctioneren, maar geen eindresultaat ?? ik duim voor je dubbel zo hard...
16 okt - Chelleke84 - Ronde 11 - 1e kindje 16 okt - reallove - ronde 4 - 1e kindje 16 okt - Pauline - ronde 1 - 1e kindje 16 okt - Robien ronde 3 - 2e kindje 17 okt - BB10 - ronde 21- 1e kindje 17 okt - Stitchy -ronde 24 - 1e kindje 18 okt - Juud74 - ronde 11 - 2de kindje 18 okt - Bianca87 - ronde 2 - 1e kindje 18 okt - Ayse - ronde 6 - 2e kindje 19 okt - Fleutjes - ronde 4 - 1e kindje 20 okt - Bloesem - 3e ronde- 2e kindje 20 okt - Charissa85- 1e ronde - 2e kindje 21 okt - vgg - ronde 1 - 1e kindje 21 okt - lolly - ronde 2 - 2e kindje 21 okt - Tesske - ronde 6 - 2e kindje 22 okt - Whitesaber - ronde 1 - 2e kindje 22 okt - Alice1974 - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Lievebeeb - ronde 1 - 1e kindje 24 okt - Blondi - ronde 2 - 1e kindje 25 okt - fidel2010- ronde 19 - 1e kindje 25 okt - September08- ronde 3 - 2e kindje 25 okt - Moon77- ronde 2 - 1e kindje 28 okt - Asun - ronde 2 - 1e kindje
We hebben een hele lange tijd gelopen bij de gyn En op het moment dat we een behandeling zouden starten zijn we toch nog spontaan zwanger geraakt
Ja klopt onbegrepen infertilliteit betekent dat alles bij mij en bij mijn lief naar behoren functioneert. Dus ik heb een eisprong, progesteronwaardes zijn prima en mijn bmwand is ook voldoende dik. Mijn lief zijn score op de zaadtest was 130 terwijl 20 al genoeg is. Dus dat is eigenlijk super. Ze weten dus niet waarom het zo lang duurt voordat ik zwanger word. Nu moet ik wel vertellen dat ik 8 jr geleden door de pil heen zwanger ben geworden. Maar helaas een mk met 6/7 weken. En 2 maanden geleden heb ik een vmk gehad. Dus mijn vertrouwen dat het goed komt slijgt. Alleen moet het dan nog blijven plakken! Bedankt voor het duimen trouwens!
Wij zouden deze maand beginnen met IUI. Maar omdat ik 2 mnd geleden een vmk heb gehad hebben we besloten om dat uit te stellen tot januari. Dus ik hoop dat het ons voor januari zelf gaat lukken.
Och wij zouden in april 2009 beginnen met iui maar in feb 2009 zwanger Dus echt kan net zo zijn dat er een soort stress dan van je af valt en poef zwanger hoor
Deed het zelf hoor Spannend hoor in januari IUI. Ik hoop echt dat je heel snel zwanger wordt en inderdaad vertrouwen blijven hebben hoor. Wel raar he dat alles dan goed is, maar ookal doe je het op het juiste moment dan nog heb je als gezonde vrouw met gezond zaad geloof iets van 20% of minder zelfs kans dat je zwanger wordt... weet je het is gewoon echt oneerlijk verdeeld soms cliche maar wel waar
Uhm na ja positief blijven meis dat is juist jouw kracht. En ja de meesten meiden hier weten ook dat je meestal niet zomaar even zwanger wordt gelukkig hebben we elkaar hier ookal zitten we niet allemaal in precies dezelfde boot iig willen we bijna allemaal hetzelfde
@BB: Vind je echt heel sterk overkomen. Helemaal voor iemand die al zó lang bezig is. Ik hoop echt heel erg voor je dat jullie niet met de IUI hoeven te beginnen in januari! @Charissa: Wat een vroege menstruatie. Had je dat verwacht??? Hier heb ik echt gewoon geen idee meer. Vind dat m'n lijf raar op dingen reageert, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik er nu meer op let... *zucht* waarom kan een mens zichzelf zo gek maken? *zucht*