Je hebt altijd lh hormoon in je lichaam, het neemt alleen toe richting je eisprong. Hier altijd een licht streepje tot de sprong en daarna ook weer
Spannend weer! Ik ben inderdaad ook benieuwd of je een negatieve hcg test hebt gedaan. Bij mij bleven beide testen nog lang positief. LH test heb ik ook wel altijd een licht streepje, al vind ik jouw streepje wel al duidelijk. Maar goed, dit verschilt echt per vrouw.. rustig doortesten dus ♥️
Hey meiden, Was even heel stil hier.... Het liep de spuigaten uit me ex en bonuskind wat t hele gezin meesleurde... Dus we hebben met de hulpverleners paar moeilijke beslissingen moeten nemen. Hulpverleners hebben grens getrokken om ons gezin en ook t kind zelf in bescherming te nemen omdat ze als speelbal word gebruikt door ex en ze komt niet meer hier. Lief zit haar eens in de zoveel weken twee uurtjes zien om wel iets van contact te houden. Ex mag zich ook niet meer bij ons laten zien of ons of mij lastigvallen via app of telefoon. Alleen wanneer er echt nood is mbt kind. We hebben ook de klusjesman eruit gezet, tijdens verbouwen kreeg lief een hevige infectie. Ik zit weer aan de bloedverdunners, kreeg weer plekje in ader van been was er heel vroeg bij gelukkig Er bleek gerommeld te zijn bij t graf van ons kleintje, dat heeft me heel dwars gezeten Heb dalijk een vakantie nodig om van de vakantie bij te komen Waren ook even helemaal niet bezig nu met raak schieten, had ook maar vijf ovu testen nog in huis vergeten te bestellen. Zag ineens extreem veel vruchtbaar slijm. Dus gaan testen met 1 per dag, gister de piek. Vroeg voor mijn doen. Maar gister niet geklust uiteindelijk vanwege dubbele dienst manlief en dat hij over klusjes en huishouden begin tijdens de daad, sloeg de stemming dood Woensdag wel geklust en misschien vanavond maar denk dat ie al gesprongen is we gaan t zien
Ohh goede ja, ik zal morgen ook even het hcg stripje testen ja.. De voor het gevoel zware deken met negatieve gedachten is nu eindelijk ook aan het opklaren. Ik weet dat ik mega gevoelig ben voor hormonale wisselingen met mijn stemming maar schrok ook wel van mezelf niet die vmk. Zo fysiek en mentaal moe ik was terwijl ik de hele vmk echt wel goed kan relativeren was het echt puur hormonaal wat mijn gedachtegang echt heel negatief beïnvloedde.
Wat een pittige tijd hebben jullie gehad zeg heftig allemaal! Vreselijk ook dat het graf is vernield van jullie kleintje! Het was van de week op het nieuws, was dat ook van jullie? En nee, je werd niet opgewonden van praten over huishouden nee?
Ah bah, wat vervelend zeg hoe voel je je nu? Ik heb het ook wel wat onderschat.. ik was vandaag even in Prenatal voor kadootje en had het toch even zwaar.
Jemig he wat een ellende hebben jullie meegemaakt in een korte tijd! Hopelijk vanaf nu alleen maar positieve dingen!
Nieuws heb ik totaal niet gevolgt laatste weken... Maar nee, ons kleintje ligt bij lief zn opa en oma bijgezet was een graf voor drie personen, ons kleintje is de derde, wilde niet dat hij alleen zou liggen we hadden tijdje terug alles nieuw aangeplant en nieuw grit, rotsplantjes vlinder plantjes.... Paar keer geweest en t groeide en bloeide super ook echt gekeken dat t stevige planten waren. En in een week tijd alles dood, knuffelbeer stond niet op z'n plek bijv. Heel raar...heb er echt onrust van gehad. Iedereen gechecked die er kunnen komen niemand wist iets. We hebben alles eruit gehaald met schoonmoeder en alles weer overnieuw aangeplant en gepoetst etc. Ga nu twee keer per week checken om m'n gevoel ...
Nu m’n menstruatie is gestopt en ik dus echt een nieuwe cyclus ben begonnen heb ik weer een beetje vertrouwen gekregen in m’n lichaam. Er zijn tal van redenen waarom het niet blijft zitten natuurlijk maar t voelde toch enorm als falen van m’n lichaam. Heb ook echt zo vaak sorry tegen mn vriend gezegd dat het niet goed is gegaan. Ik weet echt wel dat ik er niks aan kan doen maar dat zijn die hormonen die mij dat wijs maken. Nu dat weer gesetteld is kan ik weer meer relativeren. Kijk echt uit naar mn vruchtbare dagen en de 2 wachtweken….. nu wil ik wel echt pas op NOD gaan testen. Maar de verleiding tot vroeg testen is natuurlijk heel groot. Anderzijds vond ik het ook fijn dat ik het vorige keer 3 dagen voor NOD al wist want heb daardoor wel echt fijne dagen gehad met blijdschap tot ik dus merkte dat er geen oploop was en het wss dus zou afbreken. Lastig lastig…
Nou, hier heb ik m'n ei te pakken, net een positieve ovu test! Dus nog even gezellig maken vanavond en morgen
Nou.. ik heb of flink last van de utrogestan, of echt heel vroeg symptomen of word ziek haha! M’n hartslag is vandaag torenhoog, continu schiet hij naar 80-100, beetje misselijk, gevoelige borsten en moe, bizar! Nou goed, haal me niks in m’n hoofd maar heb wel sinds de IUI een heel goed gevoel. Dit worden laaaange wachtweken
Jeetje wat een heftige tijd voor je.. en wat verschrikkelijk dat mensen zoiets doen! Begrijp je toch niet… hopelijk komt er snel wat rust en wie weet wat deze ronde jullie brengt.
Oohh dat goede gevoel is goed! ik had vorige keer na de IUI tegen m'n beste vriendin gezegd "deze ronde is raak!" En ik had gelijk dus hopelijk jij ook! Alleen dan even met een betere afloop dan bij mij vorige ronde graag, haha.
Ik mag vanochtend weer voor een echo, ik ben benieuwd. Ik heb gisteren en nu wat bekende krampen en gisteren dikke klodder slijmverlies, dus ik heb er wel goed gevoel over